Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 114 ... 175 176
Rob94

Na 3 dagen heb ik het meest spijt dat ik Stuyven heb ingewisseld voor Bonifazio....

ditisdavid

Sagan valt nogal tegen vandaag. Nog altijd geen winnende kopman gehad :p

Verder pakken Pinot en Bernal hier vijf tellen, die lijken dus echt wel goed, je zou daar eerder een meer punchy type als Martin (die dreigt een miskoop te worden als hij zo'n etappe niet scoort...) of Yates verwachten. Enerzijds jammer dat ik Pinot heb geschrapt, anderzijds heeft Kruijswijk al veel punten gepakt en viel Fuglsang nogal mee vandaag gezien zijn val.

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Jeffrey Nee ik had WvA. Ik kan beter al stoppen na 3 dagen haha.

hartstikkebedankt

Ik juist omgekeerd: Stuyven erin gezet terwijl ik lang Bonifazio als sprintopvuller had maar wilde graag nog een snelle man die de zwaardere stukken aankon

danusz1986

GvA is misschien wel mijn grootste fout om niet te nemen.

Elpiedro

Mijn switch van Matthews naar Ewan is ook nog niet zo positief - maar Ewan gaat nog vlammen :) De dagopstellingen kunnen ook nog stukken beter!

arjenzvob

Tja, dit is een etappe waar je geluk bij moet hebben met je dagopstelling. Sagan als kopman, helaas maar 5e. Proficiat aan mensen die vandaag de juiste keuzes maakten!

Rawolf

ik heb vandaag voor het eerst een kopman gekozen die in de punten rijd, Alaphillipe. hoera!

Opstelling had stukken beter gekund met Pinot Bernal en Alle quicksteppers voor evt teampunten op de bank maar met 309 punten tevreden

jlmr1990

Pfff. Schachmann valt tegen, Martin valt tegen, Ewan en in mindere mate Sagan toch ook wel.

Pasqualon en Teuns waren toch wel de gokjes van vandaag.

Laurenesi

Wederom een prima dag vandaag. Sta inmiddels op 924 punten na drie dagen, dus heb ook wel eens een slechtere start gehad :)

Kpenty

Pijnlijk dat de puncheurs onder de klassementsmannen die altijd, maar dan ook ALTIJD meesprinten nu gebroederlijk samen binnenkomen op plek 30 en 31. Voor mij is er nu een nieuwe regel bijgekomen: bij zulke twijfel etappes altijd de klassementskopman(nen) van Ineos opstellen, want die sprinten hier altijd de top 20 in.

Met 219 punten scoor ik heel teleurstellend zeker omdat ik vond dat ik hier een goed team voor had. Ondanks dat ik geen Alaphilippe had. Maar Matthews als mijn captain is dan weer een lichtpuntje.

Laatst gewijzigd
stvvrules

Ik sta op het geweldige 29 % nu. Topstart, nooit gedacht.
Pasqualon, Ewan gegokt vandaag, de klassementsmanne bijna niemand van opgesteld (nummers 10 tem 16 had ik niet opgesteld). Kan gebeuren, Parijs is nog ver zeggen ze dan zeker :D

bartje

Gaat het weer zo'n spelletje worden: goed team gekozen, redelijke dag opstelling, maarrrrr de verkeerde kopman gemaakt, in dit geval Sagan ipv Flip. En dat dan iedere dag dus elke dag 30 tot veertig punten sowieso verliezen. dat gebeurde me in de Giro bijna elke dag, met als gevolg plaatsnemen in de grijze middenmassa..

Gerardv

Sagan kopman ten opzichte van Flip kost je "maar" 18 punten. Met Sagan zit je bij dit soort etappes altijd safe.

Zadelpen

Met angst en beven deze etappe afgewacht. Als jumbo of ineos het geel en jong maar hadden na deze dag, dan zat ik gebakken.

Flip fietst in 1 ruk geheel team Zadelpen overhoop. Wat een dreun in het gezicht van deze symphatieke club.

Morgen beginnen reeds de problemen. Dat wordt twee dagen overleven tot de bergen. Achterstand is huge....

Mas Nada

'@ bartje: je kunt niet altijd 6 gooien. Zo te zien is het overigens maar een kleine aanpassing van tactiek: Gokken op de andere favoriet als captain.

Goossey

Vandaag een mooie 364 punten behaald. Jammer dat Ewan en Schachmann nog tegen vielen. Had zeker van Schachmann verwacht dat hij bij de eerste 12 zou zitten. Ewan was een gokje. Sta nu op 1004 punten, de tour is weleens slechter begonnen voor mij.

Over de kopman van morgen ben ik nog niet uit, vind het een hele lastige. Kan niet goed inschatten hoe fit Groenewegen is op het moment. Maar kiezen tussen Ewan, Viviani en Sagan vind ik ook een gok. Voordat de etappe begint zal ik ze allemaal wel als kopman gehad hebben denk ik zo.

Gladiool

Aardig dagje. Vanochtend flip geruild voor Sagan als captain. Had wel verwacht dat ie daar aanging, maar niet dat ie vooruit ging blijven. Knap staaltje!

Verder met Matthews en Stuyven, Benoot prima gescoord. Wel Pasqualon, Teuns en Ewan mee, en Thomas, Bernal en Mas nog op 't bankje. Best wat punten gemist, maar dat geldt voor iedereen gok ik.

Baal vooral dat ik Asgreen waarschijnlijk kwijt ga raken, die ik vooral met het oog op de tijdrit zou gaan missen...

Rawolf

Morgen word mijn selectie om de vingers bij af te likken, Wout van Aert en Alaphillipe zullen veel truipunten opleveren en evt teampunten aangevuld met 7 sprinters. Groenewegen, Sagan, Viviani, Kristoff, Nizzolo, Pasqualon en Matthews moeten het gaan doen.

Gerardv

Voor mijn gevoel heeft iedereen wel zo´n sprinters team. Het enige verschil wat ik met jou heb is Trentin en Ewan ipv Matthews en Nizzolo.

Sjas Patatje

Best aardig nog, 291 punten met 8 man. De negende renner zou Viviani, Groenewegen of Buchmann zijn geweest.

Morgen weer een leuke "Scorito" etappe! Sprinters aan zet. Weer genoeg keuze...

jlmr1990

Morgen moeten toch punten op gaan leveren, want ik sta inmiddels al ver achter. Nu moet ik het overigens meestal van de bergen hebben (vind zelf dat ik een erg sterk bergteam heb; bewust voor gekozen met donderdag al de eerste bergetappe).

Sagan, Matthews, Ewan, Viviani, Laporte, Kristoff, Pasqualon, Kruijswijk/vAvermaet. Laatste twijfel ik nog over.

Laurenesi

Twijfel nog over mijn kopman. Groenewegen wordt overal genoemd, maar het lijkt mij straf dat hij er na zaterdag al weer staat... Blijf waarschijnlijk nog even wikken en wegen tussen Viviani en Groenewegen!

kevinraar

Ik heb 10 man van de top 17 helaas daarvan fuglsang bardet pinot en Bernal niet opgesteld toch maar weinig gezakt van 96.3 naar 96.2

Laatst gewijzigd
Piet Pierewiet

Dit heeft niets met scorito te maken maar dat medisch buletin... Haha

Jonathan Castroviejo (Movistar) – Urineren in de buurt van publiek. 200 Zwitserse Frank boete.

Wat kreeg Tom voor het wildschijten tijdens de GIRO dan?

1 2 ... 114 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.