De laatste 2 seizoenen eindigt Teuns telkens tussen plek 10 en 15 (een keer of vijf 11e) maar nooit top-10.
Een 11e plek is 20 punten. Zekere punten zijn vandaag minimaal, behalve dan bijv. voor Bernal en Kwiato als zij zelf bij de eerste 10 finishen en Thomas geel pakt. Ik heb m niet maar zou m ten koste van Sagan meegenomen hebben.
Op voorhand had ik Nibali en Dennis erin staan. Die heb ik nu vervangen voor Matthews en Viviani. De eerst genoemde is in staat een goede tijdrit te rijden, alhoewel ik twijfel over zijn intenties vandaag. Viviani gekozen vanwege trui punten groene trui en hopelijk ook de gele trui. Sagan, die vrij vaak is gekozen, laat ik lekker op het bankie.
De mannen van vandaag;
Van Aert (c)
Alaphilippe
Bernal
Buchmann
Kruijswijk
Pinot
Schachmann
Matthews
Viviani
Ik verwacht een top 3 met Thomas, van Aert en Haga. In willekeurige volgorde. Daarnaast ben ik benieuwd hoe bijvoorbeeld een Asgreen het zal doen en hoe de verhoudingen tussen de klassementsrenners na vandaag zal zijn.
Let's go!
Ik heb Pinot en Uran uiteindelijk toch maar meegenomen. Hoop onzekerheid rondom hun tijdritten inderdaad, maar ik denk dat ze er nog meer dan anders voor zullen gaan nadat ze al tijd verloren hebben.
Ze nemen de plekken in van Bevin en TJ, die ik al was kwijtgeraakt.
Bettiol en Mohoric kwamen ook nog in aanmerking, maar die heb ik gebankt. Heb er nu al spijt van gezien de tussentijd van onze Sloveense vriend, haha.
Verder Thomas, Kruijswijk, Bernal, Yates (ook al spijt van na het horen van het verhaal van Stef Clement) voor de top20
Alaflip als joker, en Sagan en Viviani voor de truipunten.
Enkel Uran niet opgesteld, wat een dag. Geen Van Aert en Schachmann in mijn team.
Ook geen Thomas, helaas. Vandaag met het eerder geposte team en Asgreen als (c) heb ik 255 punten behaald. Inmiddels op een 8e plek overall.
Wat me ook nog opviel trouwens, voor zijn doen heeft Landa een sterke tijdrit gereden.
@Mas Nada, ik sta weer 1 punt boven je. Hoe is het mogelijk :P
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.