Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 146 ... 175 176
Wouter Zin

'@ Treenert hij gaat er 12 halen —> 3e plek AK (6pnt) en 1e jongeren (6 pnt)

jelmerkwaardig

Thomas pakt de gele trui in de tijdrit en geeft hem niet meer weg vrees ik

Kip

Ronde van Colombia en Zwitserland --> jody b. #bewijs?

arjenzvob

Ik hoop op aanvallend koersen van hen die dat kunnen en willen! Maar ja... Ineos is wederom verstikkend sterk vrees ik (en hebben ze al een beetje laten zien).

Rawolf

Ineos heeft wel weinig echte klimknechten mee, ze zullen snel Bernal op kop moeten zetten.

Andere ploegen moeten dan wel een bommetje gooien want als je Ineos hun gang laat gaan rijden ze met van Baarle vooraan de finish over in een bergetappe.

Sjonge Jonge

Ik verwacht dat Kwiatkowski en van baarle een heel eind bergop het treintje leiden en Poels gespaard heeft voor de komende weken en er ook gewoon gaat staan.
Ik hoop het niet overigens.....

snoek1974

Laatste plaats twijfel ik tussen v Aert ( als Groenewegen erbij zit mogelijk 10 punten en misschien eindigt die nog op plek 15 tm 20 , maar als het weer een waaier etappe is , dan kan v Aert zo maar weer uitgespeeld worden en dan zit die bij de eerste 6 tegen Pasquilon die in zijn top misschien negende eindigt maar vaker positie 13 tm 20 bevind dus kans is groot dat ik gewoon voor v Aert ga.

Mas en Bernal leveren beide 12 punten op met nog meer mogelijke punten bij winst Viviani , ook Alaphalippe heeft garantiepunten met mogelijk 10 bij winst Viviani en zelf kan die ook binnen de top 20 eindigen .

Pasquilon meer zekerheid maar v Aert doet mee om de winst als Groenewegen om 1of andere redenen er niet bij zit .

snoek1974

'@ sjonge jonge

Voor de tour zou het goed zijn als de andere de knechten van Ineos kunnen lossen zodat Bernal en Thomas alleen komen al zijn die beide heel sterk

Sjonge Jonge

'@ Snoek: dat absoluut, dan zien we of de praatjes van Thomas en Bernal voor de tour ('wanneer de ander er beter voor staat, zal ik zonder probleem voor hem werken') ook op waarheid berusten

arjenzvob

'@Random: Uhm.... van Baarle (eerste stuk), Kwiatkowski en Poels vind ik toch wel aardige klimknechten hoor. En Castroviejo kan ook wel een stukje meedoen. Helaas, had het ook graag anders gezien!

snoek1974

De vraag wordt of Poels en Kwia soms sterker zijn dan renners als Landa. pinot , Kruijswijk , Bardet en Quintana .
Hoop dat ze veel gaan aanvallen , al hoor ik Quintana al zeggen dat de bal ligt bij Ineos , terwijl ik denk dat Quintana juist moet aanvallen

martijn2308

Ik heb Uran nog in mijn team. Verwachten jullie hier nog iets van?

Ajvenema

Ik verwacht nog alles van Uran!

Pom titcock

Waarom staat WvA 6e in de odds vandaag?

mschuts

'@snoek1974 Waarom zou Bernal meer punten opleveren als Viviani wint? Neem aan dat je alleen Mas bedoelt.

mschuts

'@superheldkuijer Ik weet niet welke site jij kijkt, maar bij de oddchecker die ik kijk staat hij soort van 15e

Ludi

6e in odds wil niet zeggen dat hij gemiddeld 6e eindigt, maar dat hij als 6e de meeste kans heeft op de overwinning. In principe hebben Viviani, Groenewegen en Ewan de meeste kans. Sagan krijgt altijd redelijke odds en Matthews/Kristoff zal ook wel in de top 5 staan bij de bookmakers. Op de site waar ik kijk staat van Aert overigens 7e na deze genoemde 6.

Andere sprinters hebben in principe weinig kans op de overwinning als alles "normaal" gaat, al kun je daar bij Colbrelli nog over twijfelen misschien.

Als niet alles normaal gaat, dan hebben andere sprinters meer kans, maar dan geven ze blijkbaar Wout meer meer kans, aangezien de laatste keren dat het niet "normaal" ging Groenewegen er niet bij zat. Zijn laatste overwinning en zijn andere tweede plaats geven daar waarschijnlijk de reden toe. Ook lijkt het soms dat renners met meer "hype" net wat andere odds krijgen dan "anonieme" renners. Zo vind ik de odds voor bijvoorbeeld Teunissen (met zijn val en dergelijke) en Alaphilippe nogal positief, dat deze boven Stuyven staan.

Dat is mijn vermoeden in ieder geval.

Van Aert opstellen of niet moet iedereen vandaag zelf weten, al vermoed ik dat vandaag heel anders is dan in de vorige etappe.

S. Dauert

Laatste dertig kilometer een noordwestelijk windje kracht drie; dat is schuin tegen... ik geloof niet direct dat het ‘op de kant gaat’, maar als dat zo is is een zelfde scenario als de laatste etappe niet ondenkbaar.

Jasperdewaal11

Waar heb je dit vandaan ?

S. Dauert

Eh, het routekaartje en de weersvoorspelling?!

mschuts

Berichten zijn inderdaad iets van windkracht 3 NW, ca. 13km/uur met eventuele windstoten (als je ze dat al mag noemen) van ca. 27km/u.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Niks bijzonders

Rawolf

Dit is bergop de zwakste selectie van Ineos/Sky van de laatste 10 jaar. Van Baarle kan best lang mee maar het is geen echte klimmer, normaal hadden ze bv Nieve op zijn positie.

Vandaag laat ik WvA lekker op Groenewegen is ook een goede waaierrijder.

DKrikk

Wind gaat inderdaad wat toenemen richting einde van de middag. Maar de windrichting gaat niet voor waaiers zorgen. Laatste dertig kilometer schuin wind tegen. Voor waaiers heb je schuin wind van achter nodig. Dat is wel het geval die 50 kilometer voordat ze rechtsaf slaan richting Toulouse.

Toch verwacht ik er weinig van vandaag.

canard de toilette

Arjen heb je nu zelf een tweede account aangemaakt? Om een beetje te trollen? Ik denk dat Thomas de gele trui wel gaat vasthouden na etappe 12 tot in Parijs

1 2 ... 146 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.