Mooie renners, stuk voor stuk. Alhoewel ik zelf geen fan ben van de manier van rijden van Quintana
Die keuzes die mensen voorstellen zijn allemaal zo afhankelijk van de rest van je team. Poels en Buchmann zijn allebei bruikbaar. Poels vooral voor teampunten, en Buchmann wellicht ook voor Sagan. Als je van Ineos al bijvoorbeeld 3 renners hebt (wat mijns inziens zowat noodzakelijk is), is Poels niet per se nodig. Buchmann kan leuk meedoen voor plekken rond de 10e stek. Gewoon wat dilemma's droppen hier vind ik echt suf.
Ik hoor op dit forum maar weinig mensen over Enric Mas. Oke, hij presteerde teleurstellend in de ronde van Zwitserland en hij is relatief duur, maar hij wordt wss sowieso 2e in jongerenklassement (of 1ste als Bernal weg zou vallen) en pakt veel teampunten met Viviani en Alaphilippe (bolletjestrui). Zelf maybe nog wat top-10 plekken en de TTT.
Eigenlijk best wel de moeite waard om m te pakken, wat jullie?
Als hij goed piekt naar 3de week, kan hij zeker een hoop punten opleveren, maarja... kan hij zijn niveau in een paar weken zo opkrikken? Teampunten Viviani zou ik niet teveel op rekenen. Alaphilippe en jongerenpunten zijn inderdaad wel te verwachten. Ik schat een 250-tal punten ;-) heb de knoop ook nog niet doorgehakt
Ik denk dat er hier een aantal forumbezoekers soms vergeten de statistieken van bijvoorbeeld PCS te raadplegen en dus volkomen misplaatst concluderen dat TJ bij EF de enige tijdrijder van de ploeg is. Die komen hier echt met een topploeg aan hardrijders aan de start. Dat is zeker geen garantie dat ze een INEOS gaan voorblijven, maar om ze geen plek in de top 5 te geven gaat mij te ver. Zoals reeds aangestipt hebben ze daar stappen gemaakt. Ik schat ze hoger in dan Sunweb, Bahrein en Jumbo. Misschien zelfs nog wel hoger dan DQS en MS, maar dat is misschien dan weer ietwat optimistisch. Ik neem 3 van die roze jongens mee.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.