Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 159 ... 175 176
Zadelpen

Heel erg gaaf Hartstikke! Nu doorzetten!

Wij zijn bezig aan de slechtste ronde sinds de intreding van team Zadelpen in het peleton. Ons rest niks meer dan Parijs te halen voor het kruisje. Echter wij zullen niet schromen om vuile meters te maken in dienst van Jumbo en Steven.

Daar zullen ze blij mee zijn.

ebel1999

Poels of viviani morgen? En denken jullie dat er een kopgroep wegblijft?

marconeuvel

'@hartstikke, hartstikke gefeliciteerd met je huidige 3e plaats.

Zit zelf met het volgende dilemma voor mijn laatste 3 plekken morgen:
Klassement: A. Yates, D. Martin
Aanval: Nibali, Herrada
Trui/team: Sagan, Viviani

Flinke keuze dus; 6 namen voor 3 plekken. Eventueel Kwiat nog als zevende naam, maar daar vertrouw ik even niet op nu. Iemand die met een onderbouwing mij kan overtuigen van een keuze? Ik durf mijn hand echt niet in het vuur te steken voor ofwel een klassementsman ofwel een aanvaller die morgen wint.

ebel1999

Ik denk dat A Yates en D martin morgen allebei in de kopgroep proberen te zitten. Nibali twijfel ik over ik denk dat hij eerder een bergetappe uitkiest waar de finish niet bergop is. Herrada is gokken. Viviani zit ik ook over te twijfelen, als de klassementrenners met circa 10
Man naar de streep rijden wint alaflip de sprint dus dan pak je al helemaal punten.

jsprunk

Wat een topdag! Konrad zakt er helaas doorheen, maar met de top 7 en Fuglsang toch mooi 378 punten vandaag.
Voor morgen dezelfde 8. Laatste plekje gaat tussen Konrad, Poels, Teuns en Viviani.

Sloddies

Schitterende etappe vandag. Wat een slagveld. Eindelijk een keer Ineos in de problemen. Denk dat die morgen op heelhouden willen spelen, om later in de Alpen (als het drie dagen heel hoog is) revanche proberen te nemen. Ook DQS zal dat prima vinden en Jumbo idem dito. Ergo: morgen rijdt er een fikse groep weg en daar blijven er wel de nodige van vooruit. Of het moet zijn dat Movistar en de Pinot-boys op herhaling willen gaan (zou voor Pinot wel slim zijn).....

Sloddies gaan vooral met AK-punten en teampunten naar de 2 rustdag, tevens reisdag richting vakantieadres. Hopelijk daar voldoende tijd / WIFI voor continuering van de prestaties.
En morgen toch weer Pinot (c). Die lijkt toch echt het best bergop. Van Avermaat durf ik niet aan. Vrees dat hij morgen geen poging gaat wagen. Andere ontsnappers heb ik niet (of het moet Bardet zijn - sinds vandaag). Maar die heeft even andere zorgen.

bakfiets

Ik had van de top 10 alleen Thomas en landa niet. Dus top 300 daguitslag en nu boven de 96%. Yates valt er doorheen helaas en verwacht hem morgen ook niet voor een top 10.

Ik heb de itt ook helaas schachmann en van weet verloren en uran niet opgesteld. Het ziet er dus goed aangezien ik ook nog 7 sprinters in mn team heb. We gaan het zien.

steefje9

Zo! Terug van een vakantie uit curaçao en gelijk met Pinot als captain een goede keus gemaakt. Van de 1e 7 heb ik 6 dus dik tevreden. Morgen mooi dagje voor herrera hoop ik..

Ludi

Baal nog steeds van gisteren, van kopman van aert en schachmann beide opgesteld en kwijt, kost me zeker 80 punten gisteren, best veel op het einde en een top top notering. Vandaag weer de top 100 in, met 6 van de eerste 7 en fuglsang. Hopen op een top 50. Morgen wordt erg lastig, niet in te schatten.

Valvuillerdemoz

'@Steefje: Herrera morgen zou mooi zijn, hoe oud zou die zijn inmiddels?
Herrada daarentegen kunnen we zo langzamerhand wel opschrijven voor de Barbero-award ben ik bang.

Laatst gewijzigd
Jori

https://twitter.com/GeraintThomas86/status/1152638530159611905

Gezien mijn weinig correcte voorspellingen is het voor mij nog wel een vraag of ik ook supporter worden voor team Hartstikkebedankt of dat ik daarmee zijn erg mooi opgezette glazen ingooi

steefje9

'@vuillermoz zei ik herrera🙈 Shame on me (ik steek het maar op de jetlag) . Ik ga herrada morgen nog 1x de kans geven

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@steefje9 Ja, good old days! haha, viel mij ook pas op toen ik mijn reactie aan het tikken was. Nou goed, nog één kans voor Herrada morgen, misschien. Of Sagan of Viviani...

Laatst gewijzigd
kevinraar

Voor morgen twijfel ik tussen 4 renners voorbij laaste 2 plekken dat zijn
Martin
Bardet
Wellens zeker 6 punten
Sagan zeker 8 punten

n3razzurri

'@kevin
Wellens bedankt je voor het geschonken vertrouwen, maar na morgen rijdt hij niet geheel zeker nog in de bollen.

Pantano

'@steefje9 en @valvuillerdemoz ik wil Herrada ook nog een kans geven, maar zou dan Quintana of Martin moeten slachtofferen. Toch weer risicootje of niet?

Wat zouden jullie doen?

mschuts

Vandaag denk ik A. Yates maar op de bank voor Viviani. D. martin mag er nog even in blijven staan.

Ludi

Hier de laatste 2plekjes tussen viviani, d martin en teuns. Lastig dagje.

Platje

Bardet Yates en Martin vielen toch zwaar tegen.. herrada maar weer een kans geven dan tov bardet, die verwacht ik pas aankomende week weer, die zal nog wel wat gaan proberen, of ie het gaat redden is nog maar de grote vraag..

Ab Normaal

Ondanks dat de stijgende lijn er enorm in zit bij mij ben ik ook alvast met een schuin oog aan het kijken naar de Vuelta ter voorbereiding.
Mijn belangrijkste selectiecriterium voor de Vuelta gaat zijn: welke teams slikken ketonen.
Heeft iemand een lijst met slikkende teams?

Jori

Wel: ineos, tjv, dqs, lotto soudal (wordt aangeboden, geen grote schaal)

Niet: ccc, sunweb

Rest van de ploegen is mij onbekend

user27296

Jumbo visma
Ineos
Quickstep
Astana
...

Vul verder aan

raymankapeens

Zou vandaag iets voor een ontsnappende Greg zijn? Of wacht ie tot rit 17

Valvuillerdemoz

'@Pantano: Ja, alledrie zijn ze een risico op 0 punten, alleen de prestatiecurve bij Quiintana en Martin, (Dan, neem ik aan) loopt wel naar beneden. Die van Herrada ligt wat lager, maar loopt wel vrij vlak en wie weet kan die toch een keer aanhaken. Alhoewel ik toch voor Viviani of Sagan ga, denk ik. Ik heb met Nibali ook al een gokje voor vandaag.

user26790

Met Flip naar de finish rijden dan ben je gezien. Maar wie laat hem kraken? Pinot? Bernal? Of iemand anders?

1 2 ... 159 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.