Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 87 ... 120 121
Jori

ja, dat heb ik dus niet gedaan. Te veel ploegen die gisteren nog de slag hebben gemist en vandaag gepeperde revanche moeten nemen. gister hadden we 13 vluchters, vandaag zo'n zelfde groep of groter vind ik niet gek

fedjo97

Wanneer de vluchters het vandaag niet zouden redden, ben ik zeer benieuwd naar de benen van Majka. heeft laten zien dat hij over sterke benen beschikt.

Threeohthree

Maar als de vlucht het haalt gaat Ulissi toch niet meer sprinten voor die 10de plek? Dit scenario bedacht ik me dus voor gister en had dus Roglic Captain ipv Ulissi want Ulissi heeft dan 0 reden om nog voor een plek te sprinten (wat ook zo bleek).

Ik vandaag ook Ulissi captain maar dan met het idee dat de vlucht het juist niet haalt en hij daarom zal sprinten voor de etappe overwinning. We gaan het zien!

Edit: Ah, je verwacht Ulissi in de kopgroep. Nu snap ik hem :).

Laatst gewijzigd
kielabokki

Tuurlijk.

Poeksel

Die Izagirre is best actief ;)

kooltje

Pfff Gaviria weg en Izagirre in de vlucht...twee tegenvallers uit het niks

ditisdavid

Kan me niet voorstellen dat deze vlucht mag wegblijven, dat geeft Astana een wel heel goede positie.

Threeohthree

En geraken Rojas of Madouas in het roze, lijkt me niet dat UAE dat wil.

Cerebral36

Deze vlucht gaat echt no way standhouden. Zitten mensen bij die ze echt geen minuten gaan geven :) Gav eruit is fijn. Scheelt weer t.o.v. het drama dat Viv heet.

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

Laurens De Plus abandon

Valvuillerdemoz

Gaviria en de Plus kwijt. .Dat gaat lekker, zo vlak voor het weekend. De keuzes worden alleen maar makkelijker zo.

Jori

Mijn gok voor de vlucht wordt toch wel pijnlijk als Astana met Bilbao blijft trollen en Formolo ook aan het grappen is

kielabokki

En nu moet Ulissi zelfs werken voor Conti.

ditisdavid

Dat is wel echt een afknapper...

hartstikkebedankt

Gelukkig geen Gaviria en De Plus in mijn team, denk ik dan maar

Jun Allrich

'@ hartstikkebedankt dat dacht ik bij Tom ook maar deze 2 heb ik spijtig genoeg wel

kevinraar

Ik heb nu nog maar 17 renners over hoeveel hebben jullie er nog over?

Laatst gewijzigd
Jori

Volgende keer doe ik wel een Starlynk'je en deel ik enkel mijn visie nadat deze geslaagd is ;)
Die kopgroep van 22 was zo perfect....

Dit loopt spaak

'@Kevinraar ik ben tot nu toe alleen Gaviria (of zoals jij meestal zegt Garvia, geintje ;)) maar kwijt gelukkig.

Ben benieuwd of dit Viviani nog enigszins nieuwe moed geeft.

Rawolf

Ik ben enkel Dumoulin kwijt, maar met mijn niet supersterke team voor het hooggebergte is dat wel een groot gemis.

Sta nu op 86 % maar met de juiste keuzes in etappes had ik wel 99% kunnen staan haha

arjenzvob

Gaviria en De Plus kwijt. Ulissi die kopwerk doet. Dit is niet mijn dag...

Cerebral36

Ik mag toch hopen dat UAE ook niet nog serieus het roze weg gaat geven aan die gekke Rojas. Scheelt nog maar een kleine halve minuut.

Papa Bart

Veruit mijn slechtste Scorito deelname ooit tot nu toe, ik heb volgens mij wel een beresterke bergploeg, maar of die veel goed gaat maken valt nog maar te bezien...

Wel genieten van deze etappe overigens, wat is er snoeihard gereden!

04398

Cattaneo helaas niet opgesteld vandaag, gelukkig Formolo wel

fringale

Moet ik nu blij zijn met Bilbao en Formolo in de ploeg vandaag of teleurgesteld omdat ik L. Hamilton en Madouas op de bank gelaten heb. Doet altijd zo'n pijn, "witte sterretjes" zien, in het dagklassement.

1 2 ... 87 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.