Duizend bommen en granaten! Ik haat dat witte sterretje op plek 4 :p Desalniettemin een paar plekjes gestegen. Het wordt al bijna acceptabel om hier te noemen
Door de valpartij heb ik Benoot niet meegenomen vandaag. Enige foute keuze..
Mijn kopman had helaas last van buikgriep. Maar een haai geeft niet zomaar op! Gelukkig nog wat punten gepakt met Schachmann (hype!!), GvA en klassements punten. Plaats 612 nu, zeer content.
Morgen kun je dus wel trui punten pakken met Sagan bijvoorbeeld?
Dennis kopman? Zucht....
Vandaag is eigenlijk tot in de kleinste details uitgekomen zoals ik verwacht had :)
Heb relatief flink geïnvesteerd in dit soort etappes, omdat ik er vrij veel van zag. Zodoende mannen als Alaphilippe, Benoot, Teuns en van Avermaet in de algemene selectie. Mooi dat dit zo goed uitpakt (top-100 daguitslag).
Daarnaast lekker veel behoorlijk zekere punten opgesteld. Enkel Stuyven bankie en Greg i.p.v. Benoot captain is jammer, maar beide zou ik zo weer doen. Sta er nu leuk voor, maar de tijdrit gaat waarschijnlijk wel pijn doen!
Ik vraag me af of ik het aandurf om Asgreen morgen kopman te maken, dit had ik wel vooraf bedacht omdat ik vrij zeker dacht te weten dat hij in deze tijdrit wel top-6 zou rijden. Nu sta ik zo daadwerkelijk voor het keuzemoment en op een toppositie, en nu lijkt het niet meer zo zeker..
De alternatieven heten Kruijswijk, Buchmann of Bernal maar daar word ik ook niet echt mee gerustgesteld. Verder wordt het toch vooral de schade beperken zo zonder Thomas en Van Aert. Kan wel een dure dag blijken uiteindelijk.
Hoe groot schatten jullie de kans in dat Ala het geel houdt morgen? Ikzelf denk echt dat het 50/50 is.
@arjen
Pinot in vorm heeft zeker een goede tijdrit in de benen: ooit eens Frans kampioen tijdrijden geweest. Echter is het alweer even geleden dat hij een goede tijdrituitslag gereden heeft.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.