Dat vind ik ook. Waarom niet een beetje over kopmannen en pareltjes filosoferen.
Maar goed, ik wil geen spelbreker zijn en houd het bij de vermelding dat ik 7 pareltjes (<=3mio) in mijn team heb waarvan er 4 zonder ongelukken volgende week sowieso nog in staan. :-)
In de 3M categorie zit heel wat. Ondertussen heb ik in de 2M categorie enkele kanshebbers gevonden, waaronder iemand die bij een nieuwe ploeg rijdt en in het verleden behoorlijke adelbrieven kon voorleggen in de klassiekers. Alleen staan er, buiten de Italiaanse koersen, nog geen wedstrijden op zijn programma...
Ja, dat was ooit een topper. Maar gaat hij een andere rol krijgen dan bij zijn vorige ploeg? Zo niet, dan worden het hooguit teampunten als een ploeggenoot weet te winnen, wat in veel gevallen betekent dat die Pogacar moet zien te verslaan.
Hopelijk wordt er voor de Omloop nog wel wat meer duidelijk over wie er mee doen in Bredene en de Ronde van Limburg. Daar zit voorlopig mijn grootste probleem. Er lijkt maar weinig animo onder de teams om mee te doen in Limburg (staat bij niemand op de kalender op de teamwebsite).
Maar het is toch wel lekker om in zulke kleine koersen de grote favoriet te hebben en kopman te kunnen maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.