Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 122 ... 175 176
ditisdavid

GvA (C), Ala, Mohoric, Dennis, Sagan, Buchmann, Konrad, Bernal en Kruijswijk mogen het gaan doen vandaag. Heb niet zoveel heuvelsprinters, dus vluchters aangevuld met veilige punten.

Kpenty

Vandaag voor:
Greg (c) zie hem het beste klimmen en hij is dan ook captain voor een scenario dat Sagan of Matthews eventueel moet lossen.
Sagan
Matthews
Benoot
Valverde
Thomas
Bernal
Nibali
Viviani

Nibali ophet einde toch erin gedaan voor Kwiat. Eindigt vaak in een grote ronde in de top20 bij een groepssprint en eventueel een aanval in de afdaling. Al ben ik toch een beetje bang voor Kwiat dat hij toch meesprint en juich ook meer voor hem. Voor mijn scorito is het goed dat Thomas en Bernal 1 en 2 komen te staan na morgen en dit niet meer uit handen geven. Anders begin ik toch te balen van het meenemen van Moscon en Kwiat en maak ik geen kans meer.

Jeffrey81

Scorito weet het ook niet meer..... die hebben de site maar gewoon platgelegd tijdens deze etappe....

dazzler2120

Bij mij werkt de site gewoon nog

Ludi

Verwacht jij echt dat Kwiato in de tour, zeker wanneer er niet 1 maar 2 kopmannen zijn, echt ook maar een heel klein beetje energie mag verspillen aan eigen succes? Dat zou nieuw zijn! Wat ik denk: Die gaat zichzelf moeten sparen, laat het vast lopen rond de top van de laatste klim en gaat zichzelf morgen mooi parkeren tijdens de laatste klim. Die zien we daarna pas weer rond de tourmalet.

Laatst gewijzigd
Kpenty

Het is meer hoop dan verwachten. Tuurlijk verwacht ik het niet, maar dit keer zijn de kopmannen toch anders dan Froome. Misschien dat zij hem wel meer ruimte gunnen om in zo’n geval mee te sprinten

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Ik baal echt een beetje van die Matthews. Die doet ondanks al zijn verhalen vooraf gewoon tóch duidelijk mee voor groen. Zie m net ook weer meerijden in de tussensprint.

Het was net dát interview dat me op de voorlaatste dag deed besluiten hem eruit te knikkeren, met als sneeuwbaleffect ook het verwijderen van Van Aert en Schachmann, en ze in te ruilen voor Groenewegen, Bevin en Mohoric (ik weet dat hier nog een 500K gat zit, maar ik weet even niet meer welke andere wijziging ik nog gemaakt heb (edit: Gesbert voor Dennis).

Vooralsnog in de praktijk een vrij dodelijke Scorito-wissel....Bosvelt voor Robben is er niets bij :-(

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

Ik herken het gevoel Jeffrey, knap frustrerend inderdaad. Ik heb helaas van Aert & Wellens & GvA in het laatste half uur nog gewisseld... Eeuwig zonde, maar goed we moeten het er maar mee doen :)

Jeffrey81

Ja, dat is ook zo. En als Bevin en Mohoric allebei nog een etappe en een top 5 plek pakken, en Dylan nog twee etappes, dan hoor je me misschien ook niet meer ;-)

Het is alleen zonde. Ik probeer me altijd goed in te lezen ter voorbereiding. Maar als renners dan gewoon keihard liegen valt daar weinig meer aan te redden. En dat terwijl ik op zich iemand ben die Matthews er altijd zonder nadenken inklikt...

Elpiedro

Ik heb ook een slecht gevoel bij Matthews niet selecteren - stond er eigenlijk vanaf begin in (ookal zat hij met 1 bil op het strafbankje door het voorjaar) maar op het laatst ingewisseld voor Ewan en iemand anders gedowngrade. Die vervelende interviews idd met ik ga mijn ritten uitzoeken etc - hij zoekt het dus elke rit. Ook niet helemaal goed gekeken naar preciese tour route, toch iets meer heuvels dan ik in mijn hoofd had zitten. Volgende keer toch maar weer een overzichtje/analyse maken zodat ik kan zien hoevaak ik iemand kan opstellen. Van mij mag Ewan nog een paar ritten pakken :)

Pom titcock

'@elpiedro 15:54u - 68km
Caleb Ewan moet nu al lossen. Die gaat waarschijnlijk geen punten scoren vandaag in het dagklassement. Jammer voor de 17,5% van de scoritospelers die hem vandaag in de basis hadden staan.

Ab Normaal

Ik neem Matthews gewoon uit principe nooit meer omdat het altijd wat is met hem in interviews.
Daarom vind ik het een eersteklas eikel en selecteer ik hem gewoon nooit meer. Net als Quintana.
Hoef ik me ook niet druk te maken als ze wel presteren in de trant van: had ik toch maar...

Ik neem dergelijke renners gewoon nooit meer. Bespaart me frustratie.

Pantano

'@abnormaal is je goed recht. Scheelt je echter wel een hoop punten, in het geval van Matthews 😉

hartstikkebedankt

Sommige renners neem ik nooit: Quintana en Porte bijvoorbeeld. Ook kan ik me niet herinneren dat ik Bardet ooit heb mee heb genomen.

Matthews neem ik juist wel, je weet dat met zijn klasse en zonder verdere ambitie in de ploeg hij toch wel in veel ritten mee gaat doen. Die interviews waren inderdaad wel heel erg calimero voor zo'n renner die altijd tot de beste 20 van een jaar behoort, dus daar sluit ik me wel bij aan.

M@thijs

Porte nooit genomen, bouhanni en ewan zijn ook eikels die ik niet neem.
Sinds kort is quinatanana bij dit rijtje gekomen en bardet toevallig nooit genomen, maar mattews vind ik juist altijd wel tof, een soort mini sagan.

Rawolf

Je vind Matthews een eikel omdat hij in interviews niet precies vertelt wat hij gaat doen? Lol.

Ab Normaal

'@Pantano
Ach, dat hoort er bij. Ik heb verder alle sprinters, had dus gisteren een goede score met de top 5.

Rawolf

Ik denk wel dat Matthews een stuk meer punten gaat opleveren als een Ewan, tijdrit, ploegentijdrit, zwaardere etappes en groene trui punten.

En hij was nog goedkoper ook, dus ik ben blij met mijn keuze daarin :p

Jeffrey81

Je zult zien dat die stink Matthews gewoon wint vandaag.....

Elpiedro

'@Randomwielerliefhebber.

Ben ik helemaal met je eens - ik snap ook niet waarom ik het gedaan :0 Ik kies het liefste ook renners die ik mag, kan je dubbel juichen. Matthews was zo aan het zeuren de laatste dagen, wellicht was dat de reden.

Platje

Toch sagan moeten kiezen helaas.. Hopelijk doet bettiol nog mee en sprint flipje in ieder geval nog rond plek 10

Laatst gewijzigd
JimKro

Toch wel jammer dat ik nu met Alaphilippe als kopman zit... :p

Kpenty

Trentin en Colbrelli zijn echt gemiste kansen wanneer ze nog echt in alle sprints top 10 rijden zeg.

EDIT: Stuyven is ook zo’n geval btw.

Laatst gewijzigd
Platje

'@Kpenty inderdaad, wat een gemis in mn team! Dit forum is niet altijd voor de samenstelling van je team

Kpenty

'@platje nou pas ik mijn keuzes nooit door dit forum aan maar heb de heuvelkwaliteiten ietsjes onderschat of de heuvelritten iets te overschat. Het altijd meesprinten van beide vind ik nog steeds een terechte twijfel, waar ik uiteindelijk voor een twijfelgeval gekozen heb: Matthews. Waar ik dacht met Benoot, Valverde, Daniel Martin, Sagan, Greg en Matthews een goed heuvelteam had blijk ik hier volledig mis te zitten en dit ga ik nooit meer goed maken, dus voor mij is het klaar.

Het gokken gaat beginnen en morgen wordt wss Valverde mijn kopman, ookal laat die me nu 2 keer in de steek.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 122 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.