Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 74 ... 120 121
Jasperdewaal11

Natuurlijk de kopman geschrapt en daarnaast besluit moschetti zich nu maar van voren te laten zien als ik hem niet opstel :(

En battaglin ai hoop maar dat het meevalt

Jori

Beelden opnieuw bekeken en toch wel terecht. Wie goed keek, zag meerdere trappende bewegingen van Viviani ;)

Wel benieuwd, QS tekent waarschijnlijk bezwaar aan, maar is daar ooit iets mee gedaan? Bij Sagan in tour werd het hele zaak, die ging zelfs hoger maar was niks mogelijk, omdat Sagan er definitief uit was gezet

Ab Normaal

Ook mijn captain maar vind het volkomen terecht.

Fassa Bortolo

Volkomen terech inderdaad, echter doet het sommigen wel meer zeer dan anderen.. Zo verlies ik bijvoorbeeld ook alle teampunten van Jungels.. Van dik bovengemiddeld in de daguitslag naar flink ondergemiddeld.. Jammer Jammer..

raymankapeens

Mensen met weinig sprinters en yates lopez en nibali als vulling hebben ook een goeie dag

Kris Vroem

Lastig te beslissen of t terecht is dat viviani is geschrapt. Lijkt een beetje op handsbal in de 16. Je kan hem geven maar ook laten gaan.

Kalarie

'@Tompot

https://twitter.com/katushacycling/status/1127971961953574913

Volgens mij valt het wel mee, maar captain morgen gaat me wel wat ver nu.

Luuuuuuukk

Met Gaviria als kopman spekkoper bij deze DSQ. Gestegen naar 98,7%

Benzardi

Ik ben flink gezakt door dit gevalletje.
Maar ja ..................zoals Marco Borsato zingt "even slikken en weer doorgaan"

Trouwens morgen vind ik een lastige etappe om een kopman en een team te kiezen.
Word het een sprint of doen de klassement mannen mee voor de top 10.
Iemand misschien een theorie?

JimKro

Mooie score wordt helaas een stuk minder met Viviani als kopman. Jammer, maar niks aan te doen. Battaglin ook wel jammer natuurlijk.

Jori

Of wordt het een vroege vlucht ;)

Rawolf

Ik had eigenlijk Battaglin kopman voor morgen, maar na die val toch maar niet. Stellen jullie hem alsnog op?

Mr10B

Ik denk dat ik hem wel opstel maar iemand anders captain maak

Jori

Welke teams gaan de vlucht binnen hengelen? Rit makkelijk te controleren, maar laatste stukje is wel pittig, wat vele sprinters niet zullen overleven.

Persoonlijk verwacht ik dat morgen de roze trui van schouders wisselt

Laatst gewijzigd
ditisdavid

UAE voor Ulissi, Lotto Soudal voor Ewan, Dimension Data voor Gibbons/Gasparotto?

JimKro

Moschetti zat er trouwens goed bij! ;)

Rawolf

wie gaat er in de aanval dan? Behalve wat procontis en ccc zijn er weinig gegadigden.

Rasaanvallers Lotto Soudal hebben een kanshebber evenals ICA. Klassementsploegen hebben nog allemaal vertrouwen zo vroeg in de ronde

Jori

'@ditisdavid: Gibbons en Ewan moeten vanuit peloton, Ulissi en Gaspa kunnen het uit vlucht, net als bijv. Madouas, Conti, Vendrame, Canola etc.
Dit is gewoon de kans op een roze trui

Lotto zie ik dagje De Gendt, Tosh of Vanendert vooruit sturen, DD gaat echt niet ploeg inzetten voor Gibbons.
Ik ga voor vluchters met punch, tenzij ik andere dingen lees. Maar met Conti en Ulissi ook iig al teampunten binnen

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik had onze vriend Battaglin eigenlijk deels toch wel meegenomen om morgen kopman te maken maar dat wordt nu lastig

Waarom zou Gibbons morgen niet in de vluchtgroep kunnen zitten trouwens?

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Denken jullie dat morgen een etappe voor Cimolai kan zijn, of zal het te zwaar voor hem zijn?

Threeohthree

Ze noemen ook Viviani lol.

Gladiool

Sja. Dit doet pijn. Viviani hier ook als captain.

Nylz

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat het etappekaartje op Scorito anders is dan hier op Wielerflits? Geeft nogal een vertekend beeld, aankomst op Scorito ziet er lastiger uit dan die op Wielerflits.

Rawolf

Etappe is hertekend, wielerflits is correct in deze volgensmij

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik ook viviani (c) plus teamgenoten opgesteld. Van 400 plaatsen stijgen. Naar paar duizend zakken. Nu maar hopen dat hij zijn woede omzet in 3 overwinningen😁

1 2 ... 74 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.