Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 6 ... 175 176
Jeffrey81

Dat eerste is inderdaad al vaak genoemd hier in de verschillende Scorito topics. Die stagair van Scorito moet daar toch eens een keer wat mee doen! :)

Zadelpen

Dit seizoen poolen wij ons warm in de ronde van Zwitserland ipv de Dauphiné. Lekker tegendraads de wind in. Er wordt dan wel beweerd dat 9 van de 10 keer de winnaar van de tour uit het Franse criterium komt. Maar wie zegt dat wij die 10de niet kunnen zijn? De uitzondering die de regel bevestigd.

Dat is waar wij mee bezig zijn. Selecteren schuiven wij vooruit. Laat de kleinere teams nu maar even trekken aan de renners. Als wij straks aan de lijn hangen, zullen de echte toppers toch weer voor team Zadelpen tekenen. Het prachtige tenu, de historie, de ambities. Tsja... je wilt er bij horen.

En na het niet onverdienstelijk falen in de giro sta je toch weer in de favorietenschijnwerpers. Project ‘razende mistral’ krijgt langszaam vorm nu.

Verder kan ik mede delen dat het nieuwe ‘verkeerd aangetikte renner’ systeem, kortom var, uitstekend werkt. Ik klikte zojuist TJ aan en de alarmbellen gingen af.

Jah, hier is iets moois aan het ontstaan. Dit zou wel eens een bekertje kunnen worden.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Aangezien de winnaar van de Dauphiné ook vaak de Tour de France wint overweeg ik idd om Adam Yates te selecteren. Welke 3 anderen hangt van de startlijst af, er staan er pas 4 op.

michael rasmussen

Zijn er ooit zoveel heuveletappe's in een Tour geweest?
Sprinters die een heuvel aan kunnen lijken onontbeerlijk
Ook klassementsrenners die het goed doen in de heuvelklassiekers
Wordt lastig kiezen:

Dan Martin Fuglsang Schachmann GvA Gilbert Degenkolb Kristoff Flip Valverde Matthews Ewan Wellens pffff.

Chesron21

'@ Zadelpen; Genieten dat je terug bent! VAR hahaha

Rawolf

Waarom zijn de heuvelrenners zo belachelijk goedkoop, Wellens en Benoot 750k, GvA en Gilbert 1 mil....

En dan is Rowe 1 miljoen, het renners kiezen voor teampunten word compleet de grond in geschopt met zulke alternatieven

Ab Normaal

'@random
Dat is juist mooi.
Teampunten kunnen wat mij betreft niet snel genoeg verdwijnen.
Ik vind het heel jammer dat je een mogelijk pareltje van een kleine ploeg moet laten lopen omdat een teamgenoot van een topper het viervoudige aan punten binnenharkt.

Rawolf

"pareltje van een kleine ploeg", daar ligt het probleem juist. Die hoef je niet te kiezen als je GvA (kopman van een Worldtour ploeg) voor 1 miljoen kan meepakken.

Ab Normaal

Mee eens.

ronvisser

Neigde Sagan eerst thuis te laten, maar ben er inmiddels van overtuigd dat het puntentechnisch loont om sprinters te nemen die een heuveltje kunnen verteren. Matthews daarom ook mee, en ik denk zelfs dat ik Ewan ga verkiezen boven Viviani (terugdenkend aan de Girorit waar Ewan tweede werd achter Carapaz).

ditisdavid

Tejay achtste op 16 seconden in de koninginnenrit vandaag, wie durft?

wielerfan80

En ineens worden Poels en Van Garderen interessante opties..

Jasperdewaal11

Tejay staat er allang in

rosencrantz

Quintana wordt dan met de dag een minder aantrekkelijke optie

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Mooie rit vandaag, ben erg benieuwd naar het verhaal van Kruiswijk. Hoogtestage gehad, maar hij valt me niet mee helaas

nasibal

Het feit dat Tejay het standaard elk jaar weer zo goed doet in de voorbereidingsrondjes maakt toch echt dit topic.

Laat het maar weer losbarsten!

TrEb

Tejay heb ik ook in m'n voorlopige team. Zal hij voor eigen kans rijden of toch moeten knechten voor Uran.
Van Uran nog niet veel over gehoord...

Rawolf

Uran is altijd goed als je het niet verwacht

vevie

'@random: en voor 2,5 mil is Uran zeker een goede optie. Die kan idd gwn weer top 5 rijden. Dan moet het natuurlijk meezitten, maar dat moet het voor de anderen ook.

M@thijs

Over Uran en tj gesproken. Er zijn veel ploegen waarvan ik best benieuwd ben naar de plannen deze tour. Heeft iemand insight over trek, ef, uae, movistar en al helemaal bora?

Rawolf

Wat is daar moeilijk aan? EF gaat vol voor het klassement en Woods zal wel een vrije rol krijgen. Movistar klassement, Trek klassement maar Stuyven kan in sommige etappes een kans krijgen. Bora sprinten voor Sagan, klassement met Buchmann en vrije rol voor Schachmann.

UAE is het de vraag hoeveel vrijheid iemand als Rui Costa gaat krijgen in een team met meerdere kopmannen en hoe de vorm van Aru is

M@thijs

'@ random hoe kom je azn deze info?
Wat doet ef met tj
Wat doetbora met konrad? Ook klassement?
Trek gaat sprinten met stuyen? Ook als degenkolb meegaat? Wat is het plan voor mollema 2e kopman? , knecht? Asnvaller?
Voor wie gaat movistar quintana? Ook landa? Soler en valverde dan?
Wie sprint er voor uae 2 man 1 met leadout ect.

Sjas Patatje

Ik snap het budget wel wat je krijgt. Je moet het voor iedereen zo aantrekkelijk mogelijk maken. Het budget is niet laag, maar je moet toch voldoende keuzes maken vind ik. En daarnaast kan iedereen nu een aantal leuke toppers selecteren. En heb je veel pech met uitvallers, dan heb je altijd nog een paar kanshebbers in je team als het goed is. Uiteindelijke geeft kennis en een dosis geluk de doorslag.

Rawolf

'@Mathijs sommige dingen zijn al vanaf begin van t jaar duidelijk en de andere is logisch nadenken.

Bv Mollema gaat Porte ondersteunen en hij hoopt dat er kansen komen om eens zelf voor een rit te rijden, dat heeft hij zelf al meermaals gezegd

Lancearmstronghero

Carapaz is een zekerheidje wat mij betreft!

1 2 ... 6 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.