Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 63 ... 120 121
SJB

Mooi, we gaan weer bijna beginnen.

Mijn team staat met nog 1 kleine twijfel:
Zakarin/Viviani of Nibali/Ewan? Heb nu (nog) de eerste optie.

Succes allemaal!

Krul12

Waarom krijgt MAL eigenlijk 2 sterren voor de tijdrit vandaag? Dit soort klimmetjes zijn normaal gesproken niet echt zijn sterkste punt.

Derailleurtje

'@Ab normaal Top vijf noteringen

Laatst gewijzigd
Masterw

Man man die laatste uurtjes hè :-)
Wat te doen met amador

arjenzvob

Voor wie het parcours nog eens goed onder de loep wil nemen:

http://www.cyclingnews.com/features/matt-whites-stage-by-stage-guide-to-the-giro-ditalia/

JordiBlomvliet

Wie zal er meer punten pakken? Simion of Lobato?

user26796

Leuk dat hier wordt gedaan alsof het nieuws rondom de griep van Vivi fake is, is namelijk gewoon echt. Vandaar ook dat ie uit de ronde van Romandie stapte uit voorzorg.

arjenzvob

Bryan... uit voorzorg ja. Klein griepje wijst op topvorm weet je nog? Dat iemand er dan zware griep van maakt, is duidelijk misleidend bedoeld, maar geloof vooral wat je wilt geloven.

Sjas Patatje

Waar komt het vertrouwen in Hart en Sivakov vandaan? Rijden dit seizoen goed, maar hebben beide nog nooit een goede eindklassering gereden in een grote ronde. Ik vind ze nogal prijzig, zou dan eerder voor een Majka of Formolo kiezen. Wie weet zie ik iets over het hoofd? Of wellicht staat 1 van de 2 er gelijk deze ronde...

Masterw

Succes allemaal

Wimbo

Oei oei, alle Astana's zomaar weg, leuk!

Threeohthree

'@Jack: Sivakov geen idee. De laatste persoon die direct goed was in zijn eerste grote rode was Lopez en zelfs dat is niet helemaal waar want hij had er al een etappes opzitten in een eerdere Vuelta voordat hij uit viel. Een eerste grote ronde is vaak overleven voor vrijwel iedereen. Zo was het ook voor Quintana en andere 'grote' renners.

ditisdavid

'@Threeohthree
Gaviria 2017?

En qua klassementsrenners: Bernal was prima in de voorbije Tour, Schleck werd in zijn eerste grote ronde tweede in de Giro, en het is sowieso de tweede grote ronde voor Sivakov ;)

04398

Het is trouwens niet de eerste keer dat Sivakov en Hart een grote ronde rijden, reden vorig jaar ook al de Vuelta, weliswaar niet als kopman maar ze reden er wel.

Platje

3 van de grote sprinters in mn team + cimolai + 2x500k en eventueel battaglin.. twijfel om hart/de plus te wisselen voor belletti en mollema/oomen om zo toch een extra sprinter te hebben.. of toch carapaz en masnada (heb geen Landa)? Lastig weer die twijfel..

Threeohthree

'@David: Oops. Totaal vergeten dat Sivakov er vorig jaar ook bij was in de Vuelta. Misschien dan toch maar heroverwegen :p.

Gladiool

Ik vind ze beide net wat te duur naar mijn smaak, maar wat extra witte punten maakt veel goed. Ze hebben allebei één fatsoenlijke tijdrit gereden in hun hele profcarriere.

Ik weet het niet. Wil Hart graag meenemen,maar wil niemand er voor opofferen. Te grote vraagtekens.

04398

'@threeothreee Hart reed ook de Vuelta ga je die nu ook opeens overwegen, want Sivakov reed de Vuelta niet uit, Hart wel(als 62e).

steefje9

Welke sprinters komt er het heuvels over. Ewan, Gaviria, nizzolo? Even niet op prijs gelet!

Laatst gewijzigd
Threeohthree

'@04398: Mnee. Mijn team blijft staan zoals hij gister stond :p. Ik ging gewoon even mee in het chauvinisme wat je hier veel ziet. Ik zou wel prima ruimte kunnen maken overigens, maar doe geen last minute wijzigingen. Krijg je altijd spijt van.

@Steefje: Ewan kan goed een heuvel over, maar soms sprint hij ook naar plek 50 omdat hij even in slaap is gedommeld.

Gladiool

Démare aan een ploegleiderswagen.

kevinraar

mij team voor vandaag
dumoulin
roglic
yates
lopez
nibali
mollema
oomen
de plus
campenaerts

steefje9

'@threeohthree ik twijfel vooral tussen ewan en nizzolo. Acht de kans van uitrijden van nizzolo velen malen groter maar of ie daadwerkelijk neer punten gaat pakken

arjenzvob

kevin mijn complimenten. Deze editie was je veel minder aan het huilen om hulp.Houden zo, de rest van de GIRO!

kevinraar

zal proberen weet niet zeker als ik er echt niet uit kom vraag ik het anders niet
dit is de rest van mij team
gallopin
o connor
masnada
ulissi
viviani
garvia
ewan
ackerman
beletti
kuznetzov
moschetti

Laatst gewijzigd
1 2 ... 63 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.