Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 91 ... 144 145
kevinraar

carthy is uit mij team bij ad poule had ik uran en carthy moet nu bedenken voor wie ik ze daar ga wisselen
als iemand opties heeft voor wie ik ze moet vervangen hoor ik het graag

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

Kevin, je hebt nog tijd zat om zelf wat te verzinnen. Winnen is toch veel leuker als je zelf de keuzes maakt...?

pedalengebruiken

Sow e, vier man per direct abandon; dat moet een flinke crash geweest zijn. Overigens ook de doodsteek voor mijn Scorito-pool, niet meer te redden.

Sebelius

Higuita is de nieuwe kopman.

Jeffrey81

Nee Martinez!! :)

Jeffrey81

Wat een puinhoop

Laatst gewijzigd
user26790

Unfortunately we had Neilson, George and Tony involved in that massive crash. All three are back on the bike.

Aadjenr11

Vandaag de hort op met:

Valverde (c)
Roglic
Mal
Pogacar
Latour

Teuns
De Gendt
Oeroeboeroe
Gilbert

Poeksel

Sinds september 1994 is er op internet tientallen jaren gedebateerd of het Oehoeboeroe of Oeroeboeroe is.

Een rare discussie, want het is natuurlijk Oehoeboeroe.

Lassayd

Kruiswijk en Uran kwijt. Gelukkig heb ik voor een redelijk brede klimploeg gekozen

kevinraar

ik denk dat ik uran en cartny ga wisselen voor latour en kelderman

Jeffrey81

Top Kevin, vooral doen....

Treenert

Nog altijd geen pijn in mijn team, gaat de goede kant op. Nu Teuns vandaag nog ff winnen.

zeewolde

'@kevinraar wacht nog even het resultaat van vandaag af misschien zakken Latour en Kelderman er straks doorheen. Het maakt nu toch niet meer uit voor vandaag.

nasibal

Guerreiro schuift wel lekker op in het klassement zo.

Jeffrey81

lol.... ik zou m toch maar eens gaan opstellen dan nasibal ;)

edit: wat je zegt geldt ook voor Martinez, en schijnbaar (volgens Scorito) is Higuita ook behoorlijk gevallen. Zou het dan toch? #wishfulthinking

Laatst gewijzigd
nasibal

lol…. ik zou m toch maar eens gaan opstellen dan nasibal

Ik zal wel moeten. Kruijswijk en Uran out, Formolo en Huiguita zwaar gehavend en Hart dramatisch. Zo kan een relatief sterk bergteam zomaar in eens crap zijn. Had ik toch maar al die dure sprinters genomen ;)

Het is in ieder geval hopen dat Chaves er doorheen gaat zakken. Die kan nu wel eens héél belangrijk gaan zijn voor een hoop mensen. Majka niet top en Aru nergens meer te bekennen. Daar ga je het verschil ook niet meer mee maken. De overige namen hebben een enorme pickrate.

Gelukkig beschik ik over Quintana (maar een pickrate van 33%)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Ja, ik had ook al zitten kijken. Hoewel ik er dramatisch voor sta in Scorito, (groten)deels door mijn eigen gepruts, mis ik uit de top alleen Quintana en Chaves. Als die twee nou eens snel zouden wegvallen kan ik misschien nog heel wat terrein goedmaken.

Nu alleen nog wat minder domme keuzes maken, en minder naar anderen luisteren.

david078

Zwarte dag vandaag
Uran
Carthy
Formolo en higuita ook gevallen
Dag goede klassering 👎

nasibal

Ik ben vooral benieuwd naar het plekje wat in de top 10 vrijkomt door het wegvallen van Roche. Latour (11) zit nu op pole position, maar gaat hij die ook vasthouden?

Formolo(12) zwaar gehavend, De la Parte out (13), Nieve(14) en Bennet (15) zullen een sterke 3 weken rijden denk ik, maar kwamen gister toch beiden te kort. Bennet vandaag ook weer op de grond gelegen. Huiquita (16) ook zwaar gehavend. Aru(17) gister nergens te bekennen. Dan kom je bij Guerreiro en Rodriguez die je in principe beiden hier niet direct 3 weken lang voor top 10 ziet strijden en Martinez die niet uit luxe 20e zal staan. Mogelijk dat De La Cruz (23) nog wat tijd terug pakt uit vluchten en zijn niveau weer terug vind.

Zeker als er nog iemand weg gaat zakken uit de huidige top 10 (blijft Kelderman op z'n fiets zitten? Hoe vergaat het Majka en Chaves over 3 weken? Gaat Pogacar dit volhouden?) wordt het nog een interessante strijd om die laatste paar plekken.

Persoonlijk zou ik inzetten op Nieve

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Teejay for the win vandaag? 👌

Ludi

Nieve wordt gewoon top 10, keertje top 3 etappe, dikke prima. Herrada of teuns met genoeg vluchten kunnen ook prima rond 10 finishen als het gat na de beste 6/7/8 en de mannen daarachter groot is.

Jeffrey81

Ik hoop op Gesink. Voor Nederland, maar ook omdat ik twee Jumbo's heb opgesteld :)

kevinraar

zeewolde doe ik ook

Sloddies

Sloddies hebben sterke dalende lijn te pakken. Vandaag Poels, Tao en Padun als ontsnappers, naast 6 AK mannen. Leek een tijdje hoopvol, maar eindigt slecht met Teuns, Brambilla, J. Herrada (en nu wel die voor mij vervelende....) en Gesink in de kopgroep. Verwacht dik onder de 90% te gaan zakken. Val van Uran, Roche en Formolo bied daarentegen enig zicht op herstel als de echte bergen komen. En tja, die TJ....

1 2 ... 91 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.