Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 76 ... 120 121
Ralph123

Knoop maar doorgehakt, ik ga met 3 sprinters, 2 puncheurs en de rest klassementsmannen. Ewan wel kopman. Onvoorspelbaar zeg

Delric

Ik ga all-in voor de klassementsmannen en 2 erkende punchers. Als er in het begin van de klim, waar het toch 7% is, gedemarreerd wordt door een punchers of semi klassementsman dan gaat de rest van de AK mannen mee en zijn de sprinters gezien.

Nylz

Ik heb het segment van de laatste 2km op Strava bekeken. Ik ga voor de klassementsmannen en puncheurs.

Aanklampen

Info over aanloop gelezen? Dat zegt mij al genoeg. Hoe smaller, hoe meer stress en dan weet je gelijk wie voorop rijden

KissMyAce

Zo smal is het niet

Aanklampen

'@Kevin, iets zelf verknallen is altijd veel leuker dan het verknallen omdat je naar anderen luistert...

Aanklampen

KissMyACe, over welke kilometers heb jij het? Ik heb het niet over de laatste 2 a 3..

Poeksel

Er zijn 17 renners uit mijn selectie die ik op zou willen stellen :(

KissMyAce

'@Aanklampen
Aha oke, ik las het verkeerd.
En welke ploeg rijdt dan op kop volgens jou?

Jori

Waarschijnlijk een ploeg die niemand in de ontsnapping heeft ;)

KissMyAce

No shit Sherlock:P

Rad

4 sprinters, 2 puncheurs, 3 ak mannen. Van alles wat eigenlijk dus.

hartstikkebedankt

Wat mij betreft veel te zwaar voor heel veel sprinters:

Roglic (c), Yates, Nibali, Mollema, Formolo, Ulissi, Battaglin, Conti, Démare

Platje

Vol gegokt op klassementsmannen met ulissi en battaglin.. geen sprinter mee vandaag, voelt nu al een slechte gok 😁

fringale

Roglic
Yates
Lopez
Bilbao
Ulissi (c)
Conti
Madouas
Ewan
Cimolai

...en dat de Viviani's en Ackermannen niet durven aan te klampen !

Mr10B

Laatste moment toch maar battaglin als kopman erin gezet. Aankomst is perfect voor hem. Hij is op 4% sneller dan Ulissi en de andere puncheurs en hij kan dat stukje van 7% onderaan de klim wel overleven als er gas gegeven wordt, waar ik de sprinters er dan toch af zie gaan.

(maar als er niet volle bak koers is op dat stuk van 7% dan ben ik de zak, want dan is het gewoon Ewan/Demare die wint en dan kunnen zelfs viviani en gaviria er nog bij zitten.

Edit: En natuurlijk hopen dat de val van gisteren geen impact heeft.

Laatst gewijzigd
Gladiool

Ulissi (C) en Battaglin, Démare en Moschetti en Lopez, Formolo, Nibali, Yates en Roglic.

We gaan het zien. Hoop dat het (zeker met het stuk vantevoren in gedachte) te zwaar is voor de meeste renners. Met Démare en Moschetti de twee sprinters uit mijn team die ik het sterkst bergop heb gezien.

Ik weet het ook allemaal niet :')

Ambiance

Vol op gezet dat het geen sprint word. Ik verwacht een grote teleurstelling op het einde :D
Nu ik het niet meer kan wijzigen wou ik dat ik er bv ene Moschetti of Cimolai toch in had laten staan..

Simon Yates
Primož Roglic
Vincenzo Nibali
Miguel Ángel López
Bob Jungels
Davide Formolo
Valentin Madouas
Fausto Masnada
Enrico Battaglin

Luuuuuuukk

Vol voor de sprinters gegaan!

Papa Bart

Top vijf van het klassement er in, plus Moschetti, Ewan en Viviani. Ben benieuwd..

Ludi

Heb Battaglin uiteindelijk weggelaten voor vandaag na zijn val, Hij liet in het filmpje op twitter zien wat hij had, was niet echt heftig, maar schaafwonden (en dan zeker met de wind, mogelijke regen en het lange parkoers van vandaag) kunnen heel naar zijn en voor stijfheid zorgen. Normaal had ik em zeker genomen, wellicht zelfs als kopman, maar dat zijn dan zijn omdat ik hem ook vanuit de vlucht kans zou geven. In deze status lijkt hij me vanuit de vlucht zeer onwaarschijnlijk. Als hij de scherpte mist en hierdoor niet bij de eerste 50 kan zitten als de laatste 5 KM begint zie ik hem niet echt zomaar in de top 10 rijden. Als ie wel goed is kan ik em in etappe 6/8 wellicht wel weer gebruiken. Win/win situatie? ;)

Mijn team:
Ewan (C)
Gaviria (hedge op Ulissi wint of toch een massasprint, plus truipunten)
Cimolai
Moschetti
Ulissi
Mollema
Yates
Roglic
Majka

Viviani en Ackermann op de bank gehouden, net als battaglin zoals eerder genoemd. Ik denk dat Viviani in geode doen hier best top 10 kan rijden, net zoals bijvoorbeeld in de Tirreno etappe 6 (?) achter Ala en Cimolai, maar gezien zijn trui geen prio meer is denk ik dat ie liever wat energie spaart voor morgen. Het is toch al zon lange heftige dag. Ik denk dat Ackermann vandaag misschien aan zou kunnen maar dat zou ook zomaar een voor in een tweede peloton kunnen zijn als het ergens breekt. Ik heb hem 1x lichtelijk klimmend zien sprinten (polen vorige jaar) maar in dit veld zie ik dan toch een stuk meer mannen hem voorbij gaan, zeker door het stukje 7%. Ook Dumoulin en MAL laten zitten. Dumoulin geeft toch minder truipunten en dan kies ik liever voor Rolic/Yates/Mollema en zelfs Majka aangezien die erg scherp lijkt en wellicht nog teampunten kan scoren via McCarty/Formolo/Ackermann als het toch anders eindigt dan ik denk. MAL zie Ik, net als alle andere spaanstalige klimmertjes eigenlijk hier best een beetje tijd verliezen als het echt heel hectisch wordt, al lijkt hij tot nu toe heel scherp gezien zijn laatste uitslagen (11e gisteren). De lastigste keuze vond ik Jungles of Mollema, uiteindelijk voor Mollema gekozen gezien zijn iets recentere uitslagen, 3 punten voor Ciccone en mogelijke punten voor een goed rijdende Moschetti.

Jori

Het goede antwoord van vandaag was: Sprinters! Blijkbaar wil niemand de roze trui en Ewan in een perfect tempo naar de laatste paar kilometers brengen is ook geen probleem. Spektakel zal dus wel weer na de finish moeten komen

Laatst gewijzigd
TrEb

'@Kevin ik zou Gallopin in het team zetten.

Imbatido

Roglic (c), Yates, Mollema, Jungels, Formolo, Ion Izagirre, Ulissi, Battaglin, Ackermann

Deze ritten zo vroeg in de ronde moet je eigenlijk vooraf al bepalen wat je gaat doen. Daar heb ik me dan ook aan vastgehouden. 3000 hoogtemeters, 235 kilometer en dan finish heuvelop wordt te zwaar voor de sprinters. Al is het riskant om tegen de sprinters te spelen. Roglic kopman omdat die er altijd kort bij zal zijn. Ackermann er toch maar bij gezet, die is net wat meer dan een sprinter en pakt sowieso een paar truipunten. Anders werd het Dumoulin en die verwacht ik ook niet helemaal voorin. Battaglin hopelijk goed genoeg om een resultaat te rijden, hiervoor heb ik hem gekozen dus toch maar meegenomen.

Sloddies

Laatste 2 km ruim 4% gemiddeld is te lang voor de meeste sprinters. Daarom alleen Ewan (c) en Cimolai. Verder Ulissi en mijn beste 6 klassementsmannen. Volgens mij te moeilijk voor Viviani, Gaviria, Ackermann en consorten.

Edit: Denk dat Viviani er sowieso geen energie aan gaat verspillen nu hij uitgeschakeld is voor paars. Battaglin lijkt mij te gehavend om deze rit mee te doen om de knikkers. Die komt een andere keer.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 76 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.