Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 131 ... 289 290
hartstikkebedankt

1 Bennett
2 Ewan
3 Bol
4 Sagan
5 Kristoff
6 Bonifazio
7 Mezgec
8 Viviani
9 Coquard
10 Trentin

Laatst gewijzigd
vasnd

'@hartstikkebedankt das nogal random, niet?

sprintgeit

'@hartstikkebedankt
Ik zou Nizzolo er nog tussenschuiven op plekje 4, en Pedersen zie ik ook nog wel verassen, maar voor de rest voelt dit wel als een goed uitgangspunt voor morgen mocht het in een sprint eindigen. (Waarbij aangetekend dat het altijd anders loopt dan dat dit de top 10 wordt natuurlijk)

hartstikkebedankt

Oja Nizzolo. Die wordt 4e. Ja natuurlijk Is het random, niemand weet het toch

raymankapeens

Alles omgegooid en nu heb ik 500 over...

Stuyven naar Bardet voelt niet echt als een upgrade.
Stuyven naar Valverde zou ook nog kunnen

Zou van greg een venturini kunnen maken maar heb al zat sprinters vind ik.

Pinot naar carapaz ook niet echt een lekker idee

vasnd

Skupperdieskup

danusz1986

Colbrelli eruit gehaald. Ewan er weer in en WVA moet eruit daardoor en kan ik Naesen en Benoot erbij pakken.

Roglic
Bernal
Pocagar
Pinot
Dumoulin
Lopez
Martin
Martinez
Kuss (liever Sivakov)
Alaphillipe
Sagan
Ewan
Bennett
Nizzoli
Mezgec
Hofstetter
Naesen
Benoot
2x 500k (Cosnefroy, Mollard, Hermans, Madouas, Hirshi)

fietsliefhebber

Staar je niet blind op te dure B sprinters, of op teamorders die van tevoren te verwachten zijn. De koers is onvoorspelbaar, en uit elk team gaan er renners uitvallen.

Primavoormij

Ik adviseer je om er morgen nog even opnieuw naar te kijken Daan.

danusz1986

'@fietsliefhebber

Wie versta jij onder B sprinters die overpriced zijn?

danusz1986

Ahh je bedoel de situatie Ewan?

fietsliefhebber

'@Daan; venturini, hofstetter, bonifazio

Kijk hun sprints na in kleinere koersen. Achter wie ze eindigen, en dan zouden ze in het tourgeweld opeens meekunnen?

danusz1986

Ik ben ook niet blij met Hofstetter. Vind 6 aprinters wel erg karig.

IMaat

'@Daan, Waarom wil je graag Sivakov? Denk je niet dan hem als 3e man in rang hetzelfde lot wacht als zijn voorgangers andere jaren? 3e man van eindigt vaak net wel/niet in top 20. Dan hou je de trui/etappe punten van Bernal over.

Tenzij je verwacht dat hij zich niet leeg hoeft te rijden voor Bernal en in de top 10 komt. Zou er m’n team niet voor overhoop halen.

Poeksel

Sneu voor het troltrio. Elk jaar doen ze moeite om te provoceren (meestal met de term 'koppeltjes') en ze worden nog steeds niet (h)erkend door de vaste posters hier.

Trouwens moeilijk voor te stellen dat Colbrelli niet mag sprinten in situaties dat Van Aert dat wel mag.

De Tourminator

Ik klik Colbrelli er uit na zijn bericht en ineens ..... Klik klik klik en mijn team staat als een huis. Nu kijken of ik er van af kan blijven tot morgen .....

Astarloa

Sivakov is echt te goed om als wagonnetje te gebruiken die gewoon opgerookt wordt en inderdaad niet veel punten haalt. Denk dat ze Sivakov gaan gebruiken als schaduwkopman en hij echt wel top 10 gaat rijden.

vasnd

'@arie bombarie die redenatie kwam vruuger ook altijd voor renners als Kreuziger en Kwiatkowski. Mwa, wie weet.

Ben ik echt de enige met vertrouwen in Carapaz? Van Movistar naar Ineos kan het alleen maar beter zou je zeggen.

Laatst gewijzigd
Krul12

'@Poeksel Hij is alleen 2x zo duur als WvA.

Pim96

Overwegen jullie Sivakov, omdat hij ook teampunten scoort voor Bernal? Die trui punten zijn toch echt te verwaarlozen?

Laurenesi

Vertrouwen in Carapaz.. Ik mis dat idd toch een beetje. Uiteindelijk heeft hij de roze trui toch wel met mazzel gewonnen. Hij heeft voor mijn gevoel in de etappe dat Tommeke (volgens mij) uit viel behoorlijk veel cadeau gekregen. Hij stond eigenlijk al op een achterstand dat meedoen niet realistisch was. Vervolgens reed hij wel sterk, maar toch.

Daarnaast heeft hij geen voorbereiding gehad met de Tour in gedachten en heb toch het idee dat het niveau zo hoog is, dat je zonder de juiste focus vooraf ook niet mee kan doen om de knikkers.

IMaat

Ervaring leert dat als Bernal gewoon oké is, dat de rest ondergeschikt is. Carapaz zou dan schaduwkopman zijn, ze hebben hem immers z’n giro ontnomen.

Sivakov kan dan lijkt mij niet z’n eigen gang gaan en zal al vrij snel aan de beurt zijn om JV terug te halen. Dan resteren teampunten Bernal en hopelijk top 10-15.

Mollema, Barguil (vrije rol) en Uran meer kans op meer punten.

Stuff

'@Pim96

Team- en truipunten zijn vrij essentieel om een topscore te behalen.
De winnaar van vorig jaar had 4x Ineos. Mede daardoor heeft hij met 1 puntje verschil de status van legende bereikt.
Wat een man, die Maarten Davidse.

jsprunk

Stuyven, Theuns en Pedersen gaan inderdaad per dag bekijken wie zich goed voelt en hoe ze de sprint dan aanpakken. Pedersen vindt etappe 1 wel wat voor hem.

fietsliefhebber

Maar als Bernal oké is, wint Bernal de tour, 2 ritten en het wit. Dan is Sisakov weliswaar vrij duur als knecht, het kan veel goedkoper, maar haalt ook zo z'n punten. Mocht Bernal niet oké zijn, of uitvallen, heb je met Sisakov gelijk een hele sterke renner in de bergen. En met rugpijn van Bernal, zou het me niet verbazen als ze zowel Sisakov als Carapaz zo lang mogelijk kort in het klassement willen houden. Zeker als Lotto-Visma de koers in handen neemt.
Mollema, Barguil en Uran zijn natuurlijk ook goede opties, maar voor Sisakov valt best wat te zeggen.

1 2 ... 131 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.