Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 93 ... 175 176
hartstikkebedankt

De twijfel slaat toch weer toe. Ik kan zeker 3 renners upgraden als ik Groenewegen inwissel voor Trentin of zelfs 4 als ik Groenewegen inwissel voor Colbrelli. Zo aantrekkelijk, alleen als hij dadelijk echt 3 of 4 ritten pakt dan kan het wel een slechte keuze blijken. Zeker als ik hem niet heb en dan een Van Aert (die ik er wel in kan klikken bij weglaten Groenewegen) naar de 15e of 20e plek sprint in etappes die hem liggen. Op dit moment heb ik een team waarbij ik weet wanneer ik wie opstel.

Tommytom

Mijn team is klaar, 2 miljoen over.
Het gaat volslagen in tegen mijn gevoel, maar ik denk dat ik het zo laat maar.

Zou pasqualon nog kunnen upgraden naar Trentin...

user26842

1 miljoen over.
7 klimmers/AK
7 sprinters
5 aanvallers

dus twijfel tussen;
stuyven (sprint+heuvels)
Dennis (tijdrit+AK?)
Of iemand een andere suggestie?
Mollema?
TJ

Bij voorbaat dank :)

Aadjenr11

Ik denk dat ik het niet meenemen van Groenewegen prima kan compenseren met Sagan, Viviani, Ewan, Matthews, Trentin, Kristoff, Laporte en Pasqualon :p Met WvA erbij kan ik nog wat teampunten pakken.

Laatst gewijzigd
Gerardv

Als je 2 miljoen overhoudt, doe je naar mijn inziens wat verkeerd. Of je moet wel heel veel vertrouwen hebben in jouw gekozen renners. Als je nou 250K over hebt, dat kan ik wel begrijpen. Maar voor mijn gevoel klinkt dit een beetje als interessant doen.

hartstikkebedankt

'@piraat dat is precies de sprintploeg die ik ook zou hebben als ik Groenewegen zou inwisselen (of evt Colbrelli ipv Trentin)

Tommytom

Tja, ik heb bijvoorbeeld Teuns in plaats van Nibali. Dat kan ik upgraden, maar ik verwacht meer van Teuns.

Ik heb pasqualon ipv Trentin. Verwacht weinig van de laatste in vlakke ritten,

Van Buchmann kan ik Landa, Bardet, Porte, Quintana of Mas maken. Maar ook nu weer heb ik meer vertrouwen in de goedkoopste van het stel. Denk dat Buchmann in de ITT punten pakt, kans op trampunten voor Sagan of eventueel Schachmann en algemeen denk ik aan een plekje tussen 3 en 8. Is bovendien redelijk snel in een aankomst bergop. Dus die blijft ook staan.

Dan heb ik ook nog Herrada. Die kan naar D Martin of Nibali. Dat zou een laatste twijfel zijn, maar de bergtrui voor Herrada lijkt me reeel terwijl ik die anderen wat onzekerder vindt.

Aadjenr11

'@harstikkebedankt is een keuze waar ik ook mee zat. Volg mijn gevoel met de keuze voor Trentin.

ebel1999

Verwachten jullie veel van Schachman? En wie zal meer punten opleveren Trentin of Kristoff?

steefje9

Pffff kristoff ingewisseld voor laporte en het geld wat over is geïnvesteerd in een klassementsman. Zit me nog niet lekker

Rawolf

'@Tom, Herrada upgraden naar dan Martin lijkt me een nobrainer

Derailleurtje

Herrada is ook een lastig geval. Slechts 500.000 en hij is in vorm, maar ik kan heel moeilijk inschatten hoe hij gaat doen in deze Tour. Heeft iemand voor en/of tegenargumenten om hem al dan niet te nemen?

hartstikkebedankt

'@Tommy Herrada boven D. Martin of Nibali kiezen. OK, ik dacht dat ik alles hier wel zon beetje voorbij had zien komen. Stel je hem dan iedere rit op voor iets van 4 bergpunten of dan net die rit niet dat ie 2e of 3e wordt?

Zadelpen

Wij zitten momenteel op 20 klasbakken. Dit is volgens de boekhuizen het allerbeste team Zadelpen ooit samengesteld. Zet alvast een stoel klaar voor de ploegenpresentatie morgen. Want u zult stijl achterover slaan van verbazing.

Moest zelf ook een traantje wegpinken net na mijn laatste schifting. Is ook wel dik verdiend he, dat bekertje. Alleen nog even ophalen.

Tot morgen!

Aadjenr11

'@tommytom Teuns is wel in vorm en Herrada rijdt ook goed. Heb deze keer voor een breed team gekozen met grote namen. De aanvallers zijn geupgrade en heb een klassements team wat sterk is.

Zadelpen

Oh, ik heb nog wel een tip voor mensen die snel in paniek raken en veel heuvelsprinters hebben...

Moet je die heuvels eens zien, daar komt ginne heuvelsprinter over heen hoor. Goede nachtrust allemaal :-).

Guido73

Morkov is meestal toch de laatste man voor Viviani, en niet Richeze? Kan iemand dit bevestigen?

Aadjenr11

'@zadelpen ga ik maar weer terug naar de tekentafel pfff

kevinraar

dit is mij team
bernal
kruiswijk
fuglsang
bardet
pinot
mas
martin
bhuchmann
kwiatkovski
wellens
alaphlippe
van avermaet
van aert
groenewegen
sagan
ewan
Matthews
kristoff
laporte
pasqulinon

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Denken jullie dat Teuns wel kan gaan sprinten in rit 3 bijvoorbeeld?

doejeevennormaal

Bardet of Fugl?

Laatst gewijzigd
Laurenesi

Mijn laatste hoofdbreker en dan is mijn team klaar. Ik twijfel tussen Fuglsang / Kristoff en Buchmann / Bling.

Fuglsang moet het nu toch eindelijk eens waarmaken en heeft een overtuigende generale gehad. Kristoff is een notoire puntenpakker.

Gaat Buchmann echter zoveel minder punten bij elkaar fietsen? Zeker als je de punten van Sagan voor het groen er bij telt en ik sluit ook niet uit dat Konrad of Schachmann ook op een gegeven moment tegen een trui aanstruikelen. Bling is de betere sprinter, meer punten bij de TTT, maar heeft een voorbereiding gehad die niet zag op sprinten. Heeft wel een vrije rol.

Aadjenr11

'@kevin mooi team! Ik heb wel een renner van ineos meer

@doejeevennormaal lastige keuze! Fugl is wel on fire

kevinraar

bedankt hopelijk ga ik hier mee hyoog eindigen

Sjonge Jonge

Ga je ook elke dag zelf je dagopstelling en captain kiezen?

1 2 ... 93 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.