Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 155 ... 175 176
mschuts

zoek dan zelf even de namen op bij PCS

Derailleurtje

Teuns zal na zijn ontsnapping gisteren en met het oog op eventuele verdere kansen waarschijnlijk niet vol gaan deze tijdrit lijkt me, of denken jullie van wel?

Treenert

De laatste 2 seizoenen eindigt Teuns telkens tussen plek 10 en 15 (een keer of vijf 11e) maar nooit top-10.
Een 11e plek is 20 punten. Zekere punten zijn vandaag minimaal, behalve dan bijv. voor Bernal en Kwiato als zij zelf bij de eerste 10 finishen en Thomas geel pakt. Ik heb m niet maar zou m ten koste van Sagan meegenomen hebben.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Op hoop van zegen:

Asgreen (c)
Alaphilippe
Viviani

Bernal
Kruijswijk
Buchmann

Fuglsang
Pinot
Sagan

Sjas Patatje

Op voorhand had ik Nibali en Dennis erin staan. Die heb ik nu vervangen voor Matthews en Viviani. De eerst genoemde is in staat een goede tijdrit te rijden, alhoewel ik twijfel over zijn intenties vandaag. Viviani gekozen vanwege trui punten groene trui en hopelijk ook de gele trui. Sagan, die vrij vaak is gekozen, laat ik lekker op het bankie.

De mannen van vandaag;
Van Aert (c)
Alaphilippe
Bernal
Buchmann
Kruijswijk
Pinot
Schachmann
Matthews
Viviani

Ik verwacht een top 3 met Thomas, van Aert en Haga. In willekeurige volgorde. Daarnaast ben ik benieuwd hoe bijvoorbeeld een Asgreen het zal doen en hoe de verhoudingen tussen de klassementsrenners na vandaag zal zijn.

Let's go!

Laatst gewijzigd
christidoc

Pinot niet meegenomen. Fuglsang, Küng, van Baarle en Kwiatkowski wel mee. Resultaten van Pinot in tijdritten de afgelopen drie jaar gaven me geen vertrouwen.

Jeffrey81

Ik heb Pinot en Uran uiteindelijk toch maar meegenomen. Hoop onzekerheid rondom hun tijdritten inderdaad, maar ik denk dat ze er nog meer dan anders voor zullen gaan nadat ze al tijd verloren hebben.

Ze nemen de plekken in van Bevin en TJ, die ik al was kwijtgeraakt.

Bettiol en Mohoric kwamen ook nog in aanmerking, maar die heb ik gebankt. Heb er nu al spijt van gezien de tussentijd van onze Sloveense vriend, haha.

Verder Thomas, Kruijswijk, Bernal, Yates (ook al spijt van na het horen van het verhaal van Stef Clement) voor de top20

Alaflip als joker, en Sagan en Viviani voor de truipunten.

Platje

Wat doe je Van Aert.. sneu dit

Starlynk

Au.. Van Aert :( Helaas hem toch als captain verkozen boven Thomas, maar dat is niet het ergste....

Sjas Patatje

Wat balen zeg! Voor Wout, Jumbo-Visma en heel België. Ziet er niet goed uit... Zal hij afstappen?
Scorito wijs is het ook niet best, mijn kopman. Wel knap van De Gendt, puike tijdrit.

Zometeen de klassements mannen.. wie zal verrassen?

Treenert

Ik moest maar eens gewoon stoppen met Scorito. Het overkomt me iedere keer weer. Nu alweer 20% kwijt.
Ik mag de overige renners wel bijna waarschuwen dat ik ze geselecteerd heb, niet normaal meer.

pirazzi

Schachmann ook gevallen?

Treenert

Zou die in mijn team zitten denken jullie?

Cerebral36

God**************************** God*******************

Dat was hem.

Ajvenema

Met v Aert en Sjaak mn 2 beste tijdrijders RIP. Zo snel kan het gaan:) Mensen met Thomas captain gaan hier geluk hebben vandaag.

arjenzvob

Ook hier captain van Aert kwijt. En uiteraard Schachmann...

Het is zo'n dag...

Sjas Patatje

Shit happens! Eerst Dennis vrijwillig afgestapt, toen van Aert gevallen en uit de Tour gestapt en nu ook nog Schachmann (die een goede tijdrit reed) hard gevallen. Daar gaat de top 1000 klassering?
En helaas viel Matthews ook tegen.

La Primavera

Wat had Matthews hier moeten doen dan? Dit is toch veeeel te lang voor een sprinter. En Matthews gaf gisteren al aan slecht te zijn.

Ludi

Baal van schachmann en aert en had misschien toch ook beter 2 extra ak mannen (uran en fuglang ofzo)kunnen kiezen dan 2truirenners, maar dat is achteraf lekker makkelijk. Hopelijk kost het me niet te veel op het einde.

Sebelius

Gaat Flip echt de tour kunnen winnen?.

Sjas Patatje

Kan Flip gewoon de Tour gaan winnen? Wat een klasse tijdrit zeg!
DQS staat er nog beter voor dan Ineos? Thomas moet tijd goed maken op Alaphilippe en Mas staat op een dikke minuut van Thomas.

Kruijswijk doet wat er van hem verwacht wordt, knap. Nu doortrekken in de bergen!

ditisdavid

Van buiten de 90% naar binnen de 95% gestegen met vier man in de topzes en een nagenoeg perfecte dagopstelling (had wel Dennis, maar geen Van Aert). Op naar de echte bergen, hoe ver gaat deze Alaphilippe komen?

S@NDER1984

Dat was mijn poule... wat een ellende zeg.

Schachmann en captain Van Aert gone... :-(

Milanjacks

Mensen die balen dat ze Schacmann en Van Aert hebben gekozen ipv AK mannen is echt achteraf lullen. Uran en Pinot hadden ook kunnen vallen. Schachmann en Van Aert reden een dijk van een tijdrit. Shit happens.

hartstikkebedankt

Enkel Uran niet opgesteld, wat een dag. Geen Van Aert en Schachmann in mijn team.

Ook geen Thomas, helaas. Vandaag met het eerder geposte team en Asgreen als (c) heb ik 255 punten behaald. Inmiddels op een 8e plek overall.

Wat me ook nog opviel trouwens, voor zijn doen heeft Landa een sterke tijdrit gereden.

@Mas Nada, ik sta weer 1 punt boven je. Hoe is het mogelijk :P

Laatst gewijzigd
1 2 ... 155 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.