Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 10 ... 175 176
wielerfan80

Niemand heeft hier nog zn twijfel geuit over Gaviria. Hij is in de eerste week van de Giro uitgevallen met knieproblemen en heeft daarna nergens meer aan meegedaan. Heeft iemand enig idee hoe het met hem gaat? Als hij op tijd fit zou zijn voor de Tour, had hij nu toch wel in Zwitserland meegedaan lijkt mij..

Wigo

Ik sta er altijd versteld van hoeveel tijd mensen besteden aan een spelletje waar (zo goed als) NIETS te winnen valt en waar toch voor betaald dient te worden zoals Scorito en bijvoorbeeld Ploegleider.
Ik steek liever mijn tijd in het invullen van lijstjes waar WEL wat te winnen valt net als Zweeler en veel andere Tourspellen.

wielerfan80

'@Wigo
Ik besteed m'n tijd aan de spelletjes die ik het leukst vind. Voor geld ga ik gewoon werken.

vevie

Kruijswijk geeft iig aan dat hij voor niets minder dan het podium gaat: https://nos.nl/l/2289370

laupie

'@Wielerfan
Ik heb een onderbuik gevoel dat Gavi de Tour overslaat, maar kan dat niet bevestigen. indien dat het geval dan wordt kristoff wel een hele interessante.

@Wigo
Doei dan hè

Cerebral36

'@Wigo Ik sta er altijd van versteld dat mensen hun tijd verspillen aan het tikken van een reactie in een topic over iets wat ze zelf niet kunnen begrijpen. Veel plezier op Zweeler.

M@thijs

'@wielerfan
Ik denk dat ie gwn zn rust neemt masr ben wel heel benieuwd hoor.
@wigo
Aandacht tekort?

Rawolf

Je speelt toch voor je plezier? Van Zweeler word je ook echt niet rijk hoor, de meeste verliezen geld.

Falco Waterman

Ik snap de ophef niet over mensen die hier hun teams (en gedachtegoed) delen... Daar is het forum toch voor, te discussiëren? Daarnaast is het ook maar net wat een ieder doet met alle informatie. Heerlijk juist, dat speculeren

Franky122

Mijn team staat vast:

Dumoulin
Bernal
Bardet
Quintana
Kruijswijk
Yates
Fuglsang
Porte
Van Garderen
Van Aert
Van Avermaet
Groenewegen
Viviani
Gaviria
Matthews
Colbrelli
Laporte
Greipel
Boasson Hagen
Turgis

Ik vond Thomas en Sagan te duur voor wat ze dit seizoen hebben laten zien. Verder hoop ik dat Turgis mee sprint en dat Dumoulin voldoende hersteld is.

Nu twee weken de impuls weerstaan om het overhoop te gooien. Van mij kan het beginnen; Vive le Tour!

Platwalsers

Wanneer komt Wielerflits met de aankondiging om deel te nemen aan de Wielerflits scorito poule met indrukwekkend prijzenpakket??

Laatst gewijzigd
Gerardv

Ik verbaas me er sowieso over dat sommige mensen hun team al klaar hebben. De selecties zijn nog niet eens bekend gemaakt en dus weet je niet eens hoe de rolverdeling is. Natuurlijk kun je dat wel redelijk inschatten, maar ik wacht liever tot het officiële bericht van de ploegen.

raymankapeens

'@Wigo: Don't let the door hit you on your way out

en @wigo Ik sta er altijd versteld van dat mensen hun 'superieure' doch nietzeggende mening hier toch komen verkondigen. Dat is pas zonde van de tijd. Veel plezier met je betaalde spelletjes. Dan niet stiekem hier pareltjes komen afkijken he

BarbaStok

'@wigo eindigde wel #2 in Zweeler Dauphiné, dus zijn inbreng mag wel gewaardeerd worden

Cerebral36

'@Barba - Dan mag er eerst met wat meer respect worden gepost hier door de goede man. Nu graag weer on topic over de Tour zelf. @Gerard Zolang de ploegen nog niet bekend zijn kan je inderdaad niet meer dan een voorlopige inschatting maken. Maar gaat Gav mee? Gaat Schachmann mee? Etc allemaal onduidelijkheden die de definitieve keuze op zich doet laten wachten :)

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Dat hij een Zweeler forum zoekt en daar zijn inbreng deelt.

nasibal

'@Barba

Ik heb alleen nog geen inbreng gezien van hem.

vevie

Ik verbaas me dan weer dat zovelen reageren op Wigo 😂. Het beste wat jullie hadden kunnen doen is gewoon niks zeggen en het negeren. Heeft toch helemaal geen zin, joh. Gwn weer lekker terug naar de orde van de dag: de Tour 2019 en wie we gaan selecteren.

stvvrules

Van Aert voor het jongerenklassement ?
Met Bernal, Mas, Schachmann, Gaudu, De Plus zie ik er toch al 5 die langer gaan aanblijven in de bergritten. (Benoot eventueel zelfs als 6de)
Van Aert zou wel hoog kunnen eindigen in de tijdrit, maar andere jaren mochten de tijdrijders van TJV toch ook niet doorrijden in de tijdritten om zich te sparen om te rijden voor hun kopman. In een ploeg zonder groenewegen zou ik meer mogelijkheden voor WVA zien, nu betwijfel ik het toch.

dazzler2120

Wat ik ook mooi vind aan Wigo is dat zowel vorig jaar, als dit jaar, zijn énige post is dat hij niet mee doet aan Scorito en dat hij niet snapt dat wij er wel aan mee doen. Hopelijk zet hij deze trend door met een jaarlijkse post!

Rawolf

De tijdrijders van Jumbo Visma mogen in tijdritten eigenlijk altijd voluit, ik denk dat je verward met een niet tijdrijder.

Vooralsnog heb ik WvA erin staan, maar hij zit wel op de wip. In de heuvelritten kan hij weleens uitgespeeld gaan worden en met zijn eindsprintje heb je die anderhalf miljoen dan zo verdient als je daar nog een tijdrit en ploegentijdrit bij optelt.

Wigo krijgt vast een bonusje als hij de Zweeler inkomsten spekt, trap er niet in.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Van Aert maakt geen schijn van kans op het jongerenklassement, ook niet op top-5. Ik vind hem ook te duur om mee te nemen eerlijk gezegd, 1 miljoen was een betere prijs geweest gezien zijn rol in de selectie van TJV. Dan had ik hem nog overwogen. Duurder dan een GVA of Dennis om maar twee namen te noemen vind ik een beetje overdreven. Voor de punch heb ik wel andere mannen, maar hij mag me verrassen.

Laatst gewijzigd
Gerardv

Ik vind het wel logisch dat van Aert duurder is dan Dennis. Dennis is safe voor de tijdrit, maar verder zou ik niet direct weten waar hij zijn punten gaat pakken. Verder is van Aert redelijk vergelijkbaar met van Avermaet, maar ik denk dat eerstgenoemde duurder is vanwege de sterkte van de ploeg, en dus meer kans maakt op teampunten.

Voor 1 miljoen had ik van Aert er direct ingeklikt, nu is het een twijfelgeval.

Karperdrol

Ik vind het ook lastig met Schachmann...
wat zal zijn rol zijn, met Sagan, Buchmann en misschien ook wel Konrad.

04398

'@stvvrules, het gaat hierbij om de punten die van Aert kan pakken van etappe 2 tot etappe 6(eerste bergrit) en wellicht als hij daar mee kan zolang aanvallen uitblijven misschien nog wel langer.

1 2 ... 10 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.