Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 88 ... 120 121
ditisdavid

Cattaneo stel je toch altijd op in deze etappe als je hem hebt? Hij komt uit L'Aquila, dan weet je dat hij het gaat proberen vandaag...

Drossard Kudus

Ook ik heb Hamilton helaas op het bankje laten zitten. Dat Gaviria al wat vroeger is afgestapt pakt voor mij eigenlijk wel goed uit met Consonni. Heeft al wat puntjes gesnoept en zal nu wel voor eigen rekening mogen sprinten

Soprox

Team soprox krijgt tik na tik.

Na eerdere diskwalificatie van onze kopman Viviane en daarna 2 dramatische uitslagen blijven we in de hoek waar de klappen vallen.
Gisteren Dumoulin verloren en vandaag de plus en Gaviria. Ons team wordt erg klein en we kunnen zelfs morgen amper een team opstellen.

Hopen dat we in de 3e week nog genoeg klimmers over hebben.
Is de dalende lijn nog tegen te houden is de vraag die de manager wakker houdt.

Laatst gewijzigd
fringale

'@Drossad Kudus : ok, daar kan ik me ook aan op trekken ;-)...als die nog fut heeft in de benen en morgen weer niet achter die dekselse Rojas aanmoet

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Ik kom in ieder geval goed weg met de 18e plek van Yates. 0 punten met eigen cap, maar nu scheelt het maar 6. Morgen vol op de sprint aangevuld met truipunten denk ik.

Rawolf

Weer fout ingezet, madouas en Battaglin niet opgesteld.

Mijn ploeg hoort bij de beste, nu de dagelijkse keuzes nog :p

Gladiool

Prima dagje. Formolo opgesteld, De Plus en Gaviria weg. Paar procentjes gestegen. Ik ben tevreden vandaag :).

hartstikkebedankt

Dat er geen 1 klassementsman het heeft geprobeerd en weg is gereden in de laatste kilometer verbaast me wel eerlijk gezegd. Getuige de omvang van de groep die als peloton binnenkwam is er ook niet zó hard naar boven gereden.

marconeuvel

Battaglin vandaag helaas niet opgesteld. Nog nauwelijks iets laten zien, maar vandaag toch helemaal voorin het peleton. Verder idd jammer dat niemand uit het klassement ook maar iets probeerde.
Gallopin had ik gister als captain, vandaag Roglic. Verkeerd gegokt, maar goed.. Gallopin in ieder geval wel opgesteld.

hartstikkebedankt

Morgen krijgen we ook weer een rare finale trouwens na een ellenlange rit, spelen jullie de sprinters?

fringale

Ik begrijp UAE niet hoor om Ulissi op te offeren en de rest van de ploeg in de vernieling te laten rijden, voor nog een dagje de roze trui, zeker niet met Formolo en Bilbao voorop, en ploegen als Katusha, EDF en Trek niet mee. Laten lopen zou ik als ploegleider gezegd hebben...en zien wat er gebeurt.

Cerebral36

Morgen vol voor Ackermann: Majka Formolo Ackermann (c) Viv Ewan Cimolai Moschetti Ullissi Conti Battaglin/Haller (die moet ik nog even over nadenken :)

Henk

Modolo buiten de tijd binnen.

ditisdavid

Zeker niet van overtuigd dat we morgen gaan sprinten. Ga dus zeker een deel van mijn sprintploeg thuislaten. De vraag is wie ik kopman zou maken behalve een sprinter. Normaal gesproken Battaglin, maar op dit moment?

hartstikkebedankt

Iemand als Peters of Antunes gaat sowieso proberen morgen het roze te pakken gok ik, daarnaast denk ik ook dat UAE zich niet nog een keer kan dood rijden om de trui te verdedigen. Van de sprintersploegen weet ik niet of ze vol gaan rijden, Lotto Soudal en Bora waarschijnlijk wel maar de kans dat een vluchter wint is weer aardig aanwezig.

Jori

Dat amateurisme van UAE kost me bijna nog een sloot extra punten, goh wat een domme ploeg is dat.
Opdracht is simpel: alles wat gister in de vlucht zit, mag nu niet mee. En dat verpesten ze nog, twee keer!

Morgen was heerlijk ulissi dagje om op te stellen vooraf door roze trui punten, kans op teampunten via gav en indien te lastig, mss voor zichzelf gaan. Nu weet ik het zo net nog niet.

Nu balen van mal, al leveren ion en ackie precies evenveel op als Nibali en MAL. Maar als formolo even zou winnen, was dat toch wel beter geweest :p

Rawolf

Hoezo is UAE dom? Ze komen hier met een shitploeg en dan heb je opeens de roze trui, zijn ook nog 2 renners van hun uit koers.

hartstikkebedankt

"Ze komen hier met een shitploeg"?

Gaviria voor de sprints met grote winkans en een paar etappes die op het lijf van Ulissi waren geschreven (met name die van vandaag, maar ja kans verkeken op deze manier). Sterke heuvelrenners met Conti en Polanc, kon minder

Laatst gewijzigd
Jori

Nouja, als je een lijstje van 10 renners hebt die niet mogen wegrijden en je laat er 2 wegrijden (madouas, rojas). En dan helpt Bahrain je en dan laat je weer 1 van die 2 wegrijden.... Volgens het spreekwoord zijn ezels slimmer, die stoten zich immers niet 2x aan dezelfde steen ;)

En het gebeurd op het vlakke, daarvoor heb je met Marcato en Bohli 2 hele prima rijders

Laatst gewijzigd
Rawolf

Nouja ze hebben hier wel een sprinttrein maar in de bergen is het geen weelde. Bohli komt geen drempel over deze giro, marcato amper gezien en Consonni is ook geen motor. 3 man die een heuveltje over komen dan heb je een probleem in zo'n situatie.

Ter vergelijking: Mitchelton scott was nog met 7 en 1 in de kopgroep dus compleet op het moment dat Conti nog maar 2 knechten heeft

fringale

Visconti had gewoon mee in de vlucht moeten zitten,

marconeuvel

Hmm, de etappe van morgen is toch wel flink lastiger dan ik in mijn hoofd had. Ik had bedacht om blind Viviana, Ackermann etc. in mijn team te klikken. Bij nader inzien wordt het toch weer een pak lastiger om een team te selecteren. Misschien wel weer vergelijkbare favorieten met vandaag? Gallopin, Battaglin, Ulissi?

Zadelpen

De opmerking “ het was een goede keuze om Tom niet te selecteren”, snijdt dwars door de ziel van hoe team Zadelpen in de poolwereld staat. Wij vinden dat zo een onheuse opmerking dat het zeer doet.

Gelukkig komen de bergen dichter en dichter en de dag nadert dat wij ons talent kunnen gaan uitbuiten. De gesel er over! Genadeloos vol gas door dat gelaarsde Azzuri landschap!

hupske

Morgen lijkt mij toch gewoon een duidelijke sprint? Die heuveltjes stellen niet zo veel voor.
Daarnaast lijkt mij Lotto Soudal, FDJ en Dimension Data uitstekende sprinters hebben voor deze etappe.

Rawolf

Ook gewoon Bora niet noemen...

1 2 ... 88 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.