Sporza Wielermanager

1 2 ... 24 25 26 27 »
VincentK
Praeses
Zeker, namen delen hoeft helemaal niet! Maar in het algemeen gedachten uitwisselen moet toch kunnen,...

Dat vind ik ook. Waarom niet een beetje over kopmannen en pareltjes filosoferen.

Maar goed, ik wil geen spelbreker zijn en houd het bij de vermelding dat ik 7 pareltjes (<=3mio) in mijn team heb waarvan er 4 zonder ongelukken volgende week sowieso nog in staan. :-)

Praeses

In de 3M categorie zit heel wat. Ondertussen heb ik in de 2M categorie enkele kanshebbers gevonden, waaronder iemand die bij een nieuwe ploeg rijdt en in het verleden behoorlijke adelbrieven kon voorleggen in de klassiekers. Alleen staan er, buiten de Italiaanse koersen, nog geen wedstrijden op zijn programma...

Koekebakker

Ja, in de 3M-categorie wordt het kiezen. Vooral veel best aardige sprinters die hopelijk zullen starten in de niet-world-tour-koersen.

In de 2M-categorie zie ik vooral pure gokjes.

Ben er nog niet uit hoeveel ik er van zal selecteren.

Koekebakker
Praeses
In de 3M categorie zit heel wat. Ondertussen heb ik in de 2M categorie enkele kanshebbers gevonden,...

Ja, dat was ooit een topper. Maar gaat hij een andere rol krijgen dan bij zijn vorige ploeg? Zo niet, dan worden het hooguit teampunten als een ploeggenoot weet te winnen, wat in veel gevallen betekent dat die Pogacar moet zien te verslaan.

Poeksel

Ik denk dat dit wel klopt: "En anden rytter, der er hentet til holdet som hjælper, er [], men det er svært at se nogen genrejsning fra italieneren, som formentlig ikke får egne chance."

Imbatido

Hopelijk wordt er voor de Omloop nog wel wat meer duidelijk over wie er mee doen in Bredene en de Ronde van Limburg. Daar zit voorlopig mijn grootste probleem. Er lijkt maar weinig animo onder de teams om mee te doen in Limburg (staat bij niemand op de kalender op de teamwebsite).

Maar het is toch wel lekker om in zulke kleine koersen de grote favoriet te hebben en kopman te kunnen maken.

Koekebakker

Eens, ja. Bij het Sporza-spel is het door de steiler aflopende puntenverdeling belangrijker (dan bij Scorito) om de renners te hebben die op het podium eindigen, en die ook kopman te hebben gemaakt.

Praeses
Poeksel
Ik denk dat dit wel klopt: "En anden rytter, der er hentet til holdet som hjælper, er [], men det er...

Prachtige research! 👏

Poeksel

Ja, kennis van Deens is zeer belangrijk als je aan wielerspellen meedoet!

1 2 ... 24 25 26 27 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.