Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 94 ... 175 176
kevinraar

wie weet

Aadjenr11

Heren ik heb 5 miljoen voor 2 renners. De comi moet zijn Fuglsang met Poels of Valverde met Uran. Ik blijf een zwak houden voor die kleine grote man met de regenboogtrui. Uran weet je nooit natuurlijk. Poels schaduwkopman en in vorm? Fuglsang in vorm, maar ergens twijfel ik aan hem. Iemand die iets zinnigs hierover kan zeggen? Op dit moment neig ik naar Fuglsang/Poels

Laatst gewijzigd
Ric

Valverde of d. Martin??

Nylz

Gemeente Ede of Krimpenerwaard?

Nylz

Een dood paard of een bril?

duimp30

Zijn er meer mensen die bardet niet meenemen?
Heb zelf geen goed gevoel bij hem en zie hem niet veel punten pakken. Gaat tijd verliezen in de tijdritten.
Dit terwijl hij er elke tour wel staat.
Beetje overdenking van mij

jsprunk

Bardet zit bij mij op de wip. Heb mijn team al de hele week staan en kon er vanaf blijven, maar nu jeukt het toch een beetje om wat wijzigingen te doen. Bij eerste gevoel blijven, of toch de mannen waarvoor je bang bent ze te missen er bij doen?

Kingstown

'@duimp:

Je bent de enige die Bardet niet neemt.
Alle andere deelnemers hebben hem wel in hun team.
Gefeliciteerd!

duimp30

'@kingstown

Bedankt voor je nuttige opmerking

arjenzvob

Haha de stress slaat weer duidelijk toe hier. Mensen blijf aardig tegen elkaar, en maak er een mooie tour van. Last-minute wijzigingen word je vaak verdrietig van. Je hebt toch goed nagedacht over je team? Jouw keuze, en hoe mooi is het dan als je iedereen verslaat.

shredder

Gezien Teuns en Ivan Garcia Cortina mee zijn, is Colbrelli net prijzig. Staat er nu in, maar overweeg te vervangen gezien het mij logisch lijkt dat de kansen voor meedoen om ritwinst/sprints kleiner worden voor Colbrelli. Wat denkt men hierover?

Ralph123

Ben benieuwd wie Landa in zijn selectie heeft. Twijfel zeer over deze Spaanse stylist. Intrensiek de (één van de) beste klimmer.

Derailleurtje

Ik heb Landa wel, heb het idee dat hij best fris uit de Giro is gekomen. En met het oog op de meerdere beklimmingen van 2000+ meters heb ik 'm mee, precies om wat jij in jouw laatste zin noemt Ralph

CarloZ

Beter dan Quintana?

Platje

Lastig lastig.. Geen viviani, trentin, thomas, bardet, quintana, landa, porte, nibali, gebroeders yates, valverde

Allemaal renners die veel punten kunnen pakken.. keuzestress

Laatst gewijzigd
Jeromb

Bardet voelt bij mij ook niet goed. Ik vind hem eigenlijk ook best duur voor wat ik ervan verwacht. Ik heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als bij Quintana. Gezien hun prestaties in het verleden zouden het kanshebbers moeten zijn maar ik heb gewoon het idee dat Quintana en Bardet een anonieme ronde gaan rijden en dan ergens rond plek 7-10 gaan eindigen. Niet echt slecht, maar dan zijn er flink wat renners waar ik meer van verwacht die minder gaan bereiken.

Om je wat moed te geven: Volgens mij zijn er weinig mensen hier op wielerflits die veel geloof hebben in Bardet (zie bijvoorbeeld de poll in de voorbeschouwing van het algemeen klassement) en de bookmakers geven hem ook een kleine kans (minder dan Bernal, Thomas, Fuglsang, Yates, Porte, Quintana, Pinot en Kruijswijk). Daarnaast werd hij slechts 10de in de Dauhpiné, eigenlijk deed alleen Porte het daar slechter van de klassementsmannen die mee deden. Dus er is eigenlijk weinig dat impliceert dat Bardet in vorm is.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Bevin 0f Lutsenko??

Svnijen

Wielervrinden,

Thomas + Kruisjwijk + landa

Of

Bernal + kruiswijk + fuglsang

danusz1986

'@jeroentje optie heb ik vooralsnog

Platje

Zit 1,5 miljoen tussen?

user26796

Groenewegen
Ewan
Matthews
Trentin
EBH
Stuyven
Debusschere
Garcia Cortina

Bernal
Bardet
Quintana
Mas
Yates
Vogel
Nibali
Bala
Martin
Aru

Kwiato
Flip

Svnijen

'@Daan, welke optie?

kierewietje

Oef, Bryan... topzwaar... minder berg, meer sprint en heuvel doen.

Gerardv

'@Bryan
En bij de helft van je sprinters is het niet eens zeker of en wanneer ze gaan sprinten.

krypton

Ik twijfel nog enorm tussen de volgende twee opties:

1. Bardet, Van Baarle en Trentin
2. Pinot, Herrada en Ewan.

En dan moeten jullie denk ik voor een goede keuze wel weten dat ik buiten Van Baarle drie renners van Ineos heb.

Welke optie zouden jullie kiezen en waarom?

1 2 ... 94 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.