'@Jasper hetzelfde team met dezelfde afweging, maar mijn 7e sprinter is alleen geen Laporte.
Ook dezelfde gedachte met betrekking tot hulp, zeker de terugkerende hulp aan dezelfde personen. Elkaar helpen en of informeren is best prima en is soms ook handig. De linkjes die hier werden gepost had ik niet allemaal al gezien en bij sommige was ik bij benieuwd naar de interpretatie van anderen. Maar elkaars team bijschaven, of nog erger, iedere dag bijschaven en vragen of andere spelers de puntjes op de i kunnen zetten is wel een beetje flauw, niet? Deze spelers moeten toch ook zelf keuzes maken.
'@ Kj & Arjen. Tja denk dat sommige een zwak hebben voor de altijd maar hulp behoevende (no offense daarmee natuurlijk). Maar mij niet gezien, ik doe het zelf en tuurlijk spar ik soms ook wat maar de keuzes zelf maken.
Af en toe win je en af en toe ga je op je bek is de charme van het spel.
en KJ wie is jouw zevende sprinter als ik vragen mag ?? :)
Ewan captain vandaag. Leek goed in orde te zijn in etappe 1.
Ik sta vrij laag op dit moment, maar heb ook bijna geen heuvelsprinter mee. Mij leek dit de enige duidelijke heuvelsprinter etappe en vanaf nu zullen ze het als aanvaller moeten doen. Heb er vertrouwen in dat mijn B sprinters vandaag wel rond plek 10 gaan eindigen.
'@Arjenzvob het is echt ONGELOFELIJK hoeveel jij blijft klagen over Kevin. Iedere kans grijp jij aan om weer je beklag over hem te doen. Stop er eens mee man, wordt volwassen. Je loopt te janken op mensen die jou Arjensoa noemen maar je bent zelf net zo verschrikkelijk door op Kevin te blijven haten.
Als we onszelf een dienst willen bewijzen, maken we gewoon Sagan kopman. Gegarandeerd top 4, minder risico dan Groenewegen/Viviani/Ewan, zeer waarschijnlijk eindigt hij wel top 3.
Maar onszelf die dienst bewijzen, kunnen we niet. We moeten gokken! In etappe 1 al de fout in gegaan.
En het nu mooi opnieuw doen.
Succes allemaal.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.