Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 61 ... 120 121
Wijon

Persoonlijk zou ik Demare dan inwisselen. De witte trui voor morgen is al vaker besproken, en ik heb nog geen goede reden gehoord waarom 1 'm dan pakt.

Mijn team staat, 500k over. Ik weet niet of ik die nog ga besteden, want de enige upgrade die ik zou willen is Majka ipv Mollema.. Maar is dat wel een upgrade?..

Ab Normaal

'@Nielsbax
Dat is exact mijn dilemma...

Jommelb

Ik heb nog 500k over. Overweeg om één van mijn 500k sprinters in te ruilen voor een aanvaller.
Madouas
gallopin, kan nuttig zijn als hij zich niet spaart om in de laatste 3 weken zo goed mogelijk klassement te rijden
de Gendt kan veel punten opleveren, maar ja wanneer stel je hem op?
Hamilton is ook nog een optie om te nemen, maar wanneer stel je een knecht op als je 9 renners hebt die waarschijnlijk boven hem gaan finishen in etappes?

Derailleurtje

Over O'Connor hoor je ook weinig, terwijl hij er vorig jaar tot zijn valpartij goed voorstond en nu slechts 500.000 kost? Wat zijn daar de redenen voor?

Threeohthree

Fijn om te lezen dat er meer mensen 500k over houden. Ik zou ook heus wel een renner kunnen upgraden, maar schiet daar ook weinig mee op en wil geen renners weg doen die ik nu heb mits het echt zekerheid oplevert.

@Derailleurtje: Omdat er goed voor staan in het klassement niks zegt over de hoeveelheid punten die een renner pakt. Kijk maar naar zijn uitslagen en bereken dat door met de puntentelling. Kom je op nog geen 100 punten. Niet slecht natuurlijk voor een 500k man. Maar gezien hij ook voor het AK gaat ga je hem (lijkt mij) niet opstellen wanneer je verwacht dat AK mannen om de winst strijden omdat je als het goed is betere renners hebt.

Dan kan je beter een 500k nemen die wint in een typische vluchters dag waar het peloton op +15 minuten binnenkomt, en andere etappes ook goed kan scoren. Of desnoods een knecht van een topteam waarvan jij verwacht dat deze het langst de Maglia Rosa dragen. Maar goed, dat ben ik.

Nylz

Aan de andere kant, als je een 500k aanvaller neemt moet je 'm ook wel toevallig in de juiste etappe opstellen.
Jongens als Masnada, O'Connor, Carthy zijn wel lekker als opvulling. Ze besparen geld waardoor je meer kunt uitgeven aan toppers, maar mochten ze het onverwachts goed gaan doen kun je ze alsnog opstellen. Baat het niet dan schaadt het niet.

Op zich was Carapaz vorig jaar daar een prima voorbeeld van.

Threeohthree

Dat is waar. Maar dan zou ik er persoonlijk wel eentje doen die vorm vertoont zoals inderdaad Carapaz vorig jaar. Maar goed, wie weet gaat O'Connor verassen.

Nylz

Klopt, Carapaz was wel een iets ander verhaal. Maar het kan wel een aardige tactiek zijn, als je 3-4 renners van 500k neemt die wellicht punten kunnen pakken ipv renners van 1 tot 1.5M die daar iets meer kans op hebben, maar ook dat blijft een gok, hou je best wel veel geld over om je 'basisteam' te versterken.

raymankapeens

Maar is Carapaz nog steeds zijn geld waard nu ie 2.5 kost? Neig eerder naar Formolo of Maijka dan

Matt89

500k over en dik tevreden. Nog wel een paar overdenkingen voor vandaag.

Van Haller een Consonni maken? Gaviria kan maar zo van het weekend met een sleutelbeenbreuk weer thuis zitten.

Nibali en Izagirre inwisselen voor Jungels en Carapaz?

Izagirre upgraden (?) naar Majka.

Izagirre naar een Ineos man van 2mln

Haller, Nibali en Izagirre inwisselen voor Jungels, Majka en Consonni.

Masterw

Wie meer punten denken jullie, carapaz of Jungels.

Twaburov

Als je 500k overhoudt heb je jezelf echt teveel wijsgemaakt.

Frans van der Molen

Wie zouden jullie vandaag opstellen: Ulissie, Knox of De Gendt

Nylz

Twaburov:

Wat een onzin. Je kiest toch de renners waarvan je denkt dat ze het beste presteren, niet omdat Scorito ze toevallig een bepaalde waarde heeft gegeven?

M@thijs

'@matt jungles en carapaz gaat je flink punten opleveren

Jungle puncht en tijdrijdt beter als ibali
Carapaz wss beter in de bergen

Bezem/wagen

Een laatste dilemma: Hart vs. Sivakov?

Twaburov

Ja maar over het algemeen zijn ze prima geprijsd. Wat je in feite beweert is dat jouw 500k man beter is dan alle 1M mannen die je niet hebt. Al is 1M dit keer wel een ongelukkige categorie, maar er zijn altijd wel verbeteringen te maken. Al is er dit jaar wel erg veel budget..

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Last minute wissel, Lopez eruit voor Mollema en mijn sprintteam wat kunnen versterken. Nadruk lag wel heel erg op berg/klassement.
Dilemma is alleen pak ik Demare of Ewan ....
Heb nu Demare omdat ik denk dat hij uit gaat rijden en zo dus nog punten pakt voor klassement puntentrui.

Matt89

'@Matthijs; dat denk ik ook ja maar toch zegt een stemmetje dat Nibali thuislaten niet handig is. Kan Nibali het nog of begint hij langzaamaan te oud te worden. In de Tour of the Alps was hij prima. In de laatste week kan hij echt handig zijn maar wellicht vangt Carapaz dat gemis op.

Nadeel dan wel geen Consonni. Die opzich perfect geprijsd is..

Sjas Patatje

Oomen of López vandaag? Oomen kan vandaag vol gaan en als Tom zou winnen pak je daar ook punten mee. Er zijn vandaag betere jonge tijdrijders/klimmers dan López? Hart, Sivakov, De Plus? Dilemma's..

JimKro

Volgens een gerucht in L’Equipe zal Nibali aan het einde van dit seizoen bij Trek gaan tekenen voor een contract van 3,5 miljoen. Exact hetzelfde bedrag als zijn Scoritoprijs! Zouden ze dan nog meer invloed hebben dan we al denken?

mcnuggets

2 plekjes vandaag voor
Lopez
Nieve
Caruso
Carapaz
Majka

Ik kies nu voor Lopez en Caruso,
Beste optie?

M@thijs

'@matt om dat gemis op te vangen zou je ook landa of zakarin ipv jungles kunnen pakken

Nvdb

Laatste twijfel, Jungels, madouas en de Gendt of Nibali, masnada en Carthy? Nibali duidelijk beter in de tweede helft van de ronde. En waar moet ik Jungels nou opstellen, behalve in de tijdritten?

Jori

Jungels kan je altijd opstellen, dat is nou de charme

1 2 ... 61 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.