Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 111 ... 175 176
Gids03

Dan martin verwacht ik vandaag nog niet

Twijfel nog over laporte

Pom titcock

Mannen, let op dat je Rohan Dennis niet vergeet vandaag. De man gaat vlammen

hartstikkebedankt

Vandaag een lastige etappe en had van te voren nagedacht wie ik op ga stellen. De gele trui van Jumbo en de val van Fuglsang maken het nu echter wel lastig voor de laatste stoeltjes.

De volgende 6 gaan sowieso mee vandaag:
1. Alaphilippe (c)
2. Sagan
3. Matthews
4. Ewan
5. Van Avermaet
6. Dan Martin

En dan heb ik nog 3 plekken voor de volgende:
1. Kruijswijk (waarschijnlijk 11 teampunten, misschien nog wat gele truipunten). Verwacht geen dagpunten.
2. Groenewegen (waarschijnlijk 11 teampunten).
3. Fuglsang (normaal gesproken had ik hem erin gezet, maar gevallen).
4. Bernal (kan ook top-16 eindigen, zie vorig jaar in Quimper).
5. Stuyven (sterke sprinter natuurlijk, zie aankomst etappe 5 Zwitserland).
6. Viviani (kan zie ook Zwitserland, maar denk dat hij eraf ligt in deze finale).
7. Pasqualon (vorig jaar in Quimper 9e).
8. Kristoff (wordt lastig denk ik).
9. Pinot
10. Uran

Lastig kiezen..

Jeann-m

Iemand verwachting van Rohan Dennis?

Pom titcock

'@JEann-m top 5 broer

Piet Pierewiet

Ai ai wat moeten we..
Sagan, Trentin, WvA, Flip, Kwiat, d. Martin, Kruisie, pasqualon, Kristoff, Lutsenko, Ewan, Stuyven
Al deze mannen in mn selectie.. En nu strepen..

Sagan (c)
Flip, trentin, kruisie(teamptn), WvA, d. Martin, Ewan
Deze gaan mee.

Dilemma:
Stuyven, Lutsenko, Pasqualon (welke 2 mee?)

Afvaller:
Kristoff, kwiat

Laatst gewijzigd
ebel1999

Barguil of Rohan Dennis voor de etappe van vandaag?

Gerardv

Verwachten mensen hier serieus iets van Dennis? Lijkt me dat er in die ploeg al betere kandidaten zijn.

kevinraar

Ik ben eruit dit word mij team voor vandaag
Kruiswijk
Groenewegen
Van aert
Sagan
Alaphlippe
Ewan
Matthews
Van avermaet
Martin

Kpenty

'@jasperdewaal Kittel en Degenkolb wisten ook die Hatta Dam op te knallen. Zouden die hier ook mee kunnen sprinten? Die 100 meter van de Hatta Dam vind ik een beetje slecht vergelijkingsmateriaal.

Zulke twijfel aankomsten in de grote rondes hebben mij geleerd dat alleen Matthews, Sagan, Van Avermaet sprinten met de klassements- en heuvelrenners. De sprinters kwamen altijd te kort behalve als het om Demare ging, die er nog wel eens bij zat. Ewan zou dit daarom misschien aankunnen, maar weet niet precies of Demare deze cijfers overleefd heerft. In de rit die Carapaz won in de Giro waren er meer klimmers dan sprinters aanwezig. Weet niet meer precies de statistieken van die finish, maar ga daarom niet voor sprinters als Kristoff en Pasqualon (deze nog iets twijfel).
Ik ga nu voor
Matthews (c)
Sagan
Van Avermaet
Valverde
D. Martin
Kwiatkowski
Benoot
Groenewegen
Kruijswijk

Met Pasqualon en de Ineos mannen nog op de bank die eventueel voor de zekere teampunten van jumbo erin komen.

Starlynk

'@Kpenty: verwacht je dat Kwiatkowski er voor gaat vandaag? Had hem vooraf wel opgeschreven, maar nu de kans op geel weg is, verwacht ik eigenlijk niet dat ie mee gaat doen vandaag..

hartstikkebedankt

Weet iemand of Fuglsang nog veel last heeft van zijn val? Natuurlijk een mooie finale voor hem.

Jasperdewaal11

'@ Kpenty Waar haal jij Kittel (komt op 5 min binnen) en Degenkolb (deed niet mee) vandaan die zie ik niet in die uitslag. En daarvoor liep het ook al op dus dat zegt toch wat ?

We zullen zien om 17:00 ;)

Harderijder

Bij mij gaan deze mannen mee:
Sagan (c)
Flip
Buchmann (voor Sagan punten)
Van Aert
Lutsenko
Groenewegen (voor Jumbo punten)
Martin
Matthews
Ewan

Dan houd ik Dennis, Barguil, Bernal en Yates met pijn achter. En zou Kruijswijk nog in kunnen zetten voor de teampunten.

Jasperdewaal11

Ik houd het op:

Sagan
Flip
GvA (c)
Van Aert
Pasqualon
Kruijswijk (voor Jumbo punten)
Martin
SKA
Ewan

danusz1986

Ik twijfel nog momenteel over Pasqualon, Ewan en Trentin. Ik mag hiervan 2 kiezen. Ik heb momenteel Ewan en Trentin. Pasqualon over 1 van deze 2??

Henk

Ik zou Kruiswijk eerder meenemen dan Groenewegen vanwege truipunten.

danusz1986

Ik heb alleen Groenewegen. Maar kan ik die beter meenemen dan een Ewan, Trentun of Pasqualon. Groenenwegen gaat nooit hoog eindigen vandaag. Dilemma's.

Hoekie13

In mijn ogen heeft Pasqualon dit jaar niet echt vorm getoond in heuvelachtig terrein. Vorig jaar was hij daar inderdaad sterk, maar zijn voorjaar viel nu gewoon tegen en waar hij vorig jaar in Luxemburg iedereen naar huis reed, moest hij het dit jaar steeds net afleggen.

Ik heb meer vertrouwen in Kristoff en Trentin.

Jeromb

Kristoff, Pasqualon en Ewan blijven mijn grootste twijfelpunten. Quimper lijkt mij de grootste richtlijn want die etappe is volgens mij erg vergelijkbaar. Kristoff deed daar niet mee maar als je bijvoorbeeld kijkt naar zn prestaties in de ronde van Vlaanderen mag je m hier wel verwachten. Ewan kwam toen bij die etappe die carapaz won ook vrij sterk dat bergje op. Ik denk dat we de klassementsmannen vanaf plek 10-25 zullen vinden, dus die zijn ook een klein aantal punten waard.

iLLan

'@Starlynk, ik heb precies hetzelfde. Had Kwiatkowski in mijn team voor vandaag, maar verwacht dat hij vandaag moet werken nu de kans op geel weg is. Heb heb er dus uitgehaald.

ebel1999

Wat een lastige etappe vandaag! Het hangt helemaal van de koers af wat er gaat gebeuren. Ik zie een barguil en alaflip al bij 1 van de eerste heuvels aanvallen om punten te pakken voor de bergtrui en vooruit te blijven.

Laurenesi

Flipje (c)
Sagan
Bling
D. Martin
WvA
Kruijswijk (team punten)
Lutsenko
Kwiatkovski
Ewan

Dit moeten hem voor wij worden en dan laat ik Groenewegen (teampunten), Pasqualon en Moscon thuis. Twijfel erg tussen Kwiat en Moscon. Moscon heeft meer om voor te rijden, Kwiat is de betere renner met dit soort aankomsten.

Platje

Etappe 4 van de Giro dit jaar was 2 kilometer a 4% met een stukje 7%, de rit dat Carapaz voor Ewan won.. Lijkt mij een stuk minder dan de 900m a 10,5% / 1,8km a 6,6% / 900m a 12,2%. Natuurlijk moet er dan nog 15 kilometer gereden om daarna nog 1,1 a 5,5% te rijden en de laatste 500 a 8%, maar als het een harde koers wordt zijn o.a. Ewan er allang afgereden toch? Wat een lastige etappe, blij als het 12.20 is

Falonso

De twijfel slaat toe:
Sagan of Alaphilippe als kopman?
A. Yates of D. Martin (of Buchmann) als 9e renner?

1 2 ... 111 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.