Scorito - Tour de France 2019

1 2 ... 98 ... 175 176
kevinraar

welke renner van 0.75 miljoen denken jullie dat de meeste punten gaat halen

oskarvanwieren_985659

Ik zou zeker voor croissantje met espresso gaan. Dan heb je nog budget over om tijdens de 21e etappe een wijntje te drinken.

oskarvanwieren_985659

.

Laatst gewijzigd
04398

Laatste keer team gewijzigd, om toch weer terug op ongeveer hetzelfde team dat ik de eerste keer ook al in grote lijnen samenstelde, en nu lekker genieten de komende 3 weken en hopelijk een prachtig koers.

Jommelb

'@ Stijn, geen Sagan, dapper hoor!

Ik begin toch te twijfelen over Poels. Is in topvorm, maar als hij elke keer rond de 20e plek eindigt zijn alleen teampunten en TTT wel wat karig voor 2 miljoen...

krypton

'@Jommelb
Dan zou ik eerder voor Kwiatkowsi (sowieso goed voor punten in de ITT) gaan en dat half miljoen gebruiken voor een upgrade van een andere renner.

Laatst gewijzigd
Jommelb

Dat is inderdaad een overweging, maar met een half miljoen kan ik niet zoveel. Tja van Buchmann naar Nibali, maar daar heb ik toch twijfels over of het een upgrade is.
En tja er blijft toch die kans dat Poels zo goed is dat hij een hoop AK mannen er gewoon afrijdt en elke keer rond plek 10 eindigt...

Kris Vroem

Mijn team staat ook klaar nog 500.000 over. Zou hiermee GVA kunnen upgraden naar schachmann. Maar twijfel of dit een echte upgrade is. Zouden jullie deze upgrade doen of niet

Stijn Lemmens

Oei, heb wel Sagan!

Vergeten erbij te zetten! Deze gaat natuurlijk voor groen!

Wimbo

'@wielerspike
Mogen wij het ook met 19 man doen, haha.

krypton

Buchmann naar Uran of D. Martin kan ook natuurlijk. Je hebt nog een uurtje om na te denken in ieder geval haha...

nasibal

Pakt een ploeggenoot van de winnaar vandaag minimaal 24 punten (etappe/geel/groen) of 27 punten (etappe/geel/groen/bollen)? Of hoe zit dat precies?

Mooiste situatie is als Ewan wint en iemand van Lotto de bergtrui pakt vandaag (Wellens/Benoot/De Gendt?). Is je teamgenoot daarbij ook nog eens De Buyst (kans op top 20) dan zit je helemaal gebakken.

Jommelb

'@ krypton, dat klopt, maar die heb ik er allebei al in staan ;)

Pirata

Nog een grote twijfel. Matthews + Kwiatkowski of Ewan + renner van 1 miljoen. Wat is jullie gevoel?

Derailleurtje

Ondanks dat het parcours gemaakt is voor Bardet, lijkt er hier weinig vertrouwen te zijn in hem. Waarom?

Kris Vroem

Omdat bardet toch een mindere dauphine heeft gereden dan afgelopen jaren. Dus er zijn er veel die twijfelen aan zijn vorm en hem voor 3,5 miljoen thuislaten

Derailleurtje

Hmm ja, ook al bedroeg zijn achterstand als nummer tien slechts 1:38... Ik kan hem inruilen voor Adam Yates, maar zonder Bardet voelt eigenlijk ook niet goed, ik zie hem de komende weken nog wel eens heel goed rijden in de bergen. Wat denken jullie?

Pirata

Plus het feit dat Bardet geen punten pakt in de tijdritten, geen teampunten gaat pakken. Dan vind ik 3,5 miljoen wel prijzig voor Bardet, die vast en zeker een goede klassering gaat rijden maar voor dat geld zijn er betere alternatieven.

hupske

Jeetje. 1.5 miljoen over hebben op dit moment. En gewoon niet weten waar ik dat aan ga upgraden.

Derailleurtje

Wie zijn de betere alternatieven dan in jouw opzicht, Venoneem? Aangezien ik bij alle AK-mannen mijn twijfels plaats... Fuglsang nog nooit echt een goed klassement gereden in de Tour, Yates idem, ga zo maar door

Gerardv

Voor mijn zijn er eigenlijk geen zekerheden voor de top 5, en ik denk dat heel veel zo denken. Dat maakt het extra lastig. En ik vind het ook lastig om te bepalen hoeveel waarde je moet hechten aan de prestaties in de Dauphine en de ronde van Zwitserland. De ene rijdt daar om te winnen en dan andere rijdt met het doel om de benen te testen. Dus zeggen dat Bardet niks gaat presteren omdat hij tiende werd in de Dauphine vind ik niet zo'n sterk argument, maar ik heb zelf ook niet zo veel vertrouwen in hem.

kevinraar

welke renner van 0.75 miljoen hebben jullie?

Vijverberggeit

Ik overweeg om in de bergen het trio A. Yates, S. Yates en Haig op te stellen. Dat kan toch mooi het verschil maken voor relatief weinig budget gezien de klassementsambities van Adam, het potentieel van Simon mocht hij zijn vorm hervonden hebben en de mogelijke daguitslagen van Haig plus alle gerelateerde teampunten. Ik vermoed dat weinigen Simon Yates in hun team opstellen.

Wat denken jullie?

Vijverberggeit

Niet te vergeten de uitslag van Mitchelton Scott in de TTT

krypton

'@ GerardV
Klassementmannen die door aanhaken zesde of zevende in het klassement worden pakken toch niet echt punten die hun bedrag waard zijn. Zeker omdat de helft van de bergetappes meestal toch voor een vluchtersgroep is. Dus het blijft een gok wie van die mannen het echt goed gaan doen in een spel als Scorito.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 98 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.