Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 151 ... 175 176
nasibal

'@Jori

Hier hetzelfde. Kopmannetje Herrada. Bettiol (en Stuyven) op het bankje.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Het is vooral de vraag wat Ineos (/ of FDJ) gaat doen. Zodra ze straks gaan klimmen heeft Alaphilippe binnen no time nog maar 2 ploeggenoten. Waarvan er 1 (Mas) niet voor hem gaat knechten. Dus dan kan de voorsprong fors oplopen, afhankelijk van de plannen van Ineos.

Daarnaast zitten er in de kopgroep nog best wat knechten die zich op kunnen offeren om het tempo er goed in te houden.

Milanjacks

Ik geloof niet dat GVA en Matthews hier voor de top 10 plekken gaan strijden. Echter zullen ze waarschijnllijk nog wel ergens rond de 10-20ste plek eindigen. De echte klimmers in deze groep zullen het wel zwaar genoeg maken dat ze niet met een matthes en GVA naar de streep rijden. Heb zelf niemand mee het gaat niet mijn dagje worden. Ik hoop stiekem dat het hard gaat achteraan en dat er maar een stuk of 5 renners vooraan blijven en dat de rest allemaal door het peloton zakt.

kevinraar

milan hoop met je mee dan wel als winnaar tim wellens

jsprunk

'@Kj: ik hoop dat je heel hoog scoort vandaag! Heb alleen Kruijswijk ipv Schachmann, verder exact hetzelfde team

Yskoud

Nizzolo en Dennis abandon

Pom titcock

wat flikt die dennis me nou, wat een lul joh

raymankapeens

Nou als Nibali ook nog opgeeft is het feest compleet. Volgens mij had Dennis 0 punten. En al paar keer plekken opgeslokt in de dagopstelling van veel.mensen

Sjas Patatje

Grootste miskoop; Rohan Dennis. Stapt per direct uit de Tour.
Ondanks dat ik momenteel (nog) in de top 1000 sta vind ik dit bijzonder jammer, heb mezelf verkeken op hem. En meerdere met mij denk ik.

michelb6

Zeker, wat een trieste keuze. De woorden vooraf zeker niet waargemaakt.

raymankapeens

Misschien zelfde buikgriepje als Nibali. Of hij is bang op 2 minuten aan de broek te krijgen van Wout

Milanjacks

Ik heb tegen al mijn vrienden gezegd dat Rohan Dennis de beste keuze voor 1 miljoen euro was deze tour. Wordt nu hardop uitgelachen. Sometimes you win sometimes you lose. Tweede in zwitserland.

Rawolf

Trieste keuze om af te stappen? Hij stapt niet voor z'n plezier af.

Iets meer respect mag wel ookal is het niet ideaal om je 3657e plek je consolideren.

Milanjacks

Ik weet dat Quintana geen fantastische tijdrijder is maar is er nog een kans dat hij top 20 haalt morgen? Aangezien veel mannen toch hun benen laten lopen morgen lijkt mij.

michelb6

'@Random, ik bedoel trieste keuze van mij om hem te nemen ;) maargoed dat weet je van te voren nooit

Sjas Patatje

Achter het afstappen van Rohan Dennis staan vraagtekens. Zijn ploeg Bahrein-Merida start een onderzoek.

Wat is hier aan de hand?

Rawolf

Bahrein weet niet waar hij is, maar hoe kan hij dan gemeld zijn als afgestapt? Heel vaag verhaal.

arjenzvob

Ik heb GvA, Bettiol, Schachmann opgesteld en ze zijn mee. Benieuwd wat ze kunnen klaarspelen. Mijn captain is Flipje maar daar ga ik geen punten mee scoren. Verder Sagan en Viviani mee voor groene trui en teampunten Flipje. Bernal, Pinot en Kruijswijk maken m'n team compleet. Ik verwacht dat m'n 3 aanvallers eindigen tussen plek 5 en 20. We zullen zien!

ArjenChlamydia

Kom op Schachmann!

Jori

Haha, Arjen, kan je me volgende keer niet ff inseinen als je Bettiol inzet. Die man volgt duidelijk beter jouw plan dan mijn plan. Tijdrit dacht ik hem op te gaan stellen, maar dat zou ook wel weer te logisch zijn :p

Verder nu maar hard supporteren voor Muhlberger, om zo maar flinke bonuspunten te scoren (3x bora).
Qua sprint zou het nog wel goed moeten zitten, al kan Bilbao ook wel goed aankomen. Yates hoeft daarentegen weinig te doen en kan claimen dat hij wacht op Trentin. Verder erg onoverzichtelijk met welke renners er nog tussen zitten in welke groepjes en wie al ingelopen is door peloton

nasibal

Wie zei er overigens ook alweer iets over inhoudelijk discussieren, muhlberger, schachmann en klimmen?

kielabokki

Dennis, nooit meer. Maar dan ook nooit meer. Wat een enorme teleurstelling elke keer opnieuw. Heeft me al eens de eindoverwinning gekost. Zo ontstaat antipathie door spelletje.

Jori

Ok, Bettiol geen eens bij de top 17, lijkt 19e te zijn geworden.

hartstikkebedankt

Toch fijn dat captain Greg nog even 11e wordt vandaag, hoewel de vijfde plek ook tot de mogelijkheden behoorde. Stuyven nog even overwogen als aanvaller mee te nemen maar gekozen voor Matthews.

arjenzvob

'@jori: ik stel m op morgen haha

Deze dag prima doorgekomen . Had Adam kunnen opstellen en aanvaller als captain maar prima zo.

Overigens: Knap van iemand met ogenschijnlijk zo weinig intelligentie dat hij chlamydia goed schrijft!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 151 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.