Bookies: zie hier bijv. Dus Ineos en Jumbo worden als meest kansrijk gezien, maar 3.20 betekent dat de kans op winst als ongeveer 30% wordt ingeschat, dus er is geen duidelijke topfavoriet. Er valt in ieder geval wat te halen voor iemand die heel overtuigd is van een ploeg :)
Ik twijfelde aan Ineos omdat ze als eerste starten. Maar als je kijkt naar de namen en het feit dat het superteam Ineos is, dan lijken zij, helaas, weer het enige team die alsnog kan winnen.
Thomas, Bernal, Kwiatkowski, Moscon, Van Baarle, Castroviejo, Rowe en Poels. Dat zijn allemaal geen misselijke tijdrijders, met 3 a 4 renners ertussen die erg sterke tijdrijders zijn.
"Voor mijn doen weinig klassementsmannen, veel en vooral dure sprinters, veel aanvallers en geen Wout van Aert… Maar ik denk dat dit de juiste beslissing is op dit parcours. Succes allen!"
Helaas helaas. Dit doet pijn. Maar ik kreeg hem er echt niet in gepuzzeld. Onder andere doordat er geen renners 0,25 of 1,25m kosten.
Nu had ik eigenlijk gelijk 3 wijzigingen moeten maken om hem te kunnen pakken. Bijvoorbeeld Yates, Kragh en Pasqualon eruit. Om dan Buchmann, van Aert en Laporte/Nizzolo te pakken.
Van Aert is zo'n renner waarvan je vooraf niet weet waar hij zijn waarde gaat hebben maar het is zo'n megatalent, die gaat zijn 1.5 miljoen normaal altijd waard zijn. Een van de eerste die ik erin klikte.
Ben wel tevreden over mijn team tot zover maar verdomme tweemaal 0 punten met de kopman Groenewegen en Yates. Dat is een partij ongelukkig
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.