Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 149 ... 175 176
Starlynk

Mja, Benoot was eigenlijk mijn kopman voor morgen, maar na zijn val vandaag verwacht ik daar eerlijk gezegd niet zoveel van. Misschien maar Barguil dan.. Die zal vast iets proberen :P

ebel1999

Team voor Morgen met nog enige twijfel.

Barguil (C)
Bernal (duidelijk)
Pinot (verwacht een aanval)
Dan Martin ( altijd bij de 1e van het groepje, normaal gesproken)

Buchman (teampunten sagan + zelf goed in vorm)

Schachman (teampunten sagan en hopen dat die zijn eigen vorm vindt morgen)

Alaflip (geen uitleg nodig)

Viviani (pakt minimaal 14 punten als alaflip de gele trui behoud, waar ik wel vanuit ga, en dan nog misschien eventueel etappe winst).

Twijfel nog tussen Kruiswijk/Fuglsang/Poels/Sagan
Sagan zou minimaal 8 punten zijn. Ik neig nu het meest naar kruiswijk omdat hij al punten scoort door het algemeen klassement maar twijfel er nog over. Poels lijkt mij niet eerlijk gezegd. Die zien we wel op de tourmalet de kopmannen meesleuren naar boven!

Laat maar weten wat jullie er van vinden. Deel dit graag met jullie

Rawolf

Ik ga gewoon vol voor de klassementsmannen met daarbij Schachmann als aanvulling. Meer heb ik ook niet :p.

Ik vertrouw er maar op dat Alaphillipe geel wil houden, heeft wel een zwakke ploeg.

Mijne is : Pinot(C), Bernal, Kruijswijk, Fuglsang, Schachmann, Alaphillipe, Mas, Uran en Barguil.

Yates is de beste klimmer op de bank, verwacht niet direct een aanval van hem. Staat nog vrij dicht dus is geen moeten voor hem.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Morgen vind ik een prachtige etappe voor Barguil. Daarom is het ook mooi dat hij (nog) 16e staat in het klassement op 3'26 en zodoende waarschijnlijk geen vrijheid krijgt :)

Beeck100

Ik heb voorlopig voor morgen:
Wellens (c)
Schachmann
Kruijswijk
Fuglsang
D. Martin
Bernal
Alaphilippe
Sagan
Viviani

Bank:
Pinot
Porte
Uran
Kwiatkowski
Van Aert
Van Avermaet
Groenewegen
Matthews
Ewan
Pasqualon

twijfel nog tussen Pinot wel/niet opstellen en kopman Wellens/Schachmann/Alaphilippe

Masterw

Ff jullie hulp gevraagd voor ander wielerspel mag nog 1 renner wisselen bij “ad tour spel” welke renner pakt meer punten denken jullie.
Quintana / uran / buchman
Thanx voor feedback

kevinraar

Ik heb maar 262 punten ten gescoord had Bernal helaas niet opgesteld ben gezakt van 88.8 naar 86.9

Zeker voor morgen
Bernal
Kruiswijk
Pinot
Bardet
Alaphlippe
Mas
Wellens

Laaste 2 plekken twijfel ik hier tussen
Fuglsang
Martin
Kwiatkovski
Buchmann

Pantano

Morgen wordt een dag voor de ‘Haai van Messina’! Schrijf hem maar op hoor...

Ragnar Lolbroek

Ik ga morgen voor Mohoric. Valt graag aan, kan een berg op, heeft een sprint en zeker niet onbelangrijk voor morgen. Hij kan ook een berg af.

Jori

Viviani idd, precies zo'n echte scorite keuze.

Verder gaan de ak mannen de vlucht echt niet terug halen, DQS en Ineos willen die zo ver mogelijk weg hebben met weinig gevaarlijke mensen (eigenlijk mag niemand in de top 25, al zullen ze niet heel lastig doen over Lutsenko en Meurisse denk ik). Gezien de komende ritten (tijdrit en 2 echte bergritten), zal halve peloton wel in vlucht willen/moeten met als gevolg dat er wel stuk of 20 to 40 man in vlucht horen te komen en de punten voor de ak-renners minimaal zijn.

Hier dus vooral samenstelling gemaakt van vluchters en renners met truipunten. Kopman Herrada zal het goede voorbeeld moeten geven, iets waar ik wel vertrouwen in heb gezien zijn recente uitlatingen

prima

Dagje voor de vluchters morgen. Nibali, Teuns, Ciccone, De Gendt, Clarke, Wellens, Soler, Kelderman, Schachmann, Bilbao, King en Mohoric verwacht ik in de vlucht. Ik zet m'n geld op Nibali en Teuns voor deze etappe.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik kies voor Buchmann en Martin als laatste 2 ik zet fuglsang op de bank

raymankapeens

Iets te zwaar voor Greg?

Trouwens @Jori

1:12 verliezen kan hier toch ook wel?
Dan heeft Viviani 6p

Laatst gewijzigd
ebel1999

Denken jullie dat matthews het vandaag echt aan kan? En hoe zit het met van avermaet?

pastipaul

Ik denk indd van avermaet ook mee in de vroege vlucht, een van zijn laatste kansen voor een overwinning

GlennTour

Ik twijfel sterk over Matthews. Dat hij niet meedoet gisteren voor de sprints en de groene trui opgeeft... Hij zegt ook voor etappezeges te gaan. Als je dan de nog 2 vlakke ritten niet meer meetelt en de bergritten zijn voor hem ook te zwaar dan blijven nog de etappe van vandaag en etappe 17 over.

Etappe 17 lijkt me dan weer eerder iets voor Sagan, Wout Van Aert, Gva,....

Dan blijft enkel vandaag nog over.

Hij kan tijdrijden maar om te zeggen de tijdrit winnen vind ik wat ver gezocht lijkt me.

Ludi

Ik denk inderdaad ook dat de eerste 25 geen ruimte krijgen van het peloton. Deze staan allemaal binnen de 6 minuten. Al sluit ik niet uit dat toevallig een van deze wel mee zit, een Meurisse of G. Martin ofzo. Als een van deze erbij zit dan krijgen ze vast niet meer dan 6 minuten in het begin en zouden er best een hoop AK renners bij de eerste 20 kunnen finishen. Het gat van plek 25 naar 26 is ineens van bijna 6 naar 11+ minuten. Dat is wel typisch. Deze jongens zullen vast allemaal "mogen" gaan van het peloton, maar wellicht niet allemaal van hun team. Als alleen dit soort jongens erbij zitten krijgen ze vast enorm veel tijd, dan kan het wel eens 10+ minuten worden in het begin, en zullen er vooral vluchters in de top 20 eindigen.

BerryKrabbel

Hoe denken we vandaag over Greg?

Jasperdewaal11

Greg zit bij mij op de WIP. Ik weet dus niet welke klassements man ik voor hem zou moeten opgeven.
Aangezien er de nodige zijn die tijd verloren hebben en wellicht is een keer wat willen proberen.....

S. Dauert

Wat denken jullie van Boasson Hagen in de vlucht vandaag? Heeft al een keer meegezeten, heeft zich de afgelopen dagen verstopt, heeft morgen niks te winnen en komt er in de massasprints niet uit. Die zal ook ergens nog wel een kansje willen pakken!

bakfiets

Ik stel ook een mix van alles op. Trui punten, team punten en aanvallers. Ik verwacht ook een vlucht die jet gaat halen. Mijn laatste twijfel was fuglsang of lutsenko. Voor de laatste gekozen omdat hij grotere kans heeft om in de vlucht te zitten. Al verwacht ik het niet omdat hij nog te kort staat. Maar heb ook niemand anders die logisch is in mn team te zetten.

ebel1999

Matthews/Sagan/Viviani/Buchman/Schachman/Barguil/Bernal/ van Avermaet/Alaflip.

Hoop dat de kopgroep wel wegblijft...

jelle013

Herrada for win today!!

Jasperdewaal11

Flipje voor de winst in de afdaling zodat hij de tijdrit ook overleefd.

user26790

Vandaag weer een etappe die alle kanten op kan. Ik zet in op truipunten, AK mannen en toch maar weer eens een gokje met Herrada onder het mom: nooit geschoten is altijd mis.

1 2 ... 149 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.