Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 147 ... 175 176
arjenzvob

'@ Canard: je pretendeert me te kennen omdat je van alles over me roept altijd. Dan zou je moeten weten dat ik me niet verlaag tot dat niveau.

@ Random: Dauphiné gevolgd en gezien wat Dylan van Baarle daar deed?

Rawolf

Tejay van Garderen reed ook geweldig in de Dauphine, er waren daar geen echte bergen dit jaar.

Sjas Patatje

Vandaag redelijk op safe gespeeld, benieuwd hoe dit zal uitpakken.
De mannen:
Groenewegen
Van Aert
Viviani
Ewan (c)
Matthews
Kristof
Sagan
Alaphilippe
Bernal

Op de bank; Pasqualon (koopje, maar valt best tegen tot nu toe)en Van Avermaet. De laatste kan verrassen, maar ik ga voor de zekerheidjes Bernal en Alaphilippe. En van Aert deze keer maar wel..

Ludi

Hier vandaag met:
Viviani (C)
Groenewegen
Sagan
Ewan
Kristoff
Pasqualon
Matthews
Alaphilippe
Bernal

Viviani kopman omdat hij een goede trein heeft en steeds heel kort zit, en dat kleine hupje rond de 5km, stuk 5% gemiddeld met stukje bijna 7%, misschien genoeg is om Groenewegen weer een te slechte positie te geven voor een optimale sprint. Niet genoeg reden om WvA op te stellen in plaats van Pasqualon, zo net na de rustdag. Buchmann ook overwogen, maar geef mijn goedkope sprinter liever nog een kansje.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Prima Random. We zullen zien.

christidoc

Cees Bol mag vandaag sprinten

Twee dagen geleden trok hij nog de sprint aan voor kopman Michael Matthews, maar vandaag is Tourdebutant Cees Bol de aangewezen man voor Sunweb om te sprinten in Albi. "Deze aankomst ligt beter voor mij dan voor Matthews", verklaart Bol de keuze van zijn ploeg. Is hij een kanshebber? "Ik denk dat het kan, maar ik kan ook twintigste worden."

Bron NOS.nl

JimKro

Bij mij gewoon lekker Dylan als kopman. En ik ben ook enorm 'greedy' geweest door Bernal ipv Alaphilippe op te stellen (scheelt 4 'zekere' punten). Nu hopen dat Viviani niet wint ^^

Sjas Patatje

Huh geen Matthews? Shit, dat wist ik niet! En volgens mij meer mensen niet..... Had ik toch Pasqualon of GvA moeten inzetten.

Rawolf

Achja dan maar voor de teampunten van de overwinning van Bol Matthews erin :p

DKrikk

Op zich kan het zo zijn dat Cees Bol sneller is dan Matthews op het vlakke, maar blijft wel raar dat Matthews nu al de handdoek lijkt te gooien wat betreft de groene trui. Of zullen ze samen gaan sprinten? Of gaat hij mee in ontsnappingen voor punten? Je weet nooit wat Sagan nog kan overkomen...

(Ja ik heb Matthews)

Ajvenema

Tja, weet je, zelfs met dat bericht weet ik niet of ik Matthews had durven passeren. Als ik hem was zou ik op zn minst meerijden naar de finish voor plek 10/20. In zn achterhoofd zal ie toch wel hebben dat Sagan altijd nog kan uitvallen?

JimKro

Ietwat vreemd dat ze in één keer het groen zo opgeven inderdaad. Matthews heeft in het verleden laten zien in staat te zijn om groene trui punten in bergetappes te winnen door in kopgroepen mee te gaan.

DKrikk

'@ajvenema in interview bij de NOS wordt ook aangegeven dat hij voorlaatste is in de trein (Arndt laatste leadout), dus verwacht er weinig van. Blijkbaar stond deze etappe vanaf begin toch al voor Bol gepland.

laupie

Fijn voor Sagan dat zijn grootste tegenstander voor de puntentrui zichzelf terugtrekt

Sjas Patatje

Matthews mag mij voortaan wel even appen.. En Bol oogde niet heel erg fit bij de Avondetappe.

Als ik Matthews was zou ik vol doortrekken als laatste man voor Bol. Het verrassingseffect! In de laatste etappe werd hij ook van alle kanten voorbij gereden nadat Bol hem goed had afgezet.

laupie

Ik snap dat sunweb echt niet, eerst zeggen dat ze geen trein hebben, terwijl ze duidelijk 4-5 man hebben die daarvoor gebruikt kunnen worden, vervolgens pakken ze alsnog de strijd om de puntentrui goed op met Matthews op een keurige 2de plek en nog enigszins in de buurt van Sagan. Krijg je vandaag te horen dat ie een snipperdag neemt en Bol het zal proberen, t is toch niet te bevatten. Is die 2de plek zo weinig waard? Als het zo binnen die ploeg gaat kan ik begrijpen dat Tom er klaar mee is.

Starlynk

Nou, ik ben blij dat dit alsnog gebeurt :p Dit was de reden dat ik Matthews niet heb genomen, maar daar baalde ik tot nu toe alleen maar heel erg van.. Een etappe niet sprinten gaat dat niet goedmaken, maar het voelt als een klein cadeautje :D

jelle013

Oke als er gezegd wordt dat Bol kopman is, betekent dat dus alle vertrouwen voor Matthews..
Die sprint dus lekker mee vandaag! We zullen het zien :)

Sjonge Jonge

Zou het niet kunnen zijn dat ze de voorsprong van Sagan wat groter willen laten worden (Matthews sprintte net ook niet mee bij de tussensprint)?

Dan kan Matthews in een overgangsetappe mee in de vlucht, zonder dat Bora de boel gaat controleren / dicht rijden.
Wellicht de grootste kans op een overwinning voor Matthews......

GlennTour

Zouden ze Matthews morgen in de ontsnapping willen sturen?

Ajvenema

Dat zou je haast denken toch? Anders valt dit niet te verklaren. Vooral dat niet meedoen in de tussensprint spreekt boekdelen.

GlennTour

Cees Bol gevallen..dus mss weer heel ander verhaal nu.

Starlynk

Ik vind dat Matthews gewoon uit solidariteit niet mee moet sprinten nu :p

Kris Vroem

Mijn sprinttroef nizzolo ook gevallen helaas. Precies de renner waar ik vandaag beetje het verschil mee kan maken.

bakfiets

Dit is uiteraard ook de reden dat ik matthews niet heb meegenomen. Dit zag je voor de tour al overduidelijk aankomen. 😉. ((Hele dikke knipoog) voor degene die het niet begrijpen).

1 2 ... 147 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.