Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 91 ... 120 121
kevinraar

mij team voor vandaag
roglic
yates
lopez
nibali
mollema
gallopin
oomen
ulissi
campenaerts

op de bank
o connor
masnanda
battaglin
alle mij sprinters

DKrikk

'@Fringale: ik verwacht niet direct dat hij heel goed TT aankan, maar zie hem nog wel het wit pakken voor Oomen, Lopez en Hart...Wellicht ook een leuke klassering in AK en je hebt punten voor hem....

kevinraar

is de tijdrijd ergens te zien vanaf het begin?
eurosport begint pas om 3 uur

TimCarpentier

Wat denken jullie van Kangert?

Top 20 materiaal?

Twijfel tussen hem en Conti.

Cerebral36

Conti in ieder geval 10 punten voor het roze. Dus als je denkt dat Kangert 10 punten hoger eindigt dan Conti dan heb je je antwoord denk ik :)

Sloddies

Toch maar gegokt op Izaguirre boven de veilige 8 puntjes van Ackermann. Ulissi wel in de ploeg voor 8 punten van Conti, die normaliter het roze gaat behouden. Vrees overigens een matige dag voor de Sloddies omdat ik ook niet echt hoge verwachtingen heb van Landa en Formolo qua tijdrijden.

Poeksel

"Jos van Emden is gestart! Ondanks dat wij hem niet in de top-10 verwachten, kan hij wel nog een pak punten scoren mits een overwinning van zijn kopman."

Aldus Scorito zelf in het verslag. Ze zullen toch niet teampunten voor een etappeoverwinning bedoelen?

kevinraar

sterke tijdrit van campenaerts 52.03

henkjmol

Verwacht eigenlijk wel wat van landa. Heb zelfs ion en ulissi eruit gelaten voor hem. Als hij met omstreeks 3 min achterstand de bergen ingaat dan staat ie op het podium aan het eind. Ion en ulissi rijden nergens meer voor.

pirazzi

Die tekst over van Emden is inmiddels aangepast.

ditisdavid

Over het hoofd gezien dat ik Ulissi niet had opgesteld toen ik Izagirre als negende man erin klikte voor vandaag, oeps...

Threeohthree

Same. Whoops. Mis alsnog top 20 voor Ion. Maar goed, Ulissi was beter geweest ja.

Laatst gewijzigd
Jori

Ulissi die zich al paar dagen uit de naad werkt en niks meer te winnen heeft, perst er opeens een goede tijd uit.
Izagirre die bij top 5 favorieten werd gerekend, heeft deze giro duidelijk zijn vorm thuis gelaten, jammer van het plekje en bedrag.
Hart lijkt bijzonder veel last van de val te hebben, terwijl verder de ak-mannen ook wel lijken tegen te vallen.

Lijkt vervelende tijdrit te worden. Madouas zal ook wel weergaloos rijden, die zit immers naast Ulissi op de bank, net als Formolo.

fringale

Wat zit die Ulissi nu zijn stinkende best te doen ???

Rawolf

Had vandaag Gallopin opgesteld die 140 werd bij eerste tussenpuny haha

Ook Lopez en Izagirre natuurlijk

ditisdavid

Wat een slagveld deze tijdrit, ook qua Scorito trouwens...

Threeohthree

Yates?

Rawolf

Ik heb het hele podium gelukkig

pirazzi

Astana valt tegen, UAE doet het goed.

Rawolf

EF doet het ook heel goed met Kangert en Carthy

Platje

Auw.. kangert eruit gelaten vandaag t.g.v. izagirre

fringale

Laten we hopen dat een tijdrit niets zegt over het vervolg van een ronde want anders mogen de boeken nu al toe bij mij

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik heb de hele top 4 en ulissi helaas o connor niet opgesteld

vevie

Ik worstel altijd heavy in de Giro. Structureel mijn slechtste ronde. Het blijkt toch steeds dat er meer etappes zijn die moeilijk zijn te voorspellen in de Giro. Met hoe het nu gaat mag ik blij zijn als ik op 75% eindig.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ben gestegen van 1012 naar 581

Laatst gewijzigd
1 2 ... 91 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.