Sportpools Tour 2019

1 2 3 4 5 6 7 »
elrio

'@Random wielerliefhebber. Dat is juist het rare aan de keuze voor Meurisse of Teunissen: ze zijn gewoon 0-punters...

Rawolf

Misschien haalden mensen Meurisse en van Melsen door elkaar, of ze hebben de Dauphine niet gekeken :p

hartstikkebedankt

Ik besteed doorgaans maximaal 10 minuten aan het formeren van een team bij Sportpools. Deze keer gekozen voor Burghardt als kluns, net als vorig jaar in de Tour toen ik iets van 150e ben geëindigd. Vuelta en Giro waren wat minder maar wel bij het beste kwart of 80 procent geloof ik. Dit jaar Stuyven als 0-puntertje meegenomen, pakt goed uit tot nu toe.

Lijkt mij trouwens inderdaad ook dat er wat meer obvious keuzes waren dan Meurisse of Teunissen.

pirazzi

Op dit moment hebben de 14 renners met de meeste punten samen 21 zwart. Dus de ideale kluns is een renner met 1 zwart op dit moment met nog 0 punten, bijvoorbeeld Michael Woods. Als geheim wapen kun je dan kiezen uit Stuyven, Teunissen of Meurisse.

hill

Is de score nog niet bijgewerkt of is deze rit bij sportpools geneutraliseerd?

Ab Normaal

Is overal geneutraliseerd dus zal bij sportpools niet anders zijn.

kielabokki

Het staat te gebeuren, met een volledige selectie finishen in Parijs. Eentje die ik niet verwacht had ooit te behalen!

pirazzi

179 van de 5424 teams zonder uitvallers op dit moment maar dat worden er minder na afloop van de 21ste etappe want het eventuele uitvallen van het geheime wapen komt dan pas aan het licht.

pirazzi

Overigens heeft iedere deelnemer aan de Tour de France 2019 bij Sportpools een badge gekregen: etappe top 10.
Voor etappe 19.

Onbekende gebruiker

Hoera, iedereen is speciaal! Ik geloof niet dat ik het er helemaal mee eens ben dat 19 geen punten toegekend zijn. Je maakt toch een inschatting berg vs vlak in de keuze van je renners. Tuurlijk het is wel aardig om aan te sluiten bij touruitslag, maar een renner die tijdens de ronde wordt betrapt op doping wordt door de rondes ook uit de uitslag geschrapt en dat gebeurt bij SP niet. Maar goed, team Sammysosa dient geen formeel protest in.

pirazzi

Het ideale team zal denk ik 22 zwart hebben met Daniel Martin als kluns die maar 2 punten haalde.
Best scorende 0 punters: Jasper Stuyven (101) en Tiesj Benoot (69).

Ludi

Kwiato met 1 zwartelijstpunt en 0 punten was ook wel lekker! :)

pirazzi

01 Egan Bernal 2 zwart 207 punten
02 Peter Sagan 4 zwart 199
03 Caleb Ewan 2 zwart 184
04 Julian Alaphilippe 3 zwart 174
05 Matteo Trentin 1 zwart 142
06 Michael Matthews 2 zwart 122
07 Steven Kruijswijk 2 zwart 116
08 Emanuel Buchmann 1 zwart 111
09 Sonny Colbrelli 2 zwart 111
10 Jasper Stuyven 0 zwart 101
11 Greg van Avermaet 1 zwart 88
12 Simon Yates 1 zwart 80
13 Rigoberto Uran 1 zwart 72
14 SW Tiesj Benoot 0 zwart 69
15 kluns 2 zwart Daniel Martin -2

Totaal 1774 punten.
De nummer 1 in het klassement, Luuk Walta, heeft 1564 punten gehaald, 88,16%!

1 2 3 4 5 6 7 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.