Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 105 ... 289 290
Ludi

Beslaan

Milanjacks

Coquard werd tweede op het Frans kampioenschap achter een magnifieke Demare, qua vorm zit dat ook wel goed dus.

Boris Galibier

Wat vinden jullie eigenlijk van Pinot: podium of brekebeen...?

Beerislos

Vorig jaar gewezen op dit forum en sindsdien heb ik hier altijd erg fijn meegelezen. Dank jullie daarvoor.
Mijn team is klaar, al is het natuurlijk nog geen zaterdag dus er kan nog wat veranderen. En ik zal niet winnen, want ik klik mijn persoonlijke favorieten er altijd als eerste in. En die laten het eigenlijk nooit zien. Op naar een mooie tour, veel (kijk)plezier allemaal.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Ik vind het echt enorm lastig dit jaar. Normaal is het Tourparcours lekker simpel: duidelijke massasprint, punchfinish, of bergrit. Het is vaak zwart of wit, wat voor Scorito wel lekker makkelijk is omdat je precies weet wie je moet meenemen en wanneer moet opstellen. Maar dit is zo'n atypisch parcours voor de Tour. En dan heb je ook nog het corona-vraagteken dat boven de koers hangt - elke dag kan de laatste rit zijn - er nog bij, en de mogelijke invloed daarvan op de tactiek van de ploegen.

Soms ben ik optimistisch over het aantal sprintkansen, het andere moment zie ik er nog maar een paar. Dat eerste weekend kan al alle kanten op.

Laatst gewijzigd
Laurenesi

Toevallig wel net waar ik ongeveer mee bezig ben.

Laatste afweging voor mij is Stuyven en Bol vs GvA en Nizzolo. Daar ga ik even een nachtje over slapen en hopelijk bezoekt het alwetend orakel mijn dromen en win ik de poule.

arjenzvob

Iedereen cirkelt een beetje rond dezelfde namen, grappig om te lezen!

Zadelpen

Heb een oersterk 20tal staan. Daar ga je hoge ogen mee gooien, dat is evident. Maar het is een blok saaiheid, met louter gevestigde namen. Er zit niet 1 surprise bij ons.

Altijd teams samen gesteld vanuit het โ€˜alsโ€™ principe. Als hij wint, als die snel geel pakt, als die fit is, als die dat, als die dit... oeioeioei.... dan pakken we een smerig aantal punten. Reuze spannend natuurlijk.

Nu is mijn selectie zo superieur dat er van spanning weinig sprake zal zijn. In 1 rechte lijn op de zege af. Zonder opsmuk en tierelantijntjes. Totaal niet des team Zadelpens.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Heb 500 over.... Toch maar Bol ipv Mezgec doen dan?

Chef83

Omdat er al veel teams voorbij zijn gekomen en er veel teams toch hetzelfde zijn en het toch gaat om de cap keuze en de dag teams hierbij ook mijn team tot nu toe.

Kla

Bernal
Roglic
Pinot
Dumolin
Pogacar
Klim
Molema
Barguil
Martin
Barguil
Sivakov
Aanval
Alaphillipe
Avermaet
Gilbert
Van aert
Sprint
Sagan
Bennet
Nizollo
Colbrelli
Coguard
Mezgez

En dan nog 250. Over wat vinden we ervan ? Alemaal een fijne tour alvast .

danusz1986

Heb nu momenteel
6 AK renners (5 van de 6 duurste klassementsmannen)
4 Klimmers (1x 500k)
6 Sprinters (4 van de 5 duurste sprinters)
4 Aanvaller (1x 500 rijder, reken WVA meer als aanvulling In etappes, de dure Alaphillipe en GVA)

Ik kan Nizzolo maar niet in passen in mijn sprintteam. Ik kan eventueel Nizzolo/Petersen kiezen ipv Coquard en Mezgec, maar Pedersen is het grote vraagteken. Kan ook WVA ruilen voor Mezgec (extra sprinter ipv opvulling) en voor Nizzoli, Mezgec, Pedersen gaan. Of denken jullie dat je dan nog beter een teamgenoot van Ewan als 500ker kunt gebruiken dan Pedersen?? Een Buyst bijvoorbeeld. Of is Sagan, Bennett, Ewan, Colbrelli, Coquard, Mezgec een prima sprintteam op papier?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@Chef83: Ziet er prima uit, Verschilt idd maar 4 namen van mijn team. Of vijf. Ik vraag me wel af hoe je er in bent geslaagd om 2 keer Barguil in je team te klikken?!๐Ÿ˜

Chef83

'@valvuillerdemoz 1 barguil eraf en dat is martinez๐Ÿ˜„

-Wielerfan

Van wie verwachten jullie de meeste punten?

Daniel Felipe Martinez in de bergen/evt teampunten en witte trui punten.

Of

Greg van avermaet in de klassiek achtige ritten.

Pantano

Ik zie alleen maar dezelfde lijstjes voorbij komen. Ik ga voor oa Carapaz, Landa, Quintana, Kamna en laat Bernal, Dumoulin en Pinot thuis.

Best een risico natuurlijk, maar als het goed uitpakt ben ik spekkoper ten opzichte van de rest ๐Ÿ˜‰

snoek1974

'@ wielerfan , hangt ook af is Martinez nr 11 van je klim team Of 1ste reserve of in meeste gevallen nr 9 en wie heb je al als aanvaller , denk dat je zo moet kijken

Jofferde

'@Pantano dan vrees ik dat jij geen bekertje gaat pakken deze ronde. Maar toch succes met je strategie

dvansteenis

Aha want jij weet de uitslag al derMeister? Kun je die even doorgeven dat maakt het wel zo makkelijk! Ook Deels mijn taktiek Pantano. Zie alle AK mannen hetzelfde bij iedereen: Bernal Roglic Dumoulin Pinot Pogacar. Een top 5 met Quintana en Carapaz is toch net zo goed mogelijk?

Pantano

Juist ja Dennis...we pakken ze! ๐Ÿ’ช

Kip

Een klein gokje zoals de heren hierboven heb ik ook. Ik vermoed dat alle teams voor 90% hetzelfde zijn dus naast het onderscheiden in de opstelling is het zeker ook een optie om te soms wat af te zien van alle standaard lijstjes en namen.
Dit kan overigens op alle gebieden, wellicht voor aanvallers / klimmende vluchters nog wel het makkelijkste.

Kijk daarbij ook goed naar het parcours en niet te veel naar de prestaties van vorig jaar in de tour.

Succes met de puzzel!

zomaareens

Wat was er met coquard in wallonie? Had toch ook een trein? Daarvoor sprinte hij prijzen.. weet iemand het?

Platje

En wat is er met Trentin gebeurd gisteren?

michael rasmussen

Wat denken we van Higuita

zeewolde

mag ik nu een keer omslaan

SurPlace

Ik heb vanochtend bernal eruit geklikt om te kijken wat er dan mogelijk is. Dan hoef ik geen keus meer te maken tussen buchmann lopez en quintana. Dat vind ik t overwegen waard...

1 2 ... 105 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.