Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 106 ... 175 176
bakfiets

Vandaag: 3x jumbo, 1x ineos, 2x mitchelton, 1x ef, 1x dsqt, 1x bora

Valvuillerdemoz

Vandaag 3 x Ineos, 3, DQS, 2 x JV, 1x Sunweb

Laatst gewijzigd
kevinraar

mij team voor vandaag
kruiswijk
van aert
groenewegen
bernal
kwiatkovski
Matthews
alaphlippe
mas
sagan

op de bank
fuglsang
bardet
pinot
martin
buchmann
van avermaet
wellens
ewan
paqulion
laporte
kristoff

Jun Allrich

4 DQS
3 INEOS
1 JUMBO
1 SUN

Moscon voor geel en wit!

Laatst gewijzigd
M@thijs

Ik gooi even een balletje op benieuwd naar jullie mening

er van uitgaand dat teunissen vandaag lost en tijd verliest T.O.V. TJV dan lijkt er toch en reëele kans te zijn dat sagan geel pakt ezien zijn laatste paar tijdritten

Gladiool

Dan moet BORA, als team, wel winnen. En dát zie ik niet snel gebeuren.

4x DQS
3x INEOS
1x Jumbo
1x MTS

MOSCON VOOR GEEL (en doet ie nog mee voor wit?)

Ludi

Ja die pakt dan wit, zolang hij niet moet lossen.

mschuts

Ja Moscon doet nog mee voor wit. Ik denk dat er teveel ploegen zijn die sneller gaan rijden dan Bora waardoor ik Sagan niet in het geel zie komen.

Gladiool

Wat een feest. Nu hopen dat INEOS (of eventueel DQS) wint. Da's ook prima.

Overigens ziet CyclingNews DQS ook gewoon als dé favoriet.

Laatst gewijzigd
mschuts

De bookmakers niet ;)

vevie

Zou wel heel straf zijn als Ineos als eerste startend team toch de TTT wint. Je zou toch denken dat vooral Jumbo, DQS, EF en Mitchelton-Scott nu wel heel gevaarlijk zijn nu ze een duidelijke richttijd hebben.

Aadjenr11

Goedemorgen allen,

Gisteren te druk gehad om mijn team te delen met jullie.

@arjenzvob ik maak voor het gemak gebruik van jouw post omdat het team zo veel op elkaar lijkt en mijn mening over de renners hetzelfde is.

Klassement:
Bernal: Mijn voorspelde winnaar. Geel, wit en teampunten. Geweldenaar.
Yates: Veel vertrouwen in hem, mooie sterke ploeg tot zijn dienst (S Yates, Haig)
Fuglsang: Fan van hem. In vorm. Gaat een mooie tour rijden.
Kruijswijk: Gaat top 5 rijden. Goed team, teampunten Dylan, goede rijdrit. Alles klopt.
Pinot: Gaat er altijd voor. Klassement, ritwinst, wellicht bollen. Puntenpakker.
Martin: Held! Puntenpakker. Gaat er altijd voor en rijdt top 10 denk ik.
Buchmann: Goed in vorm. Denk dat hij zeker top 10 rijdt.

Klimmer:
Poels: Is in vorm. Gaat een mooie tour rijden en kan heel lang mee. Teampunten Bernal

Aanvallers:
Alaphilippe: Klik ik er meteen in. Enorme potentie en puntenpakker.
Van Aert: Na latere interviews erin geklikt. Teampunten, komt goed aan, tijdrit en teampunten.
Kwiatkowski: Tijdrit en teampunten Ineos
Schachmann: Zo veel potentie. Ik moest hem nemen. Sterke tijdrit, teampunten Sagan.

Sprinters:
Viviani: Gaat 1 of 2 keer winnen of in ieder geval hoog eindigen. Teampunten Alaphilippe.
Sagan: Gaat weer een hoop punten pakken. Blind vertrouwen in deze man.
Ewan: Gaat in de sprints podiums halen. Kan een heuvel over.
Matthews: Lijkt in vorm en pakt zijn punten wel.
Trentin: Hoopje op geel na rit 3. Vlak zal hij zijn pnt pakken en in de heulves sterk natuurlijk.
Kristoff: Na het uitvallen van Gaviria meteen erin geklikt voor die prijs.
Laporte: Goed geprijsd. Goede sprinter. Sterk, kan over heuvels.
Pasqualon: Mooie goedkope vuller voor mijn sprintteam.

Geen Groenewegen en Thomas dus, maar denk dat ik een sterk overall team heb op deze manier.

Vandaag in de TTT ga ik voor:

3x Ineos
2x LJV
2x MS
2x DQS

Twijfel over kopmanschap. LJV en MS kunnen zich richten op de tijd van Ineos. Zou zomaar eens kunnen dat ik voor MS ga kiezen.

mschuts

Met alle data en berekeningen die ze tegenwoordig allemaal doen, is de richttijd denk ik al bekend.

vevie

Berekeningen zullen idd meer teams al gedaan hebben. Ik denk echter dat weinigen ervan uitgingen dat Ineos als eerste zou starten.

Aadjenr11

Eens, maar psychologisch is het misschien een voordeel om later te starten en te weten wat je echt moet rijden.

gesink/dekker

Wat was de prijs van Teunissen?

Derailleurtje

Sagan of van Avermaet voor mijn laatste plekje vandaag? Beiden pakken sowieso 6 punten (Sagan voor groen, GvA voor bollen). Het is alleen ook zo dat Bora rondrijdt met een gevallen Buchmann en dat GvA heeft aangegeven de etappe van morgen met rood omcirkeld te hebben, dus ook hij zal er vandaag misschien niet alles uitpersen. Teuns is ook nog altijd een optie, maar hij biedt geen zekere 6 punten en Bahrein heeft met Caruso en Mohoric ook twee gevallen renners. Wat is wijsheid volgens jullie?

Laatst gewijzigd
daan_zeelen_811806

Dus wanneer Groenewegen lost na 10 km maar Jumbo wint de tijdrit, pakt hij net zoveel scoritopunten als Tony Martin?

Ab Normaal

Ja

Sjas Patatje

'@DERAILLEURTJE ik zou kijken in welke renner/team je het meest vertrouwen hebt. Punten voor bollen of groene trui zijn minimaal als je het vergelijkt met de te behalen punten voor de etappe vandaag. Ik denk dat er vandaag minimaal vijf betere teams zijn dan Bora, dus geen Sagan voor mij.

Drossard Kudus

Beetje scorebordjournalistiek natuurlijk, maar obv de ttt in Tirreno laat ik mijn Quick Step renners links liggen. Werden toen met bijna volledig dezelfde ploeg als nu pas 4e

Daarom vandaag 2x Ineos, 3x Jumbo, 3x Mitchelton en 1x Subweb

Laatst gewijzigd
Treenert

Ik ben niet zo thuis in de bookies, maar wat zeggen die over vandaag. Iemand?

Platje

Unibet geeft de volgende volgorde:
Ineos 3.00
Jumbo 3.50
MS 5.50
QS 7.50
Sunweb 7.50
EF 11.00

Ze zitten er wel regelmatig naast moet ik eerlijk zeggen 😀

Laatst gewijzigd
MichielH

Bookmaker:
Ineos (3.00)
Jumbo (3.50)
MS (4.75)
QS (6.50)
Sunweb (7.00)
EF (12.00)
Bahrein (15.00)

de teams daaronder gaat al naar 51.00, dus worden al flink lager ingeschat.

Edit: je bent me net voor

Laatst gewijzigd
Ralph123

Denk dat ik toch een INEOS-man kopman maak. Het is de tour natuurlijk en ze hebben allemaal hardrijders. Ookal twijfel ik over JUMBO.

1 2 ... 106 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.