Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 43 ... 120 121
Threeohthree

Dat kwam ook door teampunten Sagan. Denk ook niet dat de vraag Mollema vs Majka is maar eerder Ackermann vs Nizzolo. Heb wel eigen idee wie beter is, maar dat kan ook prima anders zijn. Enkel achteraf te zeggen wie het daar beter gaat doen.

kevinraar

ok neem wel mollema en ackerman hoop houden op nederlanders

De Revelatie

Vind ik een goede keuze Kevinraar! Heb je nog meer lastige dilemma's?

kevinraar

meer heb ik niet me team is nu klaar

steefje9

Madouas of vuillermoz? Iemand een mening hierover

Drossard Kudus

'@steefje
Ben nu niet bepaald onder de indruk van Vuillermoz dit seizoen. Madouas is een gokje, maar die kan wel heel goed uitpakken.

vevie

Landa schijnt zich heel erg goed te voelen. Ik had hem al in mijn team, maar ben benieuwd of hij het gaat laten zien. Movistar kan nog best eens verrassen met Carapaz, Amador en Landa.

Rawolf

Net of Landa in een interview gaat zeggen: Ja slechte voorbereiding gehad door last van mn voet, hopelijk kan ik top10 rijden.

Dat zou nietecht goed zijn voor de motivatie van z'n knechten, al die interviews nu zeggen vrij weinig

Jori

https://twitter.com/taogeoghegan/status/1125808008347422720

Sky komt wel in aanmerking voor wat jongerenpuntjes :p

Threeohthree

Haha, heerlijke humor. Nu moet die eigenlijk wel in m'n team.

marconeuvel

Iemand enig idee wie de laatste man is van Viviani? Sabatini of Sénéchal?

Rawolf

Ja

Jori

Sabatini

marconeuvel

Geef dan ook gelijk even antwoord op mijn tweede vraag Random ;)

Laatst gewijzigd
ivo001

Begin langzaamaan te twijfelen of het weglaten van landa en formolo wel zo slim is. Mollema en bilbao zijn nu ook niet echt garantie voor punten

Threeohthree

Nouja, als je 1 op 1 kan ruilen is Mollema voor Landa en Bilbao voor Fromolo wel een leuk idee ja, maar als je dat wil moet je helaas elders korten. En mocht je denken dat dat uit kan is dat absoluut het overwegen waard.

Stijn Lemmens

WIE is er het beste in vorm Hart, Sivakov of Sosa.
Ik denk Hart volgens mij gezien zijn resultaten de laatste tijd. En zijn tijdrit is beter.
Maar Sosa heeft het meeste talent! Niet

Wat is jullie mening?

hartstikkebedankt

https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-slovenia/2018/stage-5

Threeohthree

'@stijn: Het hangt er totaal vanaf wat je zoekt. Hart is explosiever en beter voor de eerste week waarschijnlijk en Sivakov wat beter op een steile klim. Zowel Sosa als Sivakov weinig GC ervaring, maar goed dat has Mas ook niet tijdens de Vuelta.

Guido73

Amador is helemaal geen kopman, op Spaanse sites en Movistar website staat duidelijk 2 kopmannen, geen Amador.

pirazzi

Er staat toch Landa, Carapaz and Amador will be supported by...
Dus 3 kopmannen en 5 helpers bij Movistar.

jsprunk

Ineens is die gekke Hart weer in mijn team opgedoken.. Hoezo het budget is te ruim ;)

vevie

'@Guido: beter lezen.

MIKEL LANDA, RICHARD CARAPAZ AND ANDREY AMADOR HEADLINE TELEFÓNICA-BACKED SQUAD’S ANNOUNCEMENT, WHICH COMBINES SOME OF ITS MOST SOLID NAMES WITH FRESH DEBUTANTS IN ITALY, SUCH AS LLUÍS MAS AND HÉCTOR CARRETERO.

Threeohthree

Los van wat er staat gaan we er toch niet serieus van uit dat Amador kopman gaat zijn? :p

Guido73

Kijk eens naar het filmpje, 'leading the team will be 2 great climbers'
Zou ook helemaal niet zo slim zijn, Amador gaat waarschijnlijk de enige zijn die met Landa en Cara tot ver in de finale zal meegaan, en dan zogezegd alle3 kopman terwijl Landa en Cara voor een klassement gaan.

1 2 ... 43 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.