De twijfel slaat toch weer toe. Ik kan zeker 3 renners upgraden als ik Groenewegen inwissel voor Trentin of zelfs 4 als ik Groenewegen inwissel voor Colbrelli. Zo aantrekkelijk, alleen als hij dadelijk echt 3 of 4 ritten pakt dan kan het wel een slechte keuze blijken. Zeker als ik hem niet heb en dan een Van Aert (die ik er wel in kan klikken bij weglaten Groenewegen) naar de 15e of 20e plek sprint in etappes die hem liggen. Op dit moment heb ik een team waarbij ik weet wanneer ik wie opstel.
Tja, ik heb bijvoorbeeld Teuns in plaats van Nibali. Dat kan ik upgraden, maar ik verwacht meer van Teuns.
Ik heb pasqualon ipv Trentin. Verwacht weinig van de laatste in vlakke ritten,
Van Buchmann kan ik Landa, Bardet, Porte, Quintana of Mas maken. Maar ook nu weer heb ik meer vertrouwen in de goedkoopste van het stel. Denk dat Buchmann in de ITT punten pakt, kans op trampunten voor Sagan of eventueel Schachmann en algemeen denk ik aan een plekje tussen 3 en 8. Is bovendien redelijk snel in een aankomst bergop. Dus die blijft ook staan.
Dan heb ik ook nog Herrada. Die kan naar D Martin of Nibali. Dat zou een laatste twijfel zijn, maar de bergtrui voor Herrada lijkt me reeel terwijl ik die anderen wat onzekerder vindt.
Wij zitten momenteel op 20 klasbakken. Dit is volgens de boekhuizen het allerbeste team Zadelpen ooit samengesteld. Zet alvast een stoel klaar voor de ploegenpresentatie morgen. Want u zult stijl achterover slaan van verbazing.
Moest zelf ook een traantje wegpinken net na mijn laatste schifting. Is ook wel dik verdiend he, dat bekertje. Alleen nog even ophalen.
Tot morgen!
Mijn laatste hoofdbreker en dan is mijn team klaar. Ik twijfel tussen Fuglsang / Kristoff en Buchmann / Bling.
Fuglsang moet het nu toch eindelijk eens waarmaken en heeft een overtuigende generale gehad. Kristoff is een notoire puntenpakker.
Gaat Buchmann echter zoveel minder punten bij elkaar fietsen? Zeker als je de punten van Sagan voor het groen er bij telt en ik sluit ook niet uit dat Konrad of Schachmann ook op een gegeven moment tegen een trui aanstruikelen. Bling is de betere sprinter, meer punten bij de TTT, maar heeft een voorbereiding gehad die niet zag op sprinten. Heeft wel een vrije rol.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.