Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 97 ... 175 176
Svnijen

Welke extra sprinter moet mee??

Boasson hagen of cort of nizzolo of laporte??

Ralph123

Cort

duimp30

Bling is bij een grote twijfel. Geen idee in welke vorm hij is en vond hem behoorlijk janken nadat dumoulin niet naar de tour ging. Hij is wel half miljoen goedkoper dan ewan en breder inzet baar. Lastig lastig

Bergbeklimmer

Hoe vaak gaan Van Aert top 10 rijden, denken jullie?

Moet hij zich sparen voor Dylan?

Jopster

Dit jaar van de makers van de Eddie the Eagle podcast een subpoule op scorito.
Win een fantastische prijs die later deze Tour bekend wordt gemaakt.

De link van scorito:
https://www.scorito.com/cycling-manager/tour-de-france-2019/eddie-the-eagle?code=3373ef3b-ed92-4ee3-8f2e-5291b2029f46

Verder hebben we in podcast #10 gebeld met Büchli die op dit moment in Japan zit. We vroegen hem naar zijn toekomst, zien we hem ooit op de weg en hoe gaat hij naar de Tour de France kijken.

https://open.spotify.com/episode/1U13coseg3BpPUagR0aADs?si=jm3IB1lDQVKXktjf9KXk5A
https://podcasts.apple.com/nl/podcast/eddie-the-eagle/id1461469554#episodeGuid=https%3A%2F%2Fpinecast.com%2Fguid%2F0ba616ac-90f2-4698-b593-95d0369464aa

michelb6

Mijn enige twijfel zit er in dat ik maar 1 Ineos heb. Maar ik heb nu 8 sprinters, 7 Ak en 5 aanvallers. Echter, elke wijziging die ik doe wordt mijn team zwakker van. Dus ik gok dat mijn renners meer punten halen dan die ineos renner met teampunten

JBC

Ik heb er zin in!

Heb op het laatste moment pinot en nibali gewisseld voor yates en Buchmann. Iemand die denkt dat dit geen goede keuze is?

Alvast bedankt en een fijne wedstrijd gewenst!

jlmr1990

Zo, klaar nu.

Thomas
Bernal
Fuglsang
Pinot
Kruijswijk
D. Martin
Urán
Buchmann
Gaudu

VAvermaet
Alaphilippe
Schachmann
Teuns

Sagan
Viviani
Ewan
Matthews
Kristoff
Laporte
Pasqualon

Maxvanelzakker

Van Aert en Matthews of Viviani en Teuns?

Goelau

7-2-1-3-7 voor deze tour:

Yates A
Fuglsang
Pinot
Kruijswijk
D. Martin
Urán
Nibali

Bernal
TJ (wtf?)

Dennis

VAvermaet
Alaphilippe
Kwiatkowski

Sagan
Viviani
Ewan
Matthews
Kristoff
Laporte
Trentin

Na een dramatische Giro en een slecht voorjaar, hopelijk terug eens met de +90% aanknopen....

Platje

Denk niet dat je de 90% gaat halen, maar daar heb ik zelf ook moeite mee dus laat je vooral niet twijfelen door mij

duimp30

Al een paar mensen die groenewegen thuis laten zie ik.
Ik durf die keuze nog niet te maken, je kunt echter wel je sprintteam in de breedte sterker maken qua budget.

BrackenRidgeCycling

Fuglsang eruit Porte erin, risicootje maar dat nemen we graag

Niko1995

Van Avermaet of Dennis of Konrad?

Falonso

Laatste twijfel: Boasson Hagen of Wout van Aert?
Ik heb al 7 sprinters. Moet ik kiezen voor Hagen al 8ste sprinter (sprint hij überhaupt wel mee bij vlakke etappes). Of is 7 sprinters genoeg en moet ik toch gaan voor Van Aert die in de sprintetappes samen met Alaphilippe puur als opvulling wordt ingezet in mijn team. Op dit moment neig ik naar Van Aert, ook mede gelet op het gebrek aan tijdrijders in mijn team, Van Aert wordt dan zeker ook de kopman in de individuele tijdrit...

arjenzvob

Mensen die hun team hier neer knallen... Waarom nu al? En als je het dan toch doet, zet er ook bij waarom. Is leuker om te lezen dan simpelweg wat namen droppen.

user27296

Tourteam 2019 (Met uitleg):

G. Thomas: voor het eindklassement, goede tijdrit. Beetje een gok niet veel referenties dit jaar.
E. Bernal: jongerenklassement, eindklassement, topfavoriet?
A. Yates: lange twijfel geweest met bardet maar wegens betere ploegentijdrit ga ik voor Yates.
J. Fuglsang: is het hele jaar al in super vorm, Kan hij dit doortrekken? In balans gelegen met Landa maar wegens de onzekerheid over vorm en wie kopmannen zijn bij Movistar toch afgebleven.
T.pinot: Heeft een hele ploeg ter zijner beschikking gaat voor het podium
S. Kruiswijk: stevige ploeg, ook voor ploegentijdrit. Gaat voor het podium
P. Konrad: goede klimmer die ook teampunten van Sagan kan meepakken bij ritzege of groen.
T. Van garderen: is zeker in goede vorm. Heeft een goede tijdrit en kan goed klimmen. Blackhorse?
R. Dennis: tijdrijder, klimmer,eindklassement, aanvaller het kan allemaal bij deze renner.
J. Alaphilippe: gaat dit jaar terug voor de bollentrui en ritzeges. Misschien als alles meezit kan hij ook eens groen dragen.
M. Schachmann: is een goede puncheur, tijdrijder misschien ook klimmer, gaat zeker voor ritten en de bollentrui. Kan ook teampunten pakken
T. Benoot: goede ronde van Zwitserland. Teampunten EWAN. Komt in aanmerking voor jongerentrui. Gaat in eerste instantie voor klassement, Kan ook voor ritten.
D. Groenewegen: snelste sprinter in het peloton.
E. Viviani: beste sprinterstrein
C. Ewan: kan zowel vlak als op iets lastiger aankomsten sprinten.
A. Kristoff: Heeft veel ervaring en kan ook lastiger aankomsten aan.
C. Laporte: kan verassen in de sprint, heeft ook een goeie tijdrit
A. Pasqualon: met enkele top 10 plaatsen in de sprint zal ik zeer tevreden zijn.
J.Herrada: kan voor de bollentrui gaan. Gaat zeker een rit pakken in de bergen, goed in vorm.

Dit is het
Grtz

sprintgeit

Na lang wikken en wegen toch uiteindelijk Yates geslachtofferd, en heb nu 3 varianten staan. 1) de Thomas variant 2) de Groenewegen variant 3) de balans optie. Opvallend genoeg hoef ik t.o.v. mijn balansoptie alleen maar Matthews en v Avermaet te slachtofferen voor Laporte en Herrada om Thomas erin te krijgen..

Ralph123

En weinig mensen die Stuyven hebben ;)

jlmr1990

Dat bepaal ik zelf wel ff.

ribbedieroel

Help!

Ik kom er niet meer uit..

Wat zouden jullie doen:
croissantje/espresso of americano en een uitsmijter?

Tips zijn welkom

sprintgeit

Haha, croissantje zou ik doen :D

Treenert

Goedemorgen allen.

YES, D-DAY …………………………….

Iemand nog ergens in de warming-up uit de bocht gevlogen of zijn er berichten over mogelijke buikgriepjes zodat ik nog even flink in de stress kan raken en op het laatste moment domme dingen kan gaan doen?

Zie die teller die afloopt in Scorito onder deadline, bijna spannend

Laatst gewijzigd
kevinraar

groenewegen is de top favoriet en zeker als nederlander moet je hem wel hebben leuk als die wint en dan ook nog goed voor je punten

Goelau

'@arjenzvob

terechte opmerking, hier de "waarom":

Yates A: sterke dauphiné, sterk team, sterke punch
Fuglsang: beste renner dit moment, zakt erdoor laatste week maar pakt daarvoor genoeg punten
Pinot: podium, laatste week gaat hij knallen
Kruijswijk: steady naar top 5
D. Martin: enkele aankomsten bergop top 3, scorito puntenpakker
Urán: topfavoriet voor mij...zeker met die +2.000m de laatste week + sterke ploeg
Nibali: bollen en ritten kapen

Bernal: wit en top 3
TJ (wtf?): tijdritten, eerste 2 weken in de top 5 + teampunten uran

Dennis: idem dan tj (teampunten nibali)

VAvermaet: punchettapes en ontsnappingen + jacht op geel
Alaphilippe: ritzeges + bollen eerste 2 weken + teampunten viv
Kwiatkowski: teampunten, eventueel punchetappe + tijdrit

Sagan: groen
Viviani: meeste ritzeges en kopman in vlakke ritten
Ewan: net niet maar wel genoeg punten om mee te nemen
Matthews: volgens mij stiekem voor groen, dus gaat altijd kort eindigen
Kristoff: wint niks maar sprint altijd voor een ereplaats
Laporte: idem kristoff
Trentin: teampunten yates + ontsnappingen + sterk dit jaar in moeilijke ritten

1 2 ... 97 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.