Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 95 ... 175 176
Laurenesi

GvA en Laporte

Bonifazio

MichielH

Optie 2, eigenlijk omdat ik elke renner afzonderlijk daar liever heb dan de tegenhanger, dus voor mij zou deze keuze makkelijk zijn.

Daarnaast GvA, Laporte en Bonifacio. Dus eens met mijn voorganger.

Laatst gewijzigd
krypton

Dankje. Voor jou wat mij betreft duidelijk Van Avermaet en Laporte. Die andere is voor mij echt een "toss up", mits Stuyven elke vlakke etappe mee gaat sprinten.

jsprunk

Als je 7 of minder sprinters hebt Bonifazio, anders Stuyven :)

Sjas Patatje

Hoeveel punten pakt een teamgenoot van de winnaar morgen?

Gerardv

24 punten

kierewietje

Of 27

Falonso

Morgen Alaphilippe, Kruiswijk of Van Avermaet opstellen als 9e man???
Viviani is mijn kopman...

mrtheyoung

zit ik toch nog 1x te kijken (niet moeten doen) maar ik twijfel nog om Bardet in te wisselen voor een Quintana of Landa, is meer een gevoelsding, heb het idee dat Quintana en landa het toch klimmend beter gaan doen.. verder is het team af. ik heb Pinot ook niet, en ik neem toch aan dat 1 van de 2 fransen is gaat shinen aangezien ze t parcour op hun hebben afgestemd ..

mrtheyoung

'@falonso als wij het wisten haha , zou lekker van Nederlands glorie uitgaan maar dat is mijn mening

Nylz

'@Jeromb

Je reinste scorebordjournalistiek. Dit jaar 10e op 1:38, waarvan de meeste averij is opgelopen in de tijdrit.

In 2017 werd hij wel 6e, maar op 2:04 van de winnaar (toevallig dezelfde). Kijk voor de lol even naar het resultaat in die Tour.

Jeromb

'@nylz ik beweer ook niet dat Bardet het slecht gaat doen. Het enige wat ik zeg is dat elke mogelijke semi-objectieve indicatie die ik kan bedenken nou niet echt positief is.

Derailleurtje

To Fuglsang or not to Fuglsang. Lastig, lastig.

Platje

Laatste keuze:
Poels + kristoff + uran/d. martin
Moscon + ewan + buchmann
Moscon + kristoff + bardet

Iemand die mij het juiste zetje kan geven?

krypton

Moscon, Ewan en Buchmann zou ik zeggen.

Threeohthree

Optie B is het veiligst, optie A is het meeste high risk/high reward, optie C zou ik overslaan.

danusz1986

Klaar voor de tour! Iedereen kan zijn eigen afweging maken. Dus krijgen genoeg verschillende teams te zien.

Bernal
Fugelsang
Pinot
D. Martin
Uran
Buchmann
Poels
Barguil

Alaphillipe
Schachmann
WvA
Lutsenko

Satan
Viviani
Trentin
Ewan
Matthews
Kristoff
Pasqualon

danusz1986

en Groenewegen haha

arjenzvob

Jij stelt Satan op ... dus jij hebt de tourduivel Daan

danusz1986

Ja hoe raad je het. Dit is mijn eerste echte jaar dat ik mij er serieus in verdiept heb. Ben wel tevreden. Hopelijk geen overkill met GVA en Schachmann in mijn team. Landa en Kruiswijk zijn de enige die ik wel zou willen, maar passen er niet in.

fedjo97

Het is weer heel lastig maar ik heb de keuze gemaakt om zowel Thomas als Bernal thuis te laten. De bedragen liggen bij beide renners simpelweg te hoog om zich daarmee te onderscheiden. Of zit ik er nu finaal naast?

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@fedjo ik zou dan wel Bernal kiezen. Heeft een ITT/TTT en gaat voor geel en 95% het wit.

fedjo97

Voor wie zou ik die moeten vervangen? Heb nu Bardet, Quintana, Yates, Kruijswijk, mas, martin en porte als klassements mannen en bij Bernal vraag ik me niet af of die de hele tour gaat knechten voor Thomas.

Jeromb

Heb je de ronde van zwitserland gekeken? Daar was Bernal veel en veel beter dan Mas. Zelfde soort renner maar tot nu toe duidelijk beter in vorm. Ik zou dus kijken of je 1 miljoen kan vinden om Mas te vervangen met Bernal.

Laatst gewijzigd
fedjo97

jaa ik ben inmiddels tot het besef gekomen dat ik hem niet kan missen. Heb met wat geschuif lampaert vervangen voor asgreen. Had nog 750.000 over dus heb Bernal erin gezet voor Yates. Het zal me benieuwen haha

1 2 ... 95 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.