Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 107 ... 175 176
Abdoe

Bookies: zie hier bijv. Dus Ineos en Jumbo worden als meest kansrijk gezien, maar 3.20 betekent dat de kans op winst als ongeveer 30% wordt ingeschat, dus er is geen duidelijke topfavoriet. Er valt in ieder geval wat te halen voor iemand die heel overtuigd is van een ploeg :)

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik ga als kopman voor een renner van jumbo hopen dan van aert het wit kan pakken dan moet van jansen losen

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Je kunt beter hier kijken:

https://www.nicerodds.co.uk/

Edit: Abdoe was me net voor, excuus!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Die nicerodds kun je niet serieus nemen want ze laten de kansen van 23 teams zien, tussen EF en Bahrain Any Other Team met 19.0 odds.

jlmr1990

CCC, Bora of Astana. Hmm, lastig. Gaat tussen Sagan, Avermaet en Fuglsang. Zal gaan kiezen tussen de eerste 2 ivm de zekere punten.

Gerardv

Aan het team te zien dacht ik dat Bahrein hier wel hoge ogen zou kunnen gooien, maar als ik zie dat ze tiende zijn geworden in de Tirreno met 5 dezelfde renners begin ik wel te twijfelen. Het enige verschil is dat die TTT helemaal vlak was.

Treenert

https://twitter.com/RenaudB31/status/1147606446525296640?s=19
Nibali kan sturen zeg ...

https://nos.nl/tour/artikel/2292390-etappe-2-groenewegen-meer-ballast-dan-motor-voor-de-ploeg.html
Leuk filmpje

Laatst gewijzigd
pirazzi

Toevallig een ploeggenoot van Nibali die zijn fiets als wapen gebruikt richting Fuglsang. Het zal wel niet opzettelijk zijn geweest.

vevie

Ik twijfelde aan Ineos omdat ze als eerste starten. Maar als je kijkt naar de namen en het feit dat het superteam Ineos is, dan lijken zij, helaas, weer het enige team die alsnog kan winnen.

Thomas, Bernal, Kwiatkowski, Moscon, Van Baarle, Castroviejo, Rowe en Poels. Dat zijn allemaal geen misselijke tijdrijders, met 3 a 4 renners ertussen die erg sterke tijdrijders zijn.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Jullie weten dat bookies er zijn om winst te maken he? Niet om ons te informeren over wie ze denken dat gaat winnen?

pirazzi

Natuurlijk, daarom hadden de bookies de winnaar van gisteren ook niet goed voorspeld.

YungNikopolidis

'@treenert

Dat is Tratnik, geen Nibali ;)

Treenert

Ik vind het commentaar van Teunisse nou niet bepaald hoopgevend voor vandaag

@Yung: scherp!

Ludi

Ineos gekozen, veel sterke en ook grote renners, blijkbaar gaat het harder waaien gedurende de dag, laatste kilometers tegenwind.

vevie

Groupama sterk gereden. Sneller sowieso dan astana en Movistar. Netjes. Pinot staat er.

stvvrules

Waar kan je weer zien hoe vaak elke renner gekozen is (over het algemeen, niet in de etappe). Dacht dat het ergens op de app stond, maar vind het precies niet meer terug :)

Dit loopt spaak

'@stvvrules bij stats in de app inderdaad

Valvuillerdemoz

Moet Groenewegen vandaag eigenlijk uitrijden om punten te krijgen?

Rawolf

Ik heb Yates kopman vandaag.... Au

Threeohthree

Hetzelfde, had echt veel vertrouwen. En Ineos starten had ik gewoon een hard hoofd in. 0 punten hakt er wel in. Zelfs met 4x Ineos en 3x Jumbo. :(

Poeksel

"Er is deze editie één wijziging ten opzichte van vorig jaar. Om in aanmerking te komen voor teampunten tijdens een etappe moet een renner de etappe zijn gestart (in plaats van te hebben uitgereden). "

(Desondanks benieuwd naar de tijd van Groenewegen)

Valvuillerdemoz

Ja teampunten, maar punten voor de etappe? ik heb hem opgesteld als kopman. Anyway vooralsnog heb ik de punten. Maar wat een overmacht dit weekend zeg dat Jumbo Visma! Schitterend!
Nu de damsevoetballers nog wereldkampioen. Wordt het weer zo'n weekend?!

stvvrules

'@poeksel Groenewegen staat op 4'32 nu dus 4'22 verloren vandaag

@dit loopt spaak bedankt

Pietje Precies

"Voor mijn doen weinig klassementsmannen, veel en vooral dure sprinters, veel aanvallers en geen Wout van Aert… Maar ik denk dat dit de juiste beslissing is op dit parcours. Succes allen!"

Helaas helaas. Dit doet pijn. Maar ik kreeg hem er echt niet in gepuzzeld. Onder andere doordat er geen renners 0,25 of 1,25m kosten.

Nu had ik eigenlijk gelijk 3 wijzigingen moeten maken om hem te kunnen pakken. Bijvoorbeeld Yates, Kragh en Pasqualon eruit. Om dan Buchmann, van Aert en Laporte/Nizzolo te pakken.

Rawolf

Van Aert is zo'n renner waarvan je vooraf niet weet waar hij zijn waarde gaat hebben maar het is zo'n megatalent, die gaat zijn 1.5 miljoen normaal altijd waard zijn. Een van de eerste die ik erin klikte.

Ben wel tevreden over mijn team tot zover maar verdomme tweemaal 0 punten met de kopman Groenewegen en Yates. Dat is een partij ongelukkig

1 2 ... 107 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.