Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 40 ... 175 176
Kpenty

Als dit nieuws van Gilbert waar is breekt dat toch wel mijn hart. Maakt de Tour al een stuk minder interessant voor mij om te volgen, maar voor mijn verdeling bij Scorito kan het wel eens ten goede komen.

Laatst gewijzigd
Krul12

'@arjenvzob: Waarom is 3 renners van INEOS zowat noodzakelijk?

Rawolf

'@Kpenty, dat is volgensmij ook precies de reden waarom Gilbert word thuis gelaten. Hij wil altijd zelf kansen creeren terwijl je met Viviani, Mas en Alaphillipe in je selectie meer een werkpaard nodig hebt.

Toen Dumoulin nog meeging zette ik vol in op Sunweb voor de TTT maar nu ga ik niet gokken, te onvoorspelbaar.

Laatst gewijzigd
Twaburov

EF bakt er echt helemaal niets van. TTT prooi voor van Aert en Co.

Twaburov

Zelfs vorig jaar was het niks met Poels en toen zat alles mee bij Sky.

mentsjov

Ik vind Enric Mas net als een aantal andere renners een te onvoorspelbare gok. Het helpt niet mee dat hij vrij prijzig is ook. Ik verwacht ook weinig teampunten, groenewegen gaat er toch zeker 3 of 4 winnen? Wat blijft er dan nog over voor vivi? En Ala de bollen? Hij zal er vast voor gaan, maar ook deze man koerst al het hele seizoen tot nu toe. Ik verwacht dat hij niet zo sterk is als vorig jaar. Ik vind in de categorie 3 miljoen al 3 renners interessanter dan Mas. Blijft altijd leuk dat speculeren!

arjenzvob

'@krul12: Sky/Ineos domineert al jaren de tour en mijn verwachting is dat ze dat dit jaar weer gaan doen. Knechten van Ineos kunnen meer punten bij elkaar sprokkelen (via Thomas of Bernal) dan vele b-sprinters en andere interessante aanvallers.

CCC won trouwens bij de Hammer-series de TTT.... Wordt nauwelijks genoemd, terwijl ze echt wel veel hardrijders hebben.

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@PANTANO, mas is een gok, waar ik overigens nog niet over uit ben. Vind hem interresant geprijst, geen must have en geen must leave.
Dan meteen mijn dilemma voor de GC.
Mas+Quintana + (500 over) vs Thomas & aru vs thomas & zakarin.

Kpenty

'@Random dat klopt wel een beetje ja. Al was het natuurlijk een mooi koppeltje met Alaphillippe in de grote ontsnappingen.

tjarkeh

'@m@thijs, hoe kun je mas interessant vinden qua prijs? Hij kost 3,5 miljoen. Dat is een aardige duit.

Krul12

'@arjenvzob: Wat betreft Thomas en Bernal heb je inderdaad gelijk, omdat ze normaal gesproken beide individueel ook goed zullen scoren. Maar hoe vaak ga je een derde Sky-renner buiten de TTT en eventueel ITT opstellen? Ze kunnen wel een sloot aan teampunten binnenslepen, maar die kun je alleen verzilveren als je ze ook daadwerkelijk opstelt.

Laatst gewijzigd
WCEendT

De afgelopen vier grote rondes hebben Jorik112 en ikzelf een betaalde Scorito poule georganiseerd genaamd ‘FlitsWiel’. De Giro d’Italia 2019 was een groot succes met maar liefst 110 betalende deelnemers en dus een prijzenpot van 550,- euro!

Aanstaande Tour de France organiseren wij dan ook voor de vijfde keer de FlitsWiel poule. De inleg is vanaf deze editie 5,50 euro per persoon.

Bij deelname aan de betaalde FlitsWiel poule komt ook (vrijblijvend) de FlitsWiel WhatsApp-groep. Hier praten… en ouwehoeren de FlitsWiel deelnemers over van alles en nog wat, zo nu en dan gaat het zelfs over wielrennen. Kortom zijn wij gewoon een gezellige groep mensen met dezelfde passie, wielrennen!

Indien interesse in de FlitsWiel poule stuur mij vooral een bericht op Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

P.S.
Ik zit met tentamens, ik verwerk morgen avond alle nieuwe aanmeldingen.

master-pieter

Nu weet ik het wel..

M@thijs

'@tjarkeh rijd in de ploeg met flip en viviani. Een ploeg die voor elke trui kan gaan dus .
daarnaast is hij jong, heeft geen valpartijen ect gehad en heeft laten zien dat hij het kan.

steefje9

Hoe wordt er hier gedacht over Woods? Rijdt in een leuke ploeg en toch een aantal ritten die hem moeten liggen. 3e week wellicht te zwaar?

Ludi

Ik blijf een betaalde pool op een betaalde poolplatform adverteren, zeker op een site die ook een (gratis) eigen pool heeft op datzelfde platform en deze promoot, toch iedere keer een beetje vreemd vinden. Maar dat zal wel aan mij liggen, ik hoop dat jullie het daar ook heel gezellig hebben :)

Over Mas, ik vind hem wel lastig, gezien zijn onvoorspelbaarheid. Zo vorig jaar ineens zowat vanuit het niets in een team dat eigenlijk geen ondersteuning had voor hem en etappes won in de sprint met Viviani gewoon Vuelta podium.

Kpenty

'@kj @masterpieter het is een pool dat ontstaan is uit dit forum met veel belangrijke forumgebruikers die hier al een x aantal jaar hun kennis en inzichten delen. Voor mij in ieder geval zeer gewaardeerde wielerflitsers. Laat WcEendt dan toch gewoon de mensen op dit forum elke dag één keer informeren over de mogelijkheid dat ze met een pool van dit forum mee kunnen doen. Je kunt er makkelijk overheen lezen.

Ik ga deze grote ronde in ieder geval voor het eerst eraan meedoen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

CCC won trouwens bij de Hammer-series de TTT…. Wordt nauwelijks genoemd, terwijl ze echt wel veel hardrijders hebben.

Hier staat dat Mitchelton-Scott de ploegenrijdrit won: https://www.procyclingstats.com/race/hammer-sportzone-limburg/2019/stage-3

arjenzvob

'@Pirazzi: Ik bedoelde Hammer Stavanger:

https://www.procyclingstats.com/race/hammer-stavanger/2019/stage-3
Maar het deelnemersveld was daar ook weer niet zo denderend. Tweede plek bij jouw Hammer ook niet onaardig toch ;)

@krul12: klopt. Dat is een keuze dat je ze opstelt. Maar een knecht van 1 miljoen met een sloot teampunten, mits Bernal en Thomas het goed doen, is altijd nog meer waard dan een b-klimmer voor dezelfde prijs die plek 15 scoort of zo. En in de TTT scoort de 3e en wellicht 4e man meteen al 40 punten, mits INEOS wint.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@arjenzvob
Je hebt wel gelijk denk ik, maar het voelt zo onnatuurlijk om bijvoorbeeld een Bonifazio thuis te laten voor Van Baarle alleen voor teampunten. Daarom ben ik er niet zo’n fan van.
Bonifazio gaat geen sprint winnen, zal een paar top 10 plaatsen sprinten en voor mijn gevoel zou dat meer moeten opleveren dan gokken op goede prestaties van een teamgenoot.
Het is zo meer een wiskunde puzzel dan de beste renners selecteren.

Ludi

'@Kpenty, ik vind het prima hoor, als long-time lurker maar pas kort met een account snap het ontstaan en dat het geen kwaad kan. En het zijn inderdaad stuk voor stuk super gebruikers die al lang actief zijn. Maar ik snap ook dat voor sommige (niet geïnteresseerde of nieuwe) gebruikers het wel vreemd of storend kan zijn.

Achja on topic, ccc, ik weet niet zo goed wat ik van dat team moet denken. Niet zoveel eigenlijk.

Ajvenema

Het idee van teampunten is leuk, maar afgelopen giro was je mooi de boot ingegaan met goedkope knechtjes van tom, primo en yatesie:)

Ric

Fuglsang rijdt dit jaar fantastisch en het ligt erg voor de hand om hem als must-have op te nemen.
Echter die 3e week gaat toch, ook voor hem in deze vorm, te zwaar zijn om een rol van betekenis in de top-5 van het klassement te spelen? Of onderschat ik hem nu gigantisch?

Twaburov

Speculeren op teampunten bollejestrui is wel heel erg een longshot.. bollentrui is erg onvoorspelbaar en voor teampunten krijg je er maar 3.

zomaareens

'@ Ric: ik denk dat je gelijk hebt. Het is naast jouw punt voor mij onvoorstelbaar dat iemand die zo goed 1-dagskoersen heeft gereden, ook in de opeenstapeling vna zware dagen in een 3-weekse ronde goed zou zijn. Zeker omdat hij het nog nooit geweest is:) Maar dit jaar is alles anders bij die jongen.. dat is het enige waarom ik twijfel en m wel wil nemen;-P

1 2 ... 40 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.