Nou dat zijn nog maar kleinigheidjes of niet Cerebral? Ik zou ook wel een zevende sprinter willen, maar die van 500 vind ik allemaal niks, dan zou ik toch voor Masnada gaan. Dat andere dilemma heb ik ook en ben ik ook nog niet uit. Hart vanwege betere tijdrit misschien, maar Formolo heeft tenminste al eens wat laten zien in een GT.
'@Val Ja als dat de ergste keuzes zijn is het prima :) Ik neig ook naar Masnada, ook omdat ik het gewoon een hele leuke renner vind en heel benieuwd ben wat hij kan.
Ik heb nu toch Hart gekozen. Jongerenpunten, redelijke ITT (hoewel ik de resultaten die ik zag op pcs nou verre van denderend vond). Formolo normaliter beter in de 3e week denk ik. Wil ze eigenlijk allebei maar dan moet dus wel alles op de schop. Landa kan dan naar Carapaz en Mollema naar Formolo maar op dit moment spreekt dat me somehow niet aan :)
Ik probeer inderdaad maar te vergeten dat hij 1 mil was haha :) Ok de keuze Masnada is gemaakt. Nu die andere nog. Landa lijkt me safer maar Carapaz zoals vorig jaar zou kassa zijn en dan is het gewoon 500k winst. Formolo in plaats van Mollema vind ik een moeilijke. Normaal schat ik Formolo wat beter in maar Mollema kan gewoon ook tig keer top 10 rijden, heeft redelijke ITT en is wel echt de kopman.
Oei, dacht ik toch even een hele minuut dat mijn team definitief stond. Nou wil dit niet zo heel veel zeggen, gezien ik deze gedachte al zo'n 45 keer heb gehad, maar deze 46e keer voelde anders. Nog éénmaal het team doorgelopen en wat schetst mijn verbazing? Geen Thomas De Gendt! Verdorie nou.
Wat denken jullie, is het verantwoord om zonder De Gendt de weg op te gaan of moet er hoe dan ook een plekje vrij worden gemaakt? Zelfs als dit ten koste gaat van van de enige QS'er (pareltje) in de gelederen?
Gelukkig lijk ik nog even verder te kunnen knutselen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.