Goedemorgen allen,
Gisteren te druk gehad om mijn team te delen met jullie.
@arjenzvob ik maak voor het gemak gebruik van jouw post omdat het team zo veel op elkaar lijkt en mijn mening over de renners hetzelfde is.
Klassement:
Bernal: Mijn voorspelde winnaar. Geel, wit en teampunten. Geweldenaar.
Yates: Veel vertrouwen in hem, mooie sterke ploeg tot zijn dienst (S Yates, Haig)
Fuglsang: Fan van hem. In vorm. Gaat een mooie tour rijden.
Kruijswijk: Gaat top 5 rijden. Goed team, teampunten Dylan, goede rijdrit. Alles klopt.
Pinot: Gaat er altijd voor. Klassement, ritwinst, wellicht bollen. Puntenpakker.
Martin: Held! Puntenpakker. Gaat er altijd voor en rijdt top 10 denk ik.
Buchmann: Goed in vorm. Denk dat hij zeker top 10 rijdt.
Klimmer:
Poels: Is in vorm. Gaat een mooie tour rijden en kan heel lang mee. Teampunten Bernal
Aanvallers:
Alaphilippe: Klik ik er meteen in. Enorme potentie en puntenpakker.
Van Aert: Na latere interviews erin geklikt. Teampunten, komt goed aan, tijdrit en teampunten.
Kwiatkowski: Tijdrit en teampunten Ineos
Schachmann: Zo veel potentie. Ik moest hem nemen. Sterke tijdrit, teampunten Sagan.
Sprinters:
Viviani: Gaat 1 of 2 keer winnen of in ieder geval hoog eindigen. Teampunten Alaphilippe.
Sagan: Gaat weer een hoop punten pakken. Blind vertrouwen in deze man.
Ewan: Gaat in de sprints podiums halen. Kan een heuvel over.
Matthews: Lijkt in vorm en pakt zijn punten wel.
Trentin: Hoopje op geel na rit 3. Vlak zal hij zijn pnt pakken en in de heulves sterk natuurlijk.
Kristoff: Na het uitvallen van Gaviria meteen erin geklikt voor die prijs.
Laporte: Goed geprijsd. Goede sprinter. Sterk, kan over heuvels.
Pasqualon: Mooie goedkope vuller voor mijn sprintteam.
Geen Groenewegen en Thomas dus, maar denk dat ik een sterk overall team heb op deze manier.
Vandaag in de TTT ga ik voor:
3x Ineos
2x LJV
2x MS
2x DQS
Twijfel over kopmanschap. LJV en MS kunnen zich richten op de tijd van Ineos. Zou zomaar eens kunnen dat ik voor MS ga kiezen.
Sagan of van Avermaet voor mijn laatste plekje vandaag? Beiden pakken sowieso 6 punten (Sagan voor groen, GvA voor bollen). Het is alleen ook zo dat Bora rondrijdt met een gevallen Buchmann en dat GvA heeft aangegeven de etappe van morgen met rood omcirkeld te hebben, dus ook hij zal er vandaag misschien niet alles uitpersen. Teuns is ook nog altijd een optie, maar hij biedt geen zekere 6 punten en Bahrein heeft met Caruso en Mohoric ook twee gevallen renners. Wat is wijsheid volgens jullie?
'@DERAILLEURTJE ik zou kijken in welke renner/team je het meest vertrouwen hebt. Punten voor bollen of groene trui zijn minimaal als je het vergelijkt met de te behalen punten voor de etappe vandaag. Ik denk dat er vandaag minimaal vijf betere teams zijn dan Bora, dus geen Sagan voor mij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.