Waar komt het vertrouwen in Hart en Sivakov vandaan? Rijden dit seizoen goed, maar hebben beide nog nooit een goede eindklassering gereden in een grote ronde. Ik vind ze nogal prijzig, zou dan eerder voor een Majka of Formolo kiezen. Wie weet zie ik iets over het hoofd? Of wellicht staat 1 van de 2 er gelijk deze ronde...
'@Jack: Sivakov geen idee. De laatste persoon die direct goed was in zijn eerste grote rode was Lopez en zelfs dat is niet helemaal waar want hij had er al een etappes opzitten in een eerdere Vuelta voordat hij uit viel. Een eerste grote ronde is vaak overleven voor vrijwel iedereen. Zo was het ook voor Quintana en andere 'grote' renners.
'@04398: Mnee. Mijn team blijft staan zoals hij gister stond :p. Ik ging gewoon even mee in het chauvinisme wat je hier veel ziet. Ik zou wel prima ruimte kunnen maken overigens, maar doe geen last minute wijzigingen. Krijg je altijd spijt van.
@Steefje: Ewan kan goed een heuvel over, maar soms sprint hij ook naar plek 50 omdat hij even in slaap is gedommeld.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.