Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 62 ... 120 121
snoek1974

'@ Nvdb

Ligt eraan hoeveel sprinters je hebt en hoe je team eruit ziet bij de heuvel etappes , in week 3 verwacht ik m niet bij de top en hoe je In tijdritten het verschil inschat tussen Jungels en Nibali .

Dat puzzelen blijft het leukste , ook al blijkt later weer dat bepaalde etappes heel anders gaan dan verwacht

snoek1974

'@ Remco van der Maas

Tot nu toe heeft Demare nog nooit de Giro uitgereden , al is dit wel zijn doel dit jaar , de vraag is dan hoe eindigt die in de paarse trui en pakt die de ene sprint etappes in week 3 en levert dit alsnog meer punten op dan Ewan .

Maar ja dan moet je wel overtuigd zijn dat Demare m uitrij .

donkeywong

Mareczko of modolo, dat is eigenlijk mijn laatste twijfel iemand nog advies? :)

Ab Normaal

Makkie. Modolo. Mareczko rijdt nooit uit.

Edd1e

De vraag is waar je Nibali opstelt. Niet in de tijdritten en niet in het hoogebergte, blijft er weinig over..

Poeksel

Terwijl Modolo er van zijn laatste vijf koersen er toch eentje uitgereden heeft.

RemcovanderMaas

'@snoek
Dat is dus inderdaad de vraag
Achteraf zal veel duidelijk worden :-)

Platje

Vorig jaar veel ritten voor de klassementsmannen.. wat is jullie verwachting dit jaar zonder de sky-trein?

Edd1e

Vorig jaar haalde Yates alles terug, dat gaat niet meer gebeuren.

Blaagstra

Geen Skytrein, wel Ineostrein. De Ineos-trein onder aanvoering van Sosa gaat hoog tempo de bergen op. Ze hebben toch het beste spul voor een drieweekse ronde. Kan Brailsford weer kokketeren met de procesgerichte aanpak.

Blaagstra

Viviani stevige griep deze week. Dat wordt weinig Quickstep deze ronde. De man wordt natuurlijk weer Gavaria. Uiterst gemotiveerd, want nog te weinig succes voor z'n nieuwe ploeg behaald. Geldt ook voor Ewan.

Blaagstra

Vanwaar twijfel over de jongerentrui?Dat is echt verreweg het makkelijkst. 100% MAL. voor MAL is die eerste dag ook ideaal! 2km klimmen op hoog tempo kan supermannetje wel en zelfs niet te grote achterstand oplopen.

Blaagstra

Vergeten jullie Haga niet op te stellen vandaag? Heeft extra itt getraind met Tommeke.

Masterw

ziek? nergens gelezen dat hij een zware griep had, lijkt juist in top vorm

ditisdavid

In 2016 bleven er ook maar 1 keer meer dan vijf vluchters weg (hoewel er 6 keer een vluchter won). In 2017 hadden we ook 6 keer een winnende vlucht, hoewel er toen wel 3 dagen waren waar ze minimaal de hele toptien bezetten. Dus dat lijkt me een redelijke graadmeter voor hoe vaak de vlucht het haalt en hoeveel punten er naar het peloton gaan, al hoeft het niet in de 'logische' etappes te gebeuren.

Derailleurtje

Klein verschilletje in prijs, maar toch... Oomen of Hart meenemen?

Sjas Patatje

Oomen, voor als je ook in Tom gelooft. En Oomen kan nog wat punten pakken voor het jongeren klassement (plek 2/3/4).

Derailleurtje

Denken jullie dat Nizzolo nog wat mooie eindklasseringen bij elkaar gaat fietsen deze giro?

Ab Normaal

'@Derailleurtje
Wat de een mooi vind, vind de ander niet mooi.
Definieer mooi.

arjenzvob

Haha sommige mensen hier zijn zo doorzichtig met zand strooien. Trump heeft daar een mooie term voor: Fake news

jsprunk

Elke keer hetzelfde. Ik verwacht straks nog wel een berichtje over Roglic die tijdens de verkenning onderuit is gegaan ;)

raymankapeens

Gek dat nieuws over Viviani. Ik hoorde juist dat Gaviria Pheiffer heeft

jsprunk

Mareczko schijnt op klimtraining te zijn geweest: die gaat 3 etappes pakken #fakenews

Ralph123

Landa, MAL of Kangert in de proloog?

foqu1ta

'@jsprunk, ik hoorde ook zoiets!
Hij moest een snelheidsdrempel over om naar de start te kunnen fietsen, ging nog wel moeizaam! Maar er is verbetering gemeten tov vorig jaar.

1 2 ... 62 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.