Heren ik heb 5 miljoen voor 2 renners. De comi moet zijn Fuglsang met Poels of Valverde met Uran. Ik blijf een zwak houden voor die kleine grote man met de regenboogtrui. Uran weet je nooit natuurlijk. Poels schaduwkopman en in vorm? Fuglsang in vorm, maar ergens twijfel ik aan hem. Iemand die iets zinnigs hierover kan zeggen? Op dit moment neig ik naar Fuglsang/Poels
Bardet voelt bij mij ook niet goed. Ik vind hem eigenlijk ook best duur voor wat ik ervan verwacht. Ik heb bij hem een beetje hetzelfde gevoel als bij Quintana. Gezien hun prestaties in het verleden zouden het kanshebbers moeten zijn maar ik heb gewoon het idee dat Quintana en Bardet een anonieme ronde gaan rijden en dan ergens rond plek 7-10 gaan eindigen. Niet echt slecht, maar dan zijn er flink wat renners waar ik meer van verwacht die minder gaan bereiken.
Om je wat moed te geven: Volgens mij zijn er weinig mensen hier op wielerflits die veel geloof hebben in Bardet (zie bijvoorbeeld de poll in de voorbeschouwing van het algemeen klassement) en de bookmakers geven hem ook een kleine kans (minder dan Bernal, Thomas, Fuglsang, Yates, Porte, Quintana, Pinot en Kruijswijk). Daarnaast werd hij slechts 10de in de Dauhpiné, eigenlijk deed alleen Porte het daar slechter van de klassementsmannen die mee deden. Dus er is eigenlijk weinig dat impliceert dat Bardet in vorm is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.