Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 113 ... 175 176
Jeffrey81

'@HB: ja, ik weet het. Eigenlijk was het ook meer een gokje op een eventuele winnende teamgenoot vanuit de vlucht. En ik wil sowieso meer risico's nemen dit jaar. Die bekertjes heb ik allemaal al. Ik wil een keer winnen ;)

Overigens heeft Gesbert ook al wel aardig wat tijd verloren. Dus die gaat wel een keer aanvallen gok ik zo.

Laatst gewijzigd
jelle013

Teampje voor vandaag:
Flipje (C)
Hagen
Ewan
Groenewegen (teampunten + verw8 dat Jumbo t geel houd)
Kristoff (kom ik zo op terug)
Kruijswijk
Matthews
Sagan
Van Aert (hoop dat hij geel pakt)

Kristoff lijkt me vandaag gewoon een kanshebber voor top 10. Gezien zijn 12e plek in dwars door Vlaanderen en zijn 3e plek in DE ronde, en zijn prestatie in de 5e etappe van de ronde van Zwitserland. Te zwaar geloof ik dus echt niet. Ik denk dat de klassementsmannen zich redelijk gedeisd gaan houden. Ik verwacht daar dan ook nog weinig van. (misschien heb ik het volledig mis).

Het openingsweekend is redelijk gegaan vooral door mijn 3 Jumbo renners.
Geniet allemaal van de mooie koers vandaag! Wordt een spectaculaire finale hoop ik!

Rawolf

Kristoff zei in het interview zich koest te houden vandaag, hij richt zich op morgen.

Treenert

'@ Random: zei Wellens ook

Sloddies

Laatste 500 meter a 8% is heftig. Flipje vandaag kopman, die eindigt iig bij de eerste drie. Sagan gaat dat normaliter ook doen. GvA heeft deze etappe rood omcirkeld. Mattews heeft als een van de weinige sprinters bewezen dit te kunnen, dus staat erin. Verder van Aert (top 10) en Kruijswijk (teampunten en schat top 20). Dan Martin is op dit soort aankomsten ook altijd van voren te vinden, Toen nog 2 plekken over en die zijn voor Ewan (hoop dat hij die 3 klimmen van 3e overleeft) en Bernal die mee zal moeten en dan nog wel eens kan verrassen. Voor Viviani, Kristoff, Laporte, Pasqualon en ook Stuijven is dit te moeilijk, gezien ook wat er in Brussel gebeurd is.

Ludi

Stuijven moet dit toch wel aan kunnen? Als ik Stuijven had geselecteerd zou het voor etappes als vandaag zijn eigenlijk. Net als GvA, Naesen e.d.

jelle013

'@sloddies te moeilijk? waarom wordt hij 3e in de ronde dan?

Pietje Precies

Da's toch wel andere koek hoor. Dit is finishen op een muurtje.

Doordat Stuyven er zelf veel vertrouwen in heeft, heb ik hem toch maar mee, maar mijn vertrouwen is een stuk beperkter. Voornaamste reden om hem toch te pakken is dat positioneren vandaag misschien nog wel belangrijker is dan een heuvel op kunnen rammen. Ewan ook maar mee, maar ook daar heb ik mijn twijfels bij.

Typische etappe waarbij je achteraf 2 of 3 andere keuzes had moeten maken, mja, welke klassementsman er gaat verrassen is altijd afwachten. Net als dat het afwachten is wat mannen als Teuns, Benoot, Kragh, etc, mogen met een kopman voor zich.

Laatst gewijzigd
Treenert

Potverdrie, er zijn 8, 5 en 2 seconden te verdienen vandaag, dat heb ik dus gemist.

arjenzvob

Gegaan voor, na lang klikken en wegen:
Sagan (c)
Alaphilippe
WvA
GvA
Kruijswijk
Martin
Schachmann
Ewan
Bettiol (voor tijdritten en etappes als deze meegenomen, let op hem!)

Lang nagedacht over mijn captain, maar uiteindelijk voor Sagan gegaan omdat ik die zeker verwacht en alleen de rituitslag dubbel telt, en niet de teampunten. Ben benieuwd!

Jeffrey81

Ik vond het vrij stil rondom Bettiol in dit topic voordat de Tour begon. Ik dacht één van de weinigen te zijn die hem had geselecteerd, maar ik zie m nu ineens toch vrij veel voorbij komen. Heb hem voor vandaag als kopman overwogen zelfs, maar uiteindelijk durfde ik het toch niet aan... (inderdaad, ondanks het voornemen meer risico te nemen, haha)

Was wel scherp in de eerste etappe trouwens (12e). Hopelijk een goed voorteken.

Laatst gewijzigd
Soprox

Vond het voor vandaag lastig team te maken.
O.a. Bardet, Bernal, Kristoff, Buchman en Bennoot hebben t niet gehaald maar zeker overwogen.

Team( hopen dat ik juiste keuze in afvallers heb gemaakt)

Flip captain
Sagan
Kwia
Dan Martin
Van aert
Matthews
Uran
Kruiswijk voor teampunten
Barguil

Niet echt slecht lijkt me.

Ludi

Bettiol zeker wel overwogen, net als Lutsenko die ik ook niet vaak heb horen vallen, maar ik had meer een ander type aanvaller nodig en liever iemand van Bah (aangezien ik Uran en Fugl al had en ik eerder meer vrijheid bij team Bah verwachtte), dus is het Teuns geworden.

Jeffrey81

Ja, die BAH-aanvaller heb ik dus ook.....Mohoric :-)

Gladiool

Beetje gemixt tussen heuvelsprinters en punchers

Sagan (C): als zekerheidje
Flip
Teuns
Benoot
Stuyven
Ewan
Matthews
Pasqualon
Kruijswijk

Wat betreft Kristoff. De ronde is wel even wat anders. De laatste 30km ofzo zijn daar vlak. Dit kun je beter vergelijken met de laatste 20km van de Amstel met finish op de Cauberg. Niks voor Kristoff dus lijkt me.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik heb zo gefaald met mijn captain vandaag. Sagan was de veilige keus geweest.

Svnijen

Fuglsang weer gevallen??

Starlynk

Over Kristoff gesproken: die doet elk jaar braaf kansloos mee aan de tussensprints, maar dit jaar niet. Change of plans of slechte benen?

Jeffrey81

'@Daan, klopt, maar je had GvA toch? Dat is ook helemaal geen slechte keus natuurlijk.

Dit loopt spaak

Matthews gevallen?

Rawolf

Zag geen schade, zal materiaalpech zijn.

Een van mijn opgestelde renners, Bevin is wel gevallen.

Jeffrey81

Ja, maar niet zo hard volgens mij

ditisdavid

Ewan er al af, veel te lastig voor de sprinters dus.

hartstikkebedankt

Toch een paar teampunten voor Ewan voor de bergtrui van Wellens :P

Kpenty

Zou gunstig zijn als Alaphilippe de man met de hamer tegen komt zeg en dan niet eens kans sprinten. Zou me heel goed uitkomen.

1 2 ... 113 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.