Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 42 ... 120 121
Cerebral36

Mijn voorlopig laatste 2 dilemma's zijn Masnada of toch een 7e 500k sprinter en Formolo of Hart.

Als die zijn besloten ben ik toch wel erg tevreden met de verdeling die ik nu heb.

Threeohthree

'@superheldkuijer: Ik heb er zelf momenteel ook geen hoor. Maar vond het gewoon een leuke opvallende statistiek. Overweeg wel campenaerts maar denk toch niet dat hij die dubbele percentages trekt in die tijdritten.

Laatst gewijzigd
Nylz

Ik vind tijdrijders meestal een slechte investering, behalve als er een vlakke openingstijdrit is en de winnaar daardoor een tijdje in het roze rijdt.

KV

Denk dat er genoeg AK mannen zijn die "redelijk" kunnen tijdrijden...

Valvuillerdemoz

Nou dat zijn nog maar kleinigheidjes of niet Cerebral? Ik zou ook wel een zevende sprinter willen, maar die van 500 vind ik allemaal niks, dan zou ik toch voor Masnada gaan. Dat andere dilemma heb ik ook en ben ik ook nog niet uit. Hart vanwege betere tijdrit misschien, maar Formolo heeft tenminste al eens wat laten zien in een GT.

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Nylz: Op zich maar het zijn over het algemeen zekerdere punten dan een aanvaller. En opvallend genoeg heeft de winnaar vaak altijd een tijdrijder in zijn team. Maar goed, dat hoeft niet per se iets te zeggen.

Cerebral36

'@Val Ja als dat de ergste keuzes zijn is het prima :) Ik neig ook naar Masnada, ook omdat ik het gewoon een hele leuke renner vind en heel benieuwd ben wat hij kan.

Ik heb nu toch Hart gekozen. Jongerenpunten, redelijke ITT (hoewel ik de resultaten die ik zag op pcs nou verre van denderend vond). Formolo normaliter beter in de 3e week denk ik. Wil ze eigenlijk allebei maar dan moet dus wel alles op de schop. Landa kan dan naar Carapaz en Mollema naar Formolo maar op dit moment spreekt dat me somehow niet aan :)

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Oh ja de jongerentrui ook nog voor Hart, natuurlijk. Ik had hem er in staan, maar nu kan ik hem dus gaan terugkopen voor 2 miljoen en dan moet ik ook weer wat anders op de schop doen. Maar ja, hij heeft wel de mooiste naam uit het peloton...

Laatst gewijzigd
Nylz

Threeothree:

Dat wel, maar ik vind het kiezen van aanvallers vaak ook geen goed idee.
Als een ronde 2 lange, redelijk vlakke tijdritten heeft is het denk ik wel de moeite waard, mits de prijs juist is en er ruimte voor is in je team.

Cerebral36

Ik probeer inderdaad maar te vergeten dat hij 1 mil was haha :) Ok de keuze Masnada is gemaakt. Nu die andere nog. Landa lijkt me safer maar Carapaz zoals vorig jaar zou kassa zijn en dan is het gewoon 500k winst. Formolo in plaats van Mollema vind ik een moeilijke. Normaal schat ik Formolo wat beter in maar Mollema kan gewoon ook tig keer top 10 rijden, heeft redelijke ITT en is wel echt de kopman.

barceman

Gaviria en Kangert of Ackermann/Ewan en Izagirre?

De Revelatie

Oei, dacht ik toch even een hele minuut dat mijn team definitief stond. Nou wil dit niet zo heel veel zeggen, gezien ik deze gedachte al zo'n 45 keer heb gehad, maar deze 46e keer voelde anders. Nog éénmaal het team doorgelopen en wat schetst mijn verbazing? Geen Thomas De Gendt! Verdorie nou.
Wat denken jullie, is het verantwoord om zonder De Gendt de weg op te gaan of moet er hoe dan ook een plekje vrij worden gemaakt? Zelfs als dit ten koste gaat van van de enige QS'er (pareltje) in de gelederen?

Gelukkig lijk ik nog even verder te kunnen knutselen.

Nylz

Ik zou Thomas de Gendt zelfs niet nemen als ie gratis zou zijn.

Threeohthree

Ook geen de Gendt hier. Die man gaat elke dag, maar welke dag hij de etappe wint is vaak een raadsel.

Aadjenr11

Klassementsrenner 7 € 24.000.000
Klimmer 2 € 3.500.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 3 € 2.500.000
Sprinter 5 € 14.500.000
Knecht 3 € 1.500.000
Totaal 20 € 46.000.000

Baiskeli

Toch grappig dat ondanks de ophef om de verhoging in prijs van de Ineos jongens, ongeveer iedereen hier een klimmer van 2m in zijn selectie heeft, wat dus of Sivakov, of Hart is..

Aadjenr11

Ik krijg met geen mogelijkheid een teammaat van Tom erin gefietst. De grote vraag is: is dit nodig met de huidige vorm van Roglic?

Rawolf

'@Baiskeli, dat klopt niet, er is nog 1 andere klimmer van 2 mil en die is heel vaak gekozen verwacht ik

Laatst gewijzigd
Baiskeli

Ohja Majka ook zie ik nu, die had ik idd ff gemist!

Nylz

Ik vind het knap als je uit het totaal kan opmaken dat iedereen een klimmer van 2M in z'n selectie heeft.

TrEb

Team is compleet, in tegenstelling tot de scorito klassieker pool nu geen enkele deqeunink quickstep in m'n team.

M@thijs

heb momenteel 9 sprinters, met de geachte dat er vast 1 niet zal presteren en er vast 2/3 zullen afstappen toch krijg ik kijkend naar andere teams het gevoel dat dit overkill is

kevinraar

ik twijfel tussen majka en nizzolo of mollema en ackerman
zal wel zelf goed nadenken wat ik ga doen

Valvuillerdemoz

Niet nodig Kevin, sowieso Mollema en Ackermann doen!

kevinraar

ok waarom?

majka haalde in de tour echt veel punten

1 2 ... 42 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.