Scorito Giro d'Italia 2019 Pool

1 2 ... 92 ... 120 121
Mr10B

EF echt alweer opvallend goed in de TT dit jaar. Hebben ze ook nieuw materiaal, of is dat allemaal door 1 nieuwe coach?

bakfiets

Wow, er vielen er wel een paar door de mand vandaag. Ik vond ion nog wel meevallen als je naar de rest van astana kijkt. Uitzondering Bilbao. Ik stijg weel ligt en ga naar ruim 70%.

Ik heb mollema in mn team. Dus extra juichen voor mollema vanaf nu😁

kevinraar

zeker juichen voor mollema ik verbaas me zelf met 97.4 ben nog nooit boven de 90 procent geeiindigd kan nog een hoop gebeuren niet te vroeg juichen

kielabokki

Nu nog in je eentje spelen Kevin. Graag zsm.

kevinraar

wie weet 90 procent heb ik zelf gedaan

Laatst gewijzigd
Masterw

Als je ooit een boek wint krijgt iedereen een pagina maat

kielabokki

Een woord.

wesselvanoers

we zijn bij de eerste rustdag beland. ondertussen staan we nogsteeds erg erg erg goed. ik sta 582e en al de gehele giro niet onder plek 900 gekomen. de dagopstellingen zijn niet mijn grootste kwaliteit.

madouas tot 2x top 10 gereden en tot 2 keer toe niet opgesteld.
Viviani gisteren niet opgesteld. iets teveel laten beïnvloeden door de mensen op dit forum die de link deelde dat viviani nog maar 2 sprintkansen zag.. dom dom dom.
in etappe 4 Ackermann en Carapaz ook niet opgesteld wat ik niet zo'n ramp vind, want wie had dat toch voorspeld.

toch weer 100 puntjes onnodig verloren, maar we staan super goed en nog nooit zo hoog gestaan.

arjenzvob

Heel irritant om kevin zo te horen opscheppen terwijl hij nog niet eens zelf zn reet kan afvegen

user26809

Gaat aardig hier, 241ste nu (98.9%)!
Baal alleen dat ik Mollema niet in mijn team heb (wel Izazirre), terwijl ik wel vermoedde dat ie in vorm zou zijn..
Maar hij overtreft toch echt mijn verwachtingen!

Rawolf

Het is echt niet te geloven hoeveel fouten ik heb gemaakt in de dagopstellingen, sta nu op 95 % 300 punten achter de nummer 1.

Heb wel 300 punten laten liggen, helemaal perfect doe je het nooit maar toch

04398

Hier al uitvallers of toch doorbijters?
https://speld.nl/2019/05/17/johan-vriezema-geeft-op-in-giropool/

Valvuillerdemoz

Sneue reacties hier van de heren die Kevin lopen af te zeiken. Beetje raar. Die jongen doet zijn best en is blij met zijn hoge klassering op het moment. Heeft met opschepperij niets te maken. Ongelooflijk dat je je daar aan gaat lopen ergeren. Laat je jezelf wel kennen, zeg. En dan klagen dat Kevin niet geheel zelfstandig zijn teams samenstelt. 90% Van de forumbezoekers heeft wat dat betreft boter op zijn hoofd, volgens mij, want 90 % van de posts hier zijn in de trant van: yes wat doe ik het goed en oei oei wie moet ik opstellen, vandaag, of morgen, of straks in de Tour?! Dit was in de afgelopen jaren een forum waar mensen hun twijfels en keuzes konden bespreken en dat leidde, en leidt soms nog, tot vermakelijke en leerzame discussies. En soms helpt het ook nog eens tot een goede keuze te komen. Het mooie is dat de meesten zichzelf en hun behaalde resultaten niet al te serieus nemen.
Maar de laatste tijd zie ik hier iets teveel borstklopperij, frustratie en te weinig reactie op andermans posts. Hierdoor wordt het, vooral in de laatste dagen voor de start van de grote rondes, een aaneenschakeleing van hulpvragen, waar niemand op reageert en premature lijstjes van teams, waar niemand in is geïnteresseerd.
Ik weet ook niet hoe dat kan veranderen, misschien gaat dat ook niet veranderen en hoeft dat ook niet. Maar ik wil deze constatering wel delen en iedereen doet er maar mee wat ie er mee wil doen. Als je Kevin maar met rust laat!

Laatst gewijzigd
kielabokki

Neem jij hem toch in huis.

arjenzvob

Mensen als Valvuillerdemoz zorgen ervoor dat Kevin gewoon doorgaat met zijn irritante gedrag. Jammer.

Natuurlijk is het zo dat je dit allemaal niet te serieus mag nemen, maar als ik me aan hem irriteer, en dat doe ik echt al heel lang, dan moet ik dat ook kunnen zeggen. Ik lever ook vaak genoeg normale en wellicht zelfs fundamentele bijdragen aan dit forum, maar dat is aan anderen om dat te beoordelen.

Morgen stel ik mezelf als captain op. Dubbele uitrustpunten om daarna volle bak te sprinten en met mijn niet zo heel sterke klimmersteam de bergen in te gaan. Ach, met 93,9% mag ik nog niet klagen, maar het had al zo veel mooier kunnen zijn.

basraar

iedereen zeuren op kevin terwikl het gewoon leuk kereltje is die goed zijn best doet. arjen en kielablokki jullie zoudne een goed kopple zijn voor temptation island zo jaloers zijn jullie

04398

Toch wat puntjes misgelopen vandaag door Hart, Yates en Lopez. Had ik beter Ullisi en Cattaneo kunnen opstellen met eventueel Ackermann nog als vulling. Maar nog steeds in de top 50, morgen opladen voor een hopelijk net zo sterke tweede week om dan te gaan vlammen in de bergen.

Stuff

'@arjenzvob

Jammer dat je zo moet opscheppen met je 93,9%. Zit niemand op te wachten.
Je mag niet klagen zeg je. Al je berichten zijn een en al geklaag. Stop hier dan ook mee. Ik irriteer me hier echt al heel lang aan.

BlackManager

Jongens luister toch niet teveel naar @arjenzvob, dat is gewoon een heel naar mannetje. Heeft niks beters te doen in z'n leven dan stoer doen op een wielerforum. Lekker laten gaan!

Jori

'@04398: Heerlijk artikel! Graag meer van dat soort linkjes!

Ikzelf waan me beetje als PSV:
Ik heb verrassend veel punten, geen idee hoe ik eraan kom als ik mijn selectie bekijk, maar desondanks ga ik het kampioenschap niet binnenhalen.

d00pzor

Lekker bezig Kevin!

Ab Normaal

Valvuillerdemoz heeft natuurlijk wel een punt.
Er is nauwelijks discussie meer.
Sommigen posten enkel die of die, hopen daar een antwoord op te krijgen maar zijn zelf te beroerd om ooit te reageren op een ander.
En het aantal borstkloppers is ook erg hoog, of als er een goede renner slecht presteert achteraf zeggen, “ja, dat was natuurlijk logisch dat kon je van te voren ook wel weten.”

Voorheen las ik alles, nu al een hoop niet meer.
Ipv een dialoog wordt het bij tijd en wijle meer een aaneenschakeling van monoloogjes.

Valvuillerdemoz

Kevin 97%, Arjenvanozb 93%. Lijkt op mijn scoreverloop sinds het uitvallen van ons aller Tom. Sindsdien toch in een vrije val geraakt, met uitvallers Gaviria en de Plus. Hopelijk eindigt die vrije val hier en nu. Vandaag een beetje kunnen consolideren op 85%.. Maar hee, ik klaag niet hè!? Ik heb gelukkig Mollema nog! En ik geef zeker niet op, zoals die Vriezema-gast in de Speld. Nee ik ga tijdens de rustdag ook alles eens op een rijtje zetten en vanaf dinsdag stel ik alleen nog maar de juiste renners en de best mogelijke kopmannen op! Succes allemaal!

Edit: @Ab: Dank voor je bijval!

Laatst gewijzigd
VVCEendT

Beetje flauw om nu af te geven op @Arjenzvob! Hij heeft gewoon een punt, iemand die constant hulp van anderen krijgt en dan hier gaat roepen hoe hoog ie staat schiet ook bij mij in het verkeerde keelgat.

Ajvenema

Jongens toch... kev post hier al rondes lang elle dag trouw zijn dagopstelling en uitslag. Door weer en wind. Wat een consistentie en karakter! Daarnaast: aangezien het forum toch wel gedeeltelijk heeft meegesleuteld aan kevins team, is het fijn dat er een degelijk resultaat geboekt wordt dankzij deze gezamelijke inspanning. Een feest voor de democratie, en n
Bevestiging van ons fantastische intellect.

1 2 ... 92 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.