Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 42 ... 175 176
Ajvenema

Ik heb ook data gevonden: Greipel wint op de Champs elysee. Allemaal meenemen dus!

laupie

Ik heb ook Data gevonden. D. Ata-puma wel te verstaan. Voor maar 750k

Jasperdewaal11

Ja en Bernal neemt Thomas mee in zijn val in de TTT, waardoor Wout Poels 2e in het eindklassement word achter een ontketende Kruijswijk.

Poeksel

Die data heb ik toevallig ook, Ajvenema! Omdat ik de flauwste niet ben zal ik ze voor iedereen beschikbaar stellen: https://tinyurl.com/y28n6wsm

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Mannen zullen we nu weer even echt on topic gaan :)

laupie

Uit de data van KPMG blijkt dat wij vanaf 11:37 weer verder gaan met het serieus bespreken van renners

hartstikkebedankt

En wat komt er uit de Dimension Data in vergelijking met KPMG?

Ludi

Lekker poeksel, bedankt, nu weet ik zeker dat ik bennet gewoon kan meenen wat iedereen ook over hem zegt!

Pimski

Ik twijfel! Zouden jullie kiezen voor Trentin en Hagen in plaats van Cavendish en Laporte? Of één van de twee? Wie zou meer punten opleveren in jullie optiek? Keuzes, keuzes...

Cerebral36

'@Pimksi Cavendish? Serieus? Ik zou elke optie zonder Cav kiezen :) Daarbij is de eerste combi een mil duurder.

Ludi

11:37, tijd om on topic te gaan.

Ik denk niet dat Cavendish heel veel punten gaat halen. Of Laporte dat wel kan en of Hagen en Trentin genoeg "motivatie" hebben en krijgen vanuit het team om het te proberen is nog onduidelijk voor mij.

Laatst gewijzigd
laupie

Ik vind Boasson Hagen een mooi geprijsde renner voor het aantal etappes dat hij mee kan komen, en liet ook vorm zien in de Dauphine. Echter dan wel belangrijk dat Cav zo snel mogelijk afstapt of gewoon wegblijft.

Cerebral36

Ik snap DDD gewoon niet als ze Cav mee nemen. Je hebt met Hagen iemand die tig ritten wat kan en dan neem je een Cav mee die eigenlijk alleen maar tegen kan werken :) Lekker thuis laten of lead out spelen :)

Pimski

'@Celebral En toch ben ik bang dat hij uit de as herrijst en punten gaat pakken ;) Maar je hebt gelijk, ik kan hem er beter naast laten zoals velen dat zeggen. Laporte is voor zijn prijs de gok mogelijk wel waard, maar Hagen en Trentin, daar moet ik dan misschien een keuze uit maken, daar is nog budget voor ;)

Jasperdewaal11

Met die Quickstep selectie leveren ze toch in voor de TTT ten opzichte van vorig jaar toen ze 3e werden:

2018:
Jungels + Gilbert + Terpstra + Declerq + Gaviria

2019:
Asgreen + Devenyns + Morkov + Mas + Viviani

Lijkt mij dat je het verlies van motoren zoals Jungels, Gilbert, Terpstra en Declerq niet kan opvangen met Asgreen & Devenyns (en in mindere mate Morkov).

laupie

Wie ik trouwens wel een hele interessante sprinter vind is Stuyven, iemand een update of hij zich wel of niet mag mengen?

zomaareens

Hagen sprint toch ook gewoon wel als Cav erbij is? jaarlijks terug kerende discussie, ik weet het.. wie helpt me even?

Ludi

Misschien sprint Janse van Rensburg wel gewoon mee voor TDD.. ;)

Cerebral36

'@Laupie Zodra duidelijk is dat Stuyven mag sprinten ----> KLIK

pedalengebruiken

'@Ajvenema , zie op Schachmann's site de Duitse Kampioenschappen (28 t/m 30 jun) als laatste wedstrijd op de voorlopige kalender staan. Gaf aan na California erg moe te zijn en wat rustiger te gaan trainen. Niks definitiefs dus, of jij ziet iets wat ik niet zie.

Poeksel

'@laupie: Pak even een terrasje in Leuven, kun je het hem zelf vragen.
@zomaareens: De eerste elf etappes vorig jaar (met Cavendish) reed EBH één resultaat, plek 9 in etappe 9 (met Cavendish op achterstand). Daarna nog wel twee keer plek vier.

Cerebral36

'@Poeksel Het is inderdaad hopen op de EBH van 2017 voor de mensen die hem mee nemen :) Schachmann mag lekker thuis blijven. Fan maar hij gaat echt niet passen.

Ab Normaal

Hagen gaat zich toch niet meer mengen in die hectische vlekke sprints? Wat heeft ie daar nou te zoeken. Komt gigantisch te kort daarvoor , kan alleen maar vallen en heeft geen aspiraties voor het groen.
Waarom dan niet puur focussen op de zwaardere etappes die hem wel liggen?

Ik geloof niet dat hij mee gaat sprinten in de vlakke sprints.

zomaareens

Viel Hagen niet gewoon de eerste etappe vorig jaar?

daannnnn

Gazzetta dello sport verwacht dat dat Moscon meedoet ipv op scorito aangegeven Elissonde. Interessant met het oog op de TTT.

1 2 ... 42 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.