Aiii, Stuyven en Teuns hebben de afsplitsing gemist. Trentin oogt enorm sterk. Daar kunnen ze eigenlijk niet mee naar de klim/meet rijden.
---
edit: het gaat ook niet gebeuren dat ze met hem naar de klim/meet rijden :p
Deze monsterbenen had ie met het Klassiekerspel wel mogen hebben
Poeh, Mollema had veel betere benen dan ik had verwacht. Dat ie vanuit die positie toch nog 4e weet te worden...! Tactisch heeft ie het aardig verkloot vandaag met die vroege aanval waardoor het kort daarna uiteen viel.
Asgreen was voor Scorito inderdaad een stukkie gunstiger geweest met Alaphilippe, Viviani en Mas opgesteld.
Ik had lange tijd Asgreen in mijn algemene selectie om hem kopman te kunnen maken in de tijdrit. Helaas vervangen door Kragh nadat ik een interview met Asgreen las waarin hij zei dat ie enkel in de tijdrit voor eigen kans zou mogen gaan. Die switch pakt niet zo lekker uit :p
Trentin voegt zich inmiddels, net als Colbrelli, in het optimale team. Mja, bij beide heren had ik op voorhand goede redenen om ze niet te pakken.
Fijn dat van Avermaet en Teuns nog even 3e en 5e eindigen! Jammer van Stuyven en captain Sagan.
Kevin, persoonlijk zou ik Martin en Bardet meenemen en Sagan thuis laten. Zekere truipunten maar meer ook niet, maar Martin en Bardet kunnen beiden top 10 finishen, Bardet mss in de ontsnapping mee.
Mijn team: Kruiswijk (c), Landa, Bernal, Barguil, Valverde, D. Martin, Poels, Gaudu, Alaphillipe. Zou toch wat waard moeten zijn ;-)
Teveel tegenvallers in mijn bergteam met Bardet , Mas en A Yates , dit had dus toch Thomas en Buchmann moeten zijn met als versterking Colbrelli voor mijn sprint team en Kwia laat ook veel te veel lopen al stel ik m vandaag wel op voor trui punten vandaag want ga ervan uit dat Thomas of Bernal vandaag het geel overneemt en de Gendt en Gaudu ipv Kwia en Herrada . Ze hebben erin gestaan in mijn team maar heb ze er later uitgeklikt .sta nu 4054 in algemene ranking .
Gisteren 25ste in de dag etappe met Gva ( c) , Mollema , Teuns en Herrada als aanvallers . Ga vandaag voor de volgende 9
Pinot (c)
Bernal
Kruiswijk
Landa
Alaphalippe
Bardet
A yates
Kwia
Sagan
Helaas gisteren weer de klassieke fout gemaakt om een last minute kopman wijzigingen te doen, ingegeven door..? Geen idee.. GvA gewisseld voor Sagan, helaas.
Schade redelijk beperkt gehouden door truipunten en teampunten, 106 punten. Gezakt van 2339 naar 2360 (93,2%).
Vandaag:
A. Yates
Kruijswijk
Pinot
Bernal
Buchmann
Landa
Barguil
Alaphilippe
Laatste plekje voor Sagan voor de zekere 8 punten of Viviani 12 punten (als Ala geel behoudt). Denk toch maar voor de 8 punten en wie weet wint Buchmann, dan 10 bonus punten met Sagan.
Kopman ook lastig, neig ernaar op Pinot de kans te geven het te laten zien in de Alpen, echter twijfel om Bernal erin te gooien i.v.m. de warmte en hoogte.
Zal wel weer een last minute (slechte) beslissing worden!
Veel kijkplezier allemaal!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.