'@Derailleurtje 2 van Bahrain vandaag gevallen (Caruso en Mohoric) en Buchmann is ook gevallen. Allen slechts schaafwonden maar dat kan er alsnog voor zorgen dat ze niet okselfris zijn morgen. Als je zag hoe graag GVA zich vandaag wilde laten zien geeft dat hoop voor morgen, moeten z'n ploegmaats wel net zoveel zin hebben. Wisniowski (CCC) is ook gevallen trouwens maar ik verwacht dat een BORA Buchmann niet laat afvallen tijdens de rit. Met volledig fitte selecties zou ik de plek aan Teuns geven trouwens. Doe ermee wat je wil
Hier nog mijn rijtje. Geen Thomas. Ten opzichte van de rest merk ik dat ik minder aanvallers/heuvelrenners/teampunters heb (geen Schachmann, GvA, Ineos-knechten). Over het algemeen denk ik dat ik voldoende heb aan Alaphilippe, G. Martin en Van Aert. Uiteindelijk zullen dit soort type renners op het eind niet heel veel punten opleveren. De juiste aanvallers moet je eruit zien te pikken. Het extra geld heb ik in het klassement- en sprintteam (9/8) besteed.
Bernal
Kruijswijk
A. Yates
Pinot
Landa
Fuglsang
Uran
D. Martin
Van Garderen
G. Martin
Alaphilippe
Van Aert
Groenewegen
Sagan
Viviani
Matthews
Kristoff
Laporte
Bonifazio
Pasqualon
'@derailleurtje, ik heb precies hetzelfde dilemma. Sagan van Bora + 6 punten voor groen, Van Avermaet + 6 punten van de bergtrui of Dennis van Bahrein, Bahrein heeft denk ik het beste team maar al wel 2 renners gevallen. Ik denk dat je met Bora of CCC wel meer zekerheid hebt. Ze krijgen hoe dan ook punten, als je wat meer Risico wil nemen zou ik voor Bahrein gaan. Ik ben er zelf eerlijk gezegd ook nog niet helemaal over uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.