Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 105 ... 175 176
arjenzvob

IcuThiNk: je raadT... Succes met het kiezen van de juiste captains!

Treenert

Er is hier vast iemand die al berekent heeft voor verschillende ploegen wie uit het team de gele trui pakt bij winst.
Kom maar door!

ICuThiNk

'@Arjenzvob (Schipper) je gedraagt je hier erg belerend. Zo ken ik je niet.

Jeffrey81

'@Treenert: zo moeilijk is het toch niet om de daguitslag te bekijken?

Moet je je alleen nog afvragen of die renners er morgen ook aan blijven hangen....

Dit loopt spaak

Jeffrey? Jij weet nog wel eens wat he... Wie zijn er vandaag nou eigenlijk allemaal onderuit gegaan op Dylan G na?

Derailleurtje

'@Dit loopt spaak
https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-2019-medisch-bulletin-en-juryrapport/

Dit loopt spaak

'@Derailleurtje Oh super! Dank je!!

Pinot Grigio

Hoe veel renners moeten er eigenijk minimaal over de streep komen om de snelste tijd te halen?

Derailleurtje

Voor morgen heb ik vooralsnog 2x INEOS, 2x Jumbo, 2x QS, 1x MS en 1x EF. Het laatste plekje is voor Teuns, van Avermaet of Sagan/Buchmann. Argumenten voor wie ik zou moeten nemen?

Luusjoe

'@Derailleurtje 2 van Bahrain vandaag gevallen (Caruso en Mohoric) en Buchmann is ook gevallen. Allen slechts schaafwonden maar dat kan er alsnog voor zorgen dat ze niet okselfris zijn morgen. Als je zag hoe graag GVA zich vandaag wilde laten zien geeft dat hoop voor morgen, moeten z'n ploegmaats wel net zoveel zin hebben. Wisniowski (CCC) is ook gevallen trouwens maar ik verwacht dat een BORA Buchmann niet laat afvallen tijdens de rit. Met volledig fitte selecties zou ik de plek aan Teuns geven trouwens. Doe ermee wat je wil

Rawolf

Ik heb 3 keer jumbo 3 keer quickstep en van Mitchelton, Ineos en Sunweb elk één.

Zou vna Avermaet erbij zetten derailleur. Dan heb je sowieso bergpuntjes en schat ccc ook het hoogste in van die 3 ploegen.

roburger

Hier nog mijn rijtje. Geen Thomas. Ten opzichte van de rest merk ik dat ik minder aanvallers/heuvelrenners/teampunters heb (geen Schachmann, GvA, Ineos-knechten). Over het algemeen denk ik dat ik voldoende heb aan Alaphilippe, G. Martin en Van Aert. Uiteindelijk zullen dit soort type renners op het eind niet heel veel punten opleveren. De juiste aanvallers moet je eruit zien te pikken. Het extra geld heb ik in het klassement- en sprintteam (9/8) besteed.

Bernal
Kruijswijk
A. Yates
Pinot
Landa
Fuglsang
Uran
D. Martin
Van Garderen

G. Martin
Alaphilippe
Van Aert

Groenewegen
Sagan
Viviani
Matthews
Kristoff
Laporte
Bonifazio
Pasqualon

Sjas Patatje

Hebben de meeste renners vandaag dus 10 seconden verloren op Teunissen? De tijdsverschillen zijn rechtgetrokken?
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk nu.

Nylz

Bonificatieseconden Jack.

Dit loopt spaak

Hoe belangrijk is de kopman morgen? Krijgt iedere renner van het winnende team evenveel punten?

embargo

'@dit loopt spaak
Correct.
Daarom doe ik denk ik van Baarle als captain, is het in ieder geval geen miskoop geweest ;)

Stanro

Maakt niet uit wie je van een ploeg captain maakt, truipunten tellen toch niet dubbel.

maurice_14

Na het geel van Mike (superprestatie overigens!!), verwacht ik TJV vandaag ook als winnaar uit de bus te komen. INEOS dan tweede en MS derde. En maakt dan idd niet uit wie je kopman maakt. We gaan het weer zien....

Jasperdewaal11

Is het niet een nadeel dat INEOS als eerste moet ? Kunnen de goede teams echt op afstemmen. Ik twijfel of voor Jumbo of MS te gaan

ebel1999

'@derailleurtje, ik heb precies hetzelfde dilemma. Sagan van Bora + 6 punten voor groen, Van Avermaet + 6 punten van de bergtrui of Dennis van Bahrein, Bahrein heeft denk ik het beste team maar al wel 2 renners gevallen. Ik denk dat je met Bora of CCC wel meer zekerheid hebt. Ze krijgen hoe dan ook punten, als je wat meer Risico wil nemen zou ik voor Bahrein gaan. Ik ben er zelf eerlijk gezegd ook nog niet helemaal over uit.

Sjas Patatje

Wie kan er vandaag verrassen? Ineos, Jumbo, Mitchelton-Scott, EF en Sunweb heb ik vaak voorbij zien komen.

Verwachten jullie iets van Bora, Bahrain en/of DQS? Daar zitten ook een aantal erkende hardrijders in (Schachmann, Nibali, Dennis, Lampaert).

Gladiool

Ik zie DCQ zeker als een mogelijke winnaar.

snoek1974

Ga vandaag voor 2 x Ineos , 3x JV , 1x Ms , 2 x Quick Step en 1 x Bahrain M

RemcovanderMaas

Vandaag voor 2 x Ineos, 3 x JV, 3 x EF en 1 x DQS

Jasperdewaal11

Heb 1x INEOS 3x Jumbo 2x DQS 1x MS 1x EF en 1x Sunweb

1 2 ... 105 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.