Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 156 ... 175 176
Gladiool

Ha, mijn Tour begint pas vandaag...

7e op de dagscore, van 80 naar 96.3%. Thomas (C), Flip, Úran, Bernal, Asgreen, Mas, Kruijswijk, Buchmann en - helaas - Matthews. 8 man in de top 10 van het klassement, alleen Pinot en Quintana niet, wel Landa nog en QS en Ineos opvulmateriaal. Nog geen enkele renner kwijt... Gaat er opeens prima uitzien.

daan_zeelen_811806

Uran gaat morgen ook weer knallennnn

Mas Nada

Ai. Ai. Van Aert. Hopelijk is hij ok. Verder is Flip echt bezig aan een tour zeg!

@ hartstikkebedankt: haha dit is de derde keer op rij dat we stuivertje wisselen van positie. Hup zo de top 10 in dit keer ;)
Ik had Uran rond lunch nog ingewisseld voor Konrad. Dat was niet echt slim geloof ik zo. Over Kwiat zeg ik maar niks.

Laatst gewijzigd
Pantano

Morgen Nibali of Herrada als 9e renner opstellen?

Wat zouden jullie doen? Zou Nibali nog ziekjes zijn?

Valvuillerdemoz

Nibali kan het zich niet meer permitteren om ziek te zijn. Ik moet hem namelijk wel als negende man meenemen. Heb Herrada al als achtste. De Haai zal dus vol aan de bak moeten.

jlmr1990

Nog even een nachtje slapen. Martin of Konrad morgen.

mentsjov

Voor morgen is mijn selectie bijna rond:

Thomas (C)
Bernal
Poels
Landa
Kruijswijk
Barguil
D. Martin
Alaphillipe

Wie kan mij overtuigen voor het laatste plekje in mijn team dat gaat tussen:
Herrada (lijkt niet in vorm, plus ontsnapping lijkt me lastig)
Van Baarle (11 teampunten bij geel en wit Thomas en Bernal plus evt 10 van de dagoverwinning?)
Viviani (zeker 4 punten voor groen, evt teampunten voor wit Mas en geel van Ala?)
Valverde (vrees voor knechtwerk?)

Wat een puzzel, iemand die een helder licht hierop kan schijnen?

Berend

Redelijk zeker over mijn eerste 8 renners morgen (allemaal AK/klim), als 9e keus uit Poels en Gaudu.
Beide knechten, maar beiden kunnen ook top 20 finishen right?
Altijdphillipe gaat ook maar mee, die verbaast vast nog een keer ;-)

Gladiool

Thomas
Flip
Bernal
Uran
Yates
Kruijswijk
Buchmann
Landa
Mas

Op de bank nog Asgreen, Sagan, Viviani, en Moscon, maar ik vind het wel prima zo :p.

Berend

Heb geen Thomas, lastig kiezen voor welke kopman. Ga denk ik voor Landa, hoop op een aanval van Movistar.
En Poels of Gaudu neigt naar Poels voor mij nu :)

laupie

Kreeg het gevoel dat Van Aert risico was gaan nemen doordat hij doorkreeg dat de Gendt sneller ging. Achteraf ook 9de tussentijd bij het 2de meetpunt. Zeer jammer om zo'n prachtig debuut zo af te sluiten. Hopelijk een goed herstel en nog sterker terugkomen!

Mas Nada

'@ Mentsjov: ik zou persoonlijk de sterkste renner voor deze etappe opstellen, Valverde en Herrada zijn meer voor dit terrein. Eentje van DQS en Ineos extra kan interessant zijn. Maar welke kies je dan inderdaad..
Ik ga daarom voorlopig niet voor Kwiat en/of Viviani.
Flip, Kruijswijk, Thomas, Bernal, Pinot, Uran, Martin, Fuglsang en Konrad moeten het maar gaan doen.

Ludi

Morgen met 9 man uit de top 15 starten:
Flip
Kruijswijk
Bernal
Buchmann
Uran
Pinot
D martin
Fuglsang
Konrad

Als iemand uit de top valt poels achter de hand voor de derde week. Vandaag helaas 2 man kwijtgeraakt en net buiten de top 100 gevallen door een verdedigende dagopstelling, vallende captain en vallende schachmann, met uran, pinot en fuglsang op de bank. Kan gebeuren. Morgen dus een aanvallende captain om terug te keren!

Laatst gewijzigd
Pantano

Heeft iemand inside informatie over Nibali en of ie zich weer beter voelt na zijn ziekte? 😉

Sjonge Jonge

'@Pantano: nog niet beter, getwijfeld om af te stappen. Gaat proberen te herstellen om in de derde week nog wat te kunnen doen.

TomLaser

"Nella cronometro mi sentivo già molto meglio e da domani farò un tentativo." Gazetta. Dus ja, hij voelt zich weer beter en gaat het morgen proberen.

Milanjacks

Ik doe morgen Landa als captain. Zie hem wel aan gaan vallen en zie anderen daar niet zo snel op reageren want waarom zouden ze. Landa staat ondertussen op 6 minuten op Alaphillipe. Als die in de laatste 3km gaat en een minuutje pakt zou niemand daar wakker van liggen.

kevinraar

Ik ben eindelijk weer gestegen van 4792 naar 4349

Mij team voor morgen
Alaphlippe
Bernal
Kruiswijk
Mas
Pinot
Fuglsang
Bardet
Martin
Buchmann

Nu alleen nog een kopman kiezen

Milanjacks

'@kevin ik zou voor Pinot gaan als ik jou was. Die gaat mits die goed is gegarandeerd voor de aanval.

Pantano

'@Sjongejonge bedankt. Heb je ook een bron dat Nibali dat zegt of denk je dat zelf?

@TomLaser google translate zitten klooien? 😉

kevinraar

Heb nu net toevallig pinot kopman gemaakt

Ok hrb echt veel vertrouwen in mij bergteam zouden alle 9 top 10 kunnen rijden

Sjonge Jonge

Pantano, in onderstaand artikel ook stukje van Nibali:

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/239510/etappe-13-tour-de-france-movistar-spreekt-stoere-taal-alaphilippe-verbaast

Pantano

'@Sjongejonge thanks man! Scheelt me weer een hoop keuzestress. Zal je zien dat Nibali zich morgenvroeg ineens kiplekker voelt en de benen heeft 😜.

Herrada dan maar, al verwacht ik daar ook niet heel veel van.

Zadelpen

Ik zit momenteel radeloos tussen de resten van wat ooit team Zadelpen was. Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Zo een roemrucht scorito-instituut dat keihard van zijn troon af valt. Het is bizar om mee te maken.

Daarbovenop komt ook nog eens dat wij nog steeds de beschikking hebben over maar liefst 10 frisgehunkerde bergkandidaten. Vanaf morgen gaat het dan toch echt beginnen. De verwachting is dat wij als een alarmschijf door de rankings zullen cruisen. En dan langzaam toewerken naar een topvorm zodat wij klaar zijn voor ons grote doel dit jaar: de Vuelta. Het gaat er niet om hoe je begint, maar hoe je eindigt. Dus ja...

pirazzi

Viviani op de bank of Konrad op de bank.
Viviani haalt zelf 4 punten voor de derde plaats in het puntenklassement. Daar komen nog teampunten bij als het algemeen en jongerenklassement ongewijzigd blijft: 8+3=11, samen 15.
Dus Konrad moet in de etappe minimaal 9 punten halen om samen met de 6 teampunten voor de groene trui van Peter Sagan ook 15 punten te halen. Dat is hoger dan plaats 17 (8 punten) in de etappe.

1 2 ... 156 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.