Dat is inderdaad een overweging, maar met een half miljoen kan ik niet zoveel. Tja van Buchmann naar Nibali, maar daar heb ik toch twijfels over of het een upgrade is.
En tja er blijft toch die kans dat Poels zo goed is dat hij een hoop AK mannen er gewoon afrijdt en elke keer rond plek 10 eindigt...
Mooiste situatie is als Ewan wint en iemand van Lotto de bergtrui pakt vandaag (Wellens/Benoot/De Gendt?). Is je teamgenoot daarbij ook nog eens De Buyst (kans op top 20) dan zit je helemaal gebakken.
Voor mijn zijn er eigenlijk geen zekerheden voor de top 5, en ik denk dat heel veel zo denken. Dat maakt het extra lastig. En ik vind het ook lastig om te bepalen hoeveel waarde je moet hechten aan de prestaties in de Dauphine en de ronde van Zwitserland. De ene rijdt daar om te winnen en dan andere rijdt met het doel om de benen te testen. Dus zeggen dat Bardet niks gaat presteren omdat hij tiende werd in de Dauphine vind ik niet zo'n sterk argument, maar ik heb zelf ook niet zo veel vertrouwen in hem.
Ik overweeg om in de bergen het trio A. Yates, S. Yates en Haig op te stellen. Dat kan toch mooi het verschil maken voor relatief weinig budget gezien de klassementsambities van Adam, het potentieel van Simon mocht hij zijn vorm hervonden hebben en de mogelijke daguitslagen van Haig plus alle gerelateerde teampunten. Ik vermoed dat weinigen Simon Yates in hun team opstellen.
Wat denken jullie?
'@ GerardV
Klassementmannen die door aanhaken zesde of zevende in het klassement worden pakken toch niet echt punten die hun bedrag waard zijn. Zeker omdat de helft van de bergetappes meestal toch voor een vluchtersgroep is. Dus het blijft een gok wie van die mannen het echt goed gaan doen in een spel als Scorito.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.