Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 112 ... 175 176
Kpenty

'@starlynk ik verwacht hem niet echt maar stiekem hoop ik dat die meesprint en heb hem hier ook voor meegenomen. We zullen het zien met Kwiatkowski. Het blijft een gok.

@jasperdewaal de Hatta Dam is al meerdere jaren een finish he? Dus niet alleen dit jaar. Degenkolb heeft daar ooit ook op gewonnen en volgens mij heeft Kittel daar een keer top 5 gereden.

Hoekie13

De heuvels en ook de laatste km vandaag zijn wel steiler (en ook wat korter, in het geval van de heuvels) dan in de etappe naar Quimper vorig jaar. Ik kan alleen slecht inschatten of dat nu juist in het voordeel of het nadeel van types als Ewan is.

Edit: de wegen schijnen nogal smal te zijn, wat de kans op breuken bij de klimmetjes en afdalingen een stuk groter maakt. Dan liggen de redelijk klimmende sprinters er toch sneller definitief af.

Laatst gewijzigd
Treenert

**** Julian Alaphilippe
*** Peter Sagan, Michael Matthews
** Caleb Ewan, Alejandro Valverde, Mike Teunissen
* Alexey Lutsenko, Alberto Bettiol, Wout van Aert, Greg Van Avermaet

Geloof er niets dat Sagan dit laat gebeuren: Captain

Il Partigiano

Ik stel Ewan gewoon op vandaag, wil niet het risico lopen dat hij het wel redt en ik hem niet heb opgesteld. Mijn twijfels zitten hem bij Teuns en Pasqualon. Teuns zal wellicht moeten werken voor Colbrelli, maar zou dit zelf ook goed moeten kunnen. Eerdere vergelijkbare etappes gezocht bij Pasqualon en daardoor overtuigd dat hij dit ook moet kunnen. Blijft koffiedik kijken. Meeste klassementsmannen blijven vooralsnog netjes op het bankje zitten. Kruijswijk gaat erin ivm (mogelijke) teampunten V Aert of Teunissen. Heb het gevoel dat V Aert vandaag het geel en wit gaat pakken.

Ala (C)
Sagan
V Aert
V Avermaet
Schachmann
Ewan
Teuns
Pasqualon
Kruiswijk

Starlynk

1 ding weten we zeker: dit wordt weer heel veel "ARRRRGHGH ik had XXX op het bankje!!!" vanmiddag na de finish ;)

danusz1986

Heb Barguil ipv Kwiatkowski.

ditisdavid

Alleen Uran en Fuglsang op de bank van mijn klassementsrenners, samen met Pasqualon, Ewan, Laporte, Kristoff, Groenewegen, Dennis en Mohoric. Omdat itt Quimper de finish op in plaats van 600 meter na de top ligt, zullen klassementsrenners verder van voren moeten zitten om in dezelfde tijd te finishen en zullen de punchers hoger eindigen tov de heuvelsprinters. Daarnaast liggen de lastigste klimmetjes dichter bij de finish en zou er daar koers kunnen ontstaan. Heb dus ook overwogen Alaphilippe kopman te maken, maar Sagan is in dit soort etappes eigenlijk altijd op de afspraak.

Sagan (C)
GvA
Ala
D Martin
Thomas
Bernal
Kruijswijk
Buchmann
Konrad

Laatst gewijzigd
Kpenty

'@daan zie jij barguil hier echt meesprinten?

Berend

Last-minute GvA kopman gemaakt, ipv Flip. Let's go ;-)

Maar met Martin, v. Aert, Sagan, D. Martin, GvA, Flip, Ewan, Matthews heb ik vast een degelijke kans.
Kruiswijk ook mee, deels voor teampunten.

Gerardv

Gekozen voor zekerheid met Groenewegen en Kruijswijk, voor zover je dit zekerheid kunt noemen. In principe kan ik iedereen hier wel opstellen. Ik heb geen AK-mannen opgesteld, behalve Dan Martin. Ik verwacht dat de andere AK-mannen eindigen op plaats 11-20, dus dat levert maximaal 20 punten op. In dat geval kies ik dus liever voor de zekerheid van Groenewegen en Kruijswijk, want je zult dan net zien dat je de AK-mannen selecteert die 19 en 20 eindigen.

Sjas Patatje

Wat dom zeg, door al mijn getwijfel maar 8 renners opgesteld.

danusz1986

Niemand GwA als captain?? Teampunten en ook wel een etappe voor hem.

Gerardv

Teampunten worden niet verdubbeld, alleen de punten van de rituitslag.

Platje

'@Daan Teampunten/truipunten tellen niet dubbel..

danusz1986

Lekker dan haha. Dan heb ik nu al spijt van mijn keuze haha. Go Wout!

Pom titcock

2 Min voor tijd mijn maat Woutje van Aert Capo gemaakt, hij gaat die gele trui ff ophalen met een etappezege vandaag.
Greg komt net te kort en zal 2e worden, gevolgd door sagan flipje en dennis

danusz1986

Ik dacht punten van etappe en dan die trui punten erbij en dan dubbel, maar dat was te mooi om waar te zijn.

Starlynk

In de good old days van Scorito telde idd alles dubbel, maar nu helaas niet meer ;)

Ludi

Alaphilippe (C) (top 3 lijkt me, kan ook winnen uit iets vroegere aanval, iets meer risico dan Sagan misschien, maar top jaar op dit soort aankomsten)
Sagan (top 3 lijkt me, misschien is die 12% net te zwaar waardoor hij toch net niet kan winnen en Schachmann-kaart bestaat ook nog altijd)
Matthews (top 5 materiaal)
van Aert (veel zekere punten, kans op meer zekere punten, kans op winst)
Ewan (als ie erbij zit favoriet, Hatta Dam was indrukwekkend, anders 0 punten, geen ramp)
Schachmann (truipunten sagan, teampunten (?), kan goed finishen)
Konrad (truipunten sagan, teampunten (?), kan aardig finishen)
Kruijswijk (truipunten team+ truipunten)
Teuns (zou top 15 moeten kunnen rijden, gokje ipv groenewegen)

hartstikkebedankt

Alaphilippe (c)
Sagan
Matthews
Ewan
Stuyven
GvA
D. Martin
Bernal
Kruijswijk

Sjas Patatje

Ik heb de 8 renners die het meest gekozen zijn vandaag.
Waarom 9 opstellen? Haha, foutje!

Nu mis ik een Groenewegen, Pasqualon... Ach ja, eigen schuld.

Jeffrey81

Goed, het was leuk om de totstandkoming van de kopgroep eens te zien gebeuren, maar voorlopig kunnen we weer even lekker snoozen...waarom ze deze in het geheel uitzenden is me niet echt duidelijk. Maar goed :)

Wellens zal wel bij een aantal mensen in de ploeg zitten. De rest? Mhwoa...

Voor mij moet het straks op de heuveltjes maar gebeuren:

Fliip(c), Bettiol, Bevin, Gesbert, Mohoric, Sagan, Pasqualon, Kruijswijk en Dan Martin.,

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Gesbert is wel echt een long shot voor vandaag Jeffrey, gedurfde keuze!

Sebelius

3% kiest Groenewegen als kopman???

Pom titcock

'@sebelius 3% hoort niet mee te doen aan dit spel

1 2 ... 112 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.