Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 75 ... 120 121
Jori

Lol, ook nog geplaatst naar laatste plek in peloton, straftijd van 30 seconden en 50 punten in mindering.

Betekent ws dus helaas dat ze Viviani uit de giro gaan halen na etappe 11, met zulke belachelijke maatregelen is er immers niks verder meer te halen dan enkele ritzeges en kan hoofddoel tdf worden

daan_zeelen_811806

Scorito heeft hun sterrenverdeling voor de etappe van morgen gewijzigd. Geven nu de sprinters veel meer kansen. Zijn er ergens beelden van de aankomst van morgen?

Lastige keuze nu om pure sprinters op te stellen of meer de mannen met een punch in de benen.

ditisdavid

Het meenemen van renners voor teampunten van Viviani is dus ook voor niets geweest. Enerzijds blij dat ik Jungels eruit heb gehaald dan, anderzijds heb ik daardoor Senechal mee en die gaat me hooguit met een eigen sprint in etappe 18 nog iets opleveren...

Hangtieniedanstaatie

Hallertje for the win.

Laatst gewijzigd
Sloddies

Zo denk je dat de Sloddies uitstekend bezig zijn deze Giro. Keurig Viviani kopman gemaakt. Heel slim Knox en Sabatini opgesteld voor beiden 16 teampunten en dan...... vertwijfeling slaat toe. De jury / de man in de truck, Bruno Valcic is zijn naam, zet een dikke streep door al deze puntjes. Hebben we hier te maken met een moderne knipoog-kroaat, die Emiratendollars opstrijkt? Niet teveel complotdenken, maar mijn girohumeur daalt prompt tot onder het vriespunt. Want naast deze ellende stuiterden ook nog Tao en Battaglin van hun fiets. Ik weet het ff niet meer.

kevinraar

Hoe is het battaglin?
Ik sta op 93.7 procent
Mij team voor morgen
Ewan
Viviani
Ackerman
Garvira
Moschetti
Beletti
Bataaglin
Ulissi
Roglic

marconeuvel

Wat is nu het correcte profiel van de etappe van morgen? Volgens mij word ik door één van de voorbeschouwingen nogal op het verkeerde been gezet. Etappe voor Viviani etc., of toch meer voor Battaglin, Ulissi en misschien klassementsmannen met een punch?
Tot nu toe nog geen idee wie ik op moet stellen. Hoop nog ergens een goed beeld van de laatste km's te zien.

TrEb

Verwacht wel dat een kopgroepje het gaat uitvechten. Met Ulissi, Vendrame Madouas etc. Roglic pakt nog wel een paar seconden door breuken in het peloton.

04398

Na de ettape van vandaag toch even in rouw nadat ik ergens rond plek 4000 stond was terug gezakt na een slechte keuze van kopman Ewan, ook even een paar uurtjes niet meer het sportnieuws gevolgd of op scorito gekeken. Tot ik net besloot om toch maar even een opstellingkje te maken voor morgen, want Verona is nog ver zullen we maar zeggen. Tot mijn grote verbazing zie ik op eens dat ik niet op plek 4000 sta maar op 300 en zie ik dat Viviani(die niet in mijn team zit) is terug gezet. De moet moed is weer terug, maar Verona is nog steeds ver/

bakfiets

Ik vind het ook lastig morgen. Ik neem dénk ik toch de top 3 klassement mee. Ulissi en mijn sterkere sprinters. Enige vraag is demare als c of ulissi. Moet toch wat na vandaag. Neig naar demare om toch wat puntjes in te gaan lopen.

Threeohthree

'@Sloddies: Haha, pracht stuk waar ik me helemaal in kan vinden. Deze etappe was echt een aaneenschakeling van dieptepunten.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Mij kopman word Ewan
Morgen Moschetti en Beletti of yates en lopez

Laatst gewijzigd
Jommelb

Voor de geïnteresseerden: beelden van de finish van morgen
https://www.flobikes.com/events/6251309-2019-giro-ditalia/videos?playing=6485715&limit=60

Ik heb echt geen idee wie ik op moet stellen voor morgen. Alle voorbeschouwingen hebben heel andere ideeën.

arjenzvob

De mooiste en beste voorbeschouwing lees je op feltet.dk
Even vertalen. En wat ik persoonlijk heel grappig vind zijn de vertalingen van sommige namen van renners 😁

Laatst gewijzigd
Poeksel

Vertaal je met Google Translate? Chrome laat (zover ik zie) de namen onvertaald, maar een bekende Deense renner heet bij Google Translate Birdsong.

Jori

qua informatie verzamelen:
wielerflits, cyclingnews, indeleiderstrui
Voorbeschouwing WF
Voorbeschouwing Feltet.dk
bookies + zelfs logisch nadenken hoe komen ze tot een odd (waarschijnlijkheid scenario * kans dat de renner wint)
https://twitter.com/sporza/lists/wielrennen (lijst van alle twitters eigenlijk en interessante accounts, hierdoor kan je snel oppikken wat bepaalde teams denken van de kansen. Lees ook altijd reacties van renners na een etappe, want vaak daaronder staat de ploegleider die direct zijn visie voor de volgende dag geeft)
rijdersreacties van indeleiderstrui en cyclingnews, die er vaak een praktisch rangschik artikel van maken

als je gerichter wilt zoeken, naam van de renner + google + een richttijd geven (laatste uur, laatste 24 uur etc)

Karperdrol

Iemand nieuws over Battaglin?
Kan Modolo hier ook naar ereplaats rijden?

Laatst gewijzigd
wielerpurist

Lastig te voorspellen etappe vandaag. Puncheurs, klassementsmannen of toch sprinters? En hangen mannen als Viviani en Ackermann er na zo’n klim nog aan? Of zien we juist een scenario waarin een Mollema volledig opleeft en naar de overwinning toevliegt? Wie het weet, mag het zeggen...

Vooralsnog is er bij mij een twijfel tussen het inzetten van Ackermann of Mollema. Voor de rest ben ik best tevreden met de opstelling, maar ik heb zo’n voorgevoel dat deze keuze cruciaal gaat zijn.

ditisdavid

Er kunnen hier wel veertig man realistisch gezien toptien rijden, buiten het opstellen van de favorieten voor de dagzege is het dus een beetje een loterij.

Ackermann kan hier korter rijden dan Mollema maar heeft ook een stuk grotere kans op nul punten, dus de vraag is of je risico wil nemen of niet.

hartstikkebedankt

Ik zou zeggen dat Mollema een wat hogere kans heeft op plek 10-20 maar dat de kans op 0 punten bij beide reëel is

Jori

Dit is bijzonder, zoek de verschillen in de profielen:

https://twitter.com/BORAhansgrohe/status/1128193224743407616
https://pbs.twimg.com/media/D6gbt0dXkAA00Nf.jpg:large

Kortom, de ploegen weten ook eigenlijk niet welk profiel ze krijgen op het einde.

Mollema gaat geen 0 punten halen, die heeft er al minstens 3 dankzij vriend Ciccone :p

Laatst gewijzigd
TrEb

'@jori, zelf kijk ik nog weleens op touretappe.nl

kevinraar

heb nu dit team voor vandaag
ewan
viviani
gaviria
ackermann
beletti
moschetti
ulissi
battaglin
roglic

overige renners
dumoulin
yates
lopez
nibali
mollema
oomen
de plus
gallopin
o connor
masnada
campenaerts

denken jullie dat ik mij beste team voor vandaag heb opgesteld of zouden jullie iemand wisselen?

Laatst gewijzigd
TrEb

'@kevin ik zou wisselen, maar je moet het toch echt zelf uitvogelen.

Imbatido

Wat zijn dit toch vreselijke ritjes voor Scorito. Vooral omdat het maar een pisbultje is. Eigenlijk geloof ik niet echt in de sprinters, maar mochten ze het wel doen dan loop je gigantisch veel punten mis. Ik kan wel stoer mijn Mollema's gaan opstellen maar daar scoor je ook maar weinig mee als het geen sprint wordt. Dus of dat zinvol is ... Daarnaast zit ik al met een gehavende Battaglin die ik mede voor dit ritje heb meegenomen.

Ik vraag me ook af hoe de teams hier zelf over denken. Gaviria en Ulissi bijvoorbeeld, of Ackermann en Formolo-Majka. Morgen zijn er weer aardige sprintkansen, dus misschien dat de topsprinters vandaag overslaan? En vandaag voor de puncher of klassementsmannen is.

1 2 ... 75 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.