'@Gladiool, Yates oogde tot dusver helaas overal relatief slecht. En dat Trentin, Impey en Simon zoveel vrijheid kregen was ook een teken aan de wand.
Na vandaag lijkt een klassement voor hem verkeken, maar hij lijkt gelukkig wel dermate in orde dat ie nog wel vanuit de kopgroep punten kan sprokkelen volgende week.
Zeven man in de toptien (mis Pinot, Landa en Barguil), dus ondanks Thomas kopman en verder niemand in de punten weer wat gestegen. Na vandaag is het wel duidelijk dat Alaphilippe waarschijnlijk alleen op de aanval te pakken gaat zijn gelet op zijn ploeg dus dat belooft wat voor morgen, zeker met een tegenvallend Ineos.
Ik had de hoop al bijna opgegeven na zo veel dure missers op een rij toen ik gisteren ook nog Schachmann, kopman WvA verloor en Uran niet opgesteld had.
Maar vandaag, Jumbo wat doen jullie nu. Pinot kopman en natuurlijk Kruijswijk in de ploeg. Enige die echt tegenvalt is A Yates, Mas raapt zijn puntjes wel binnen met Alaphillipe in t geel en jongeren trui.
ben flik gestegen van 4349 naar 3131 ik had de hele top 5 en pinot als kopman intotaal heb ik vandaag 336 punten gehaald
mij team voor morgen
pinot
buchmann
kruiswijk
barnal
alaphlipp
mas
fulsang
laatste 2 plekken heb ik keuze uit
dan martin
bardet
kwiatkovski
sagan zekere punten
wellens ook zekere punten
Die Kruijswijk oogt me ook een partij sterk samen met Bennett en De Plus. Het is nog dromen, maar zou wat zijn als hij de volgende NL tourwinnaar wordt.
Ook hier 1 t/m 6 met Pinot kopman. Helaas Yates en Mas die iets minder presteren, maar met 347 punten prima handhaven. 135e en stijgende (hoop ik).
@hartstikkebedankt dit lijkt jouw scoritotour te worden idd. Netjes!
Ik heb bij Alaphilippe nog steeds een zeer sterk 'Yatesy - Giro 2018 - gevoel'. Dan maakt het niet uit of hij 45 sec, 1 minuut of 3 minuten voorsprong heeft. En eindigt hij nog 'gewoon' buiten de top-10.
Maar goed, we hebben sowieso écht een schitterende Tour te pakken en er lijkt nog zeer veel moois aan te komen! :)
Qua Scorito zouden gisteren en vandaag de lastige dagen worden voor mijn selectie, maar in plaats daarvan ben ik beide dagen leuk gestegen. Het ziet er zeer gunstig uit!
Ik blijf wel terugvallen op het trio Yates - Kragh - Pasqualon waar ik op dag 2 ofzo al spijt van had. En daarvoor in de plaats Buchmann - van Aert - Laporte/Nizzolo had willen hebben (met de van Aert musthave discussie als gevolg). Dan had ik momenteel denk ik top-10 gestaan.
Het valt voorlopig nog een beetje mijn kant op met Bardet, Yates, Mas, Quintana, Porte, Nibali en Konrad die ik niet heb en er vandaag in meer of mindere mate doorheen zakken en Thomas die het vandaag laat afweten maar die laatste ben ik zeker nog niet gerust op. De complete top-7 + Fuglsang in mijn team en wel lekker gereden vandaag.
Aan de andere kant toch een 0-punter met Dan Martin, ik twijfel dan ook of ik hem morgen zal opstellen of zal kiezen voor Viviani (0, 4, 12, misschien 22 punten; maar zie Flip morgen de trui wel houden dus 12 is aannemelijk) of Sagan voor 8 punten (heel misschien 18).
@Mas Nada, ja helaas ik miste je al!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.