Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 55 ... 144 145
Kannibaal van Schepdaal

Jammer dat ik Carapaz niet meer kan opnemen in mijn team, ik denk namelijk dat het een wel heel gewiekst plannetje is van Movistar, zodat echt niemand meer in de kansen van Carapaz gelooft, wanneer morgen het bericht komt dat Carapaz tegen zijn zin en met een lamme schouder door zijn ploeg verplicht wordt aan de Vuelta deel te nemen om contractuele redenen.

Zo laat Roglic hem weer wegrijden, en wint Carapaz de Vuelta.

Jeffrey81

lol....sarcasme, ik hou er van :-)

Bergbeklimmer

Pruimen.

Of ben ik te laat?

krypton

Nog advies bij mijn laatste dilemma?

Uran en Aru of Majka en Kelderman.

Gids03

Oke wie zal er meer punten pakken

Aru

Of

Hart
Wie oh wie voor het laatste plekje voor 2 miljoen???

M@thijs

'@krypton Maijka melderman
@Gids ARU

Jeffrey81

'@krypton Uran en Aru
@Gids Hart

FritsvanHoefelen

Ik heb Martinez én Higuita. Geen idee waarom, want Uran is er ook nog gewoon..

Holla

Maar weer eens een of of je. Qua klassementsmannen en sprinters heb ik beide genoeg.

Nieve en de Gendt OF Chaves/ fuglsang met aranburu?

Graag jullie meningen

BrackenRidgeCycling

Dennis altijd chavito

Pirata

Wat wordt volgend jullie de top 3 met de TTT? Volgens de bookies wordt het Jumbo, Ineos en dan Movistar.

sjappie

Daar kunnen ze gelijk in hebben. EF, QS en AST hebben ook aardig wat hardrijders echter

sjappie

Ik twijfel zelf erg om Gilbert mee te nemen. Heb gelezen dat hij in 6 etappes kansen ziet maar kan ook niks worden. Kan ook voortijdig uitstappen vanwege WK.

Dus... Gilbert en Majka of Izagirre en Quintana? Ik heb eigenlijk genoeg klimmers maar te weinig tijdrijders dus Izagirre is ook twijfel

Tour010

Ik twijfel nog over een goede renner voor 1,5 miljoen en zit echt met Izagirre in m'n hoofd. Verwacht niet dat hij veel voor eigen kansen gaat rijden, maar misschien komt hij ver samen met Lopez? Voor zo'n bedrag heb je ook niet een super vervanger..

Tour010

'@Sjappie, ik heb Gilbert wel hoor, voor mij echt zo'n renner dat als je die niet hebt alle punten ophaalt..

Newschooler

LaTour dan maar

Jeffrey81

'@Venomeen: ik zet in op Jumbo, Deceuninck en EF.

Ineos zou er nog ergens tussen kunnen zitten denk ik, maar daar neem ik geen renners van mee

Laatst gewijzigd
Zutphen

Welke 2 er uit ? Aru, Fuglsang, de la Cruz, Izagirre, Formolo ?

Marsthinaikos

DLZ en Aru

Jeffrey81

Fuglsang en Izagirre

Treenert

Boef81

El Mel

Zutphen, in die categorie zou ik een beetje het risico dekken door de namen te kiezen die ook meedoen in voor ITT/TTT/teampunten. Mocht er dan iemand door het ijs zakken, ben je niet gelijk 2 mil kwijt.

Jeffrey81

'@Treenert.... sorry, ik kan me niet bedwingen, haha.

Zeker als je nu ook weer ziet dat een El Mel hier met alle goede intentie serieus op ingaat terwijl Zutphen het over een totaal ander spel heeft vind ik hem echt mega-irritant. Of-of vragen zijn sowieso vervelend, en al helemaal als ze niet eens over Scorito gaan. Open lekker een apart forum-topic denk ik dan...

Jeffrey81

Zijn we het er trouwens over eens dat Aranburu dit jaar gewoon voor de Barbero-award gaat? Of misschien zelfs dat de Barbero-award vanaf volgend jaar de Aranburu-award zal gaan heten?

KV

Akkoord

1 2 ... 55 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.