Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 53 ... 144 145
Jeffrey81

Is het trouwens tractors of tractoren?

Zutphen

Trekkers en tractoren.

Zutphen

De vraag is toch niet moeilijk Jef ?

nasibal

De vraag is toch niet moeilijk Jef ?

Het antwoord daarentegen..

Is het trouwens tractors of tractoren

Als trekker alternatief is voor de trac-tor, is het dan ook alternatief voor de vibra-tor?

Jeffrey81

'@Zutphen: Antwoorden op je vraag is onmogelijk, aangezien niemand weet welk spel je bedoelt, en wat de regels zijn.

@Nasibal: als trekker het alternatief is voor vibrator, gaat er ergens iets helemaal mis ;-)

Aadjenr11

'@Zutphen ik heb ze alle 6 niet, schaar me dan ook niet onder de kenners ;-)

Jeffrey81

'@Treenert: ik heb zojuist Aru eruit gegooid! <<>>

arjenzvob

Wat betreft Poels:

https://www.npostart.nl/nos-de-avondetappe/28-07-2019/POW_04304541 vanaf minuut 8.15 en

https://nos.nl/tour/video/2293709-poels-op-de-rustdag-ik-zou-weleens-een-keer-voor-eigen-kans-willen-gaan.html en dan vanaf minuut 2.15

Zijn mindset was in ieder geval niet richting deze tour. Waar het veranderd is weten we niet, maar het lijkt me in ieder geval mentaal lastig.

nasibal

Ik zit opeens met Quintana en Pogacar in mijn team. Laat die vuelta maar beginnen.

Jeffrey81

Nou, inderdaad. Ik heb vandaag de hele dag op dit forum en de site lopen rommelen, nieuwspagina's en twitter zitten afstruinen, en dat betekende dus weer constant geschuif, gepuzzel en geklik. Ik was klaar.

Dacht ik...

Daarna de deelname Carapaz ineens in twijfel, en wederom een enorm sneeuwbal-effect op de selectie. Daarnet had ik ineens Chaves én Aru in mijn team, terwijl ik mezelf dat uitdrukkelijk verboden had. De oplossing bleek ze allebei maar in te ruilen voor Majka en Aranburu, en nu ben ik weer even happy.

Maar wie weet hoe het morgen weer is....

Laatst gewijzigd
jsprunk

Haha @nasibal: same here.

Rawolf

De geruchten gaan dat UAE Pogacar hetzelfde gaat behandelen als Philipsen en dus de 2e rustdag uitstappen. Volle grote ronde was pas voor volgend jaar gepland oorspronkelijk. Voor mij een reden om Pogacar niet te nemen vooralsnog.

Laatst gewijzigd
Poeksel

En die geruchten staan waar?

Jeffrey81

Dit heb je op een terrasje gehoord? Of door een wijngaard?

jp.vanoosterhout

ook al zou pogacar maar 12 dagen meegaan,als hij dan een paar topnoteringen haalt is het nog zo gek nog niet !

Ajvenema

Als pogacar 5e staat halen ze ‘m echt niet uit koers:)

Voor de hart maffia: baseren jullie je keuze op 1 leuke tijdrit, en een aardige ronde van polen? Ik wil graag nog zon leuke jongerentrui kandidaat, maar ik zie het gewoon niet....

Jeffrey81

Carapaz is out...

Dus het geschuif met mijn team vanmiddag om een alternatief scenario te faciliteren is gelukkig niet voor niets geweest.

Wel heel jammer voor de koers! (edit) of misschien juist wel niet. Mindere goden zullen hun kans ruiken!

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@AJVenema: er doen er anders zat mee....?

Poeksel

En inderdaad Rojas als vervanger. Was goed in de Giro, maar zou hij getraind hebben alsof hij de Vuelta moest rijden of gisteren nog op het strand hebben gelegen?

hartstikkebedankt

Budgetverlaging?

Jeffrey81

Lijkt me sterk zo kort voor het begin HB.... het is een betaald spel. Ze kunnen moeilijk nu nog iedereen een mail sturen dat het budget anders is geworden.

Pirata

Haha budgetverlaging, dan zitten we hier met zijn allen om 5 uur nog te lullen met elkaar.

JimKro

Dit is nu al helemaal het jaar van de gesneuvelde favorieten voordat de race begonnen is.

Pirata

'@Randomwielerliefhebber.
Het zand strooien in de laatste fase is begonnen..

Rawolf

Als je me niet geloofd kan ik alleen maar zeggen zoek je eigen bronnen en in enkele weken zullen we t zien :p.

Denk ook wel dat als hij top 5 kan rijden ze hem mogelijk laten doorfietsen maar dat zie ik niet 1 2 3 gebeuren.

Ik heb Carapaz geen seconde overwogen, zonde dat hij forfeit geeft

Laatst gewijzigd
1 2 ... 53 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.