Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 150 ... 289 290
SurPlace

Idd een dramastart voor Lotto

Platje

Erg lastige etappe vandaag.. Flipje, cosnefroy en WVA hebben een vast plekje vandaag met een aantal klassementsmannen.. verder geen gva, impey, benoot etc in mijn team.. de twijfels zijn sagan, trentin en stuyven die wellicht via de vlucht wat kunnen doen maar ik verwacht dat de koers hard genoeg zal zijn om die te lossen

Cyclekiller

https://www.indeleiderstrui.nl/tour-de-france/294776/deelnemers-tour-de-france-2020-meteen-bijltjesdag-drie-man-uit-de-tour - Bij Lotto Soudal Valls en Degenkolb en Bahrein zonder Valls.

Cyclekiller

Correctie: Valls bij Bahrein en Gilbert en Degenkolb bij Lotto Soudal

groppiestan

Ik vraag mij af of het peloton Flipje wel laat gaan vandaag, wat denken jullie?
Neig toch eerder om Rolland of de Gendt kopman te maken deze etappe.

madeinstars

Ik zie het gewoon niet gebeuren in de tweede etappe. Gewoon weer een kopgroepje met wat fransen an B&B en TDE en dan een Rowe/Martin tempo over de eerste col en niet meer dan een Gesink tempo over de Turini. Als er iets gebeurt is het een prikje op de laatste twee bergjes, maar gaat toch wel een groep van 40/50 naar de laatste col denk ik. Dan wordt 't een Poggio-achtig verhaal met de vraag of er een paar wensen wegraken.

Gaat vandaag voor de Alaphilippes, Trentins, Van Aerts van deze wereld zijn. Niet voor de klassementsmannen.

GlennTour

Ik verwacht gwn simpelweg een kopgroepje...na de 2de col van eerste categorie zal dan wel Quick-step de boel gaan controleren om Allaphilippe voor de laatste heuvel af te zetten. Geen gekke dingen verwachten na gisteren denk ik..:D

arjenzvob

Van start gegaan met 238 punten, mede dankzij een uitmuntende Bol!

Uiteraard had ik Trentin en GvA opgesteld, want iedereen weet dat Schär een klimgeit en bergkoning is. Helaas mocht het net niet zo zijn...

Wat gaan we vandaag doen? Ik hink op twee gedachtes, normaliter zo vroeg in de tour maken de klassementsmannen zich nog niet zo druk en laten ze een kopgroep gaan. Maar ja, dit is geen normale tour en zeker niet na die dramatische start gisteren. Er gaan een paar mannen pijn lijden vandaag, Pinot als grootste voorbeeld als je denkt aan klassementsmannen. Als ze het echt hard willen maken, knallen ze er vanaf de eerste col in.
Er staat een gele trui op het spel. Kristoff gaat hem uiteraard niet behouden. Vooraf, en nog steeds, denkt iedereen dan aan Flipje, maar hij is wel gevallen gisteren....
En wat te doen met de klimmende sprinters. Ik zag dat Trentin zijn best deed voor de groene trui. Dat deed me deugd. Die zal, samen met GvA, in de ontsnapping willen zitten. Maar Sagan uiteraard ook.

Dan mijn aanvalsjoker: Mohoric. Meegenomen voor etappes als deze. Maar ja... Alle ballen op Landa, dan had hij vrijheid gekregen in deze etappe maar nu Valls (naar huis) en Poels (in de lappenmand) geblesseerd zijn moet hij misschien wel knechten.

Ik denk dat een groep vooruit blijft, maar wie erin zitten? Net als voor iedereen een grote vraag.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Neasen die heeft in het verleden prima gepresteerd hier en mag veel voor eigen kansen gaan. Die neem ik op zeker mee en verder

Alaphillipe
Benoot
WVA
Roglic
Pocagar
Sagan
Martin
Martinez
Naesen

Twijfel alleen nog over de captain. Hoe gaat het weer worden vandaag? Op het eind zit een afdaling. Dus wie kan dat het best. Als er geen groep weg is natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Ric

Er is 1 tussensprint (voordat de bergen vandaag beginnen) wat zou de meerwaarde zijn voor Sagan om zich vandaag uit te gaan sloven. Die gaat zich echt niet kapot rijden om vandaag mogelijk te kunnen sprinten.

Masterw

Nou luitjes had top 10 kunnen staan ware het niet dat ik per abuis de verkeerde pedersen in mijn ploeg gezet heb, lekker kansloos dus. Enfin toch nog 263 punten

arjenzvob

'@Ric: scherp! Dank je

Treenert

Ik mijn barbeque + saus klaargezet, wordt Nizzolo 7e. Geen gebakken slipper voor mij dus. ;)
Maar 7e plek is ook precies daar waar hij in dit veld normaliter hoort en nu in vorm had ik 'm eigenlijk wel top-5 verwacht, hij liet zich insluiten.

......................................................................................................................................

Ow ja en deze post van eergisteren:
Favorieten etappe 1:
*** Thomas De Gendt, Alexander Kristoff, Peter Sagan
** Matteo Trentin, Wout Van Aert, Caleb Ewan, Rémi Cavagna
* Sam Bennett, Jasper Stuyven, Michal Kwiatkowski, Cees Bol, Giacomo Nizzolo

Zó seniel was dat dus schijnbaar niet, wat waren de kansen voor Kristoff bij de bookies? Kunnen we dat nog ergens zien?

......................................................................................................................................

Voor QS vandaag alle ballen op Flip maar vlak Jungels (vorm is ms een dingetje) niet uit. Interessant is dan om ook Bennet mee te nemen want de winnaar zal ook wel geel pakken. Maar dat laatste hoeft natuurlijk niet persé. Sagan kan daar dan een stokje voor steken door erbij te zitten. Een man die ik ook meeneem is Kuss. Buiten het feit dat hij hier een serieuze rol moet kunnen spelen kan hij ook mogelijk teampunten (zoals ook bij QS) halen als WvA toch snode plannen

Van de seniel van Touretappe:
Favorieten:

*** Julian Alaphilippe, Matej Mohoric, Warren Barguil
** Jesús Herrada, Alexey Lutsenko, Sepp Kuss, Thomas De Gendt
* Egan Bernal, Primoz Roglic, Bauke Mollema, Michal Kwiatkowski

......................................................................................................................................

ps @alle deelnemers met een goede beginscore; welkom op dit forum

Laatst gewijzigd
kevinraar

wie van deze 9 zou ik er uit halen voor naesen
bernal
roglic
pogacar
mollema
jungels
sagan
alaphlippe
benoot
van avermaet

Milanjacks

'@Treenert ik vond de voorspelling seniel omdat Thomas De Gendt en Kwiatkowski sterren kregen. Het was overduidelijk dat in geen enkel scenario De Gendt en Kwiat hier gingen winnen, Kwiat heeft al vijf jaar lang in de tour geen kansen gekregen. Dat Kristoff drie sterren kreeg is mijn inziens ook wat voorbarig, dit was zo'n gekke etappe. Punt is dat zonder die regen/valpartijen Kristoff hier nooit had gewonnen, Maar ach de winnaar heeft altijd gelijk.

Odds van Kristoff waren trouwens 41.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Als ze dat hadden gezegd over Kristoff ipv Nizollo, had je denk nu een teenslipperopstopping Treenert haha!

Goed gespeeld, wie niet waagt, wie niet wint 😊.

Jofferde

'@kevin bernal

Milanjacks

'@Kevinraar

Ik zou Bernal thuislaten vandaag. Ik verwacht geen AK dag en al helemaal geen aanval van Ineos. Pogacar wil nog wel eens kort zitten in dit soort etappes(heeft de neiging om vooraan te fietsen, werd gister ook 17de).

De bavariaan

Wil een van de kenners zijn licht laten schijnen over mijn grootste trilemma voor vandaag? Heb 1 plaatsje voor; kamna, Sagan, of stuyven.
Ik nijg erg naar stuyven maar ik kijk al jaren door een stuyven bril:S

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Kamna hier zijn pijlen op heeft gericht. Sagan of Stuyven ik zou kop of munt doen.

Tjaanameistro

Door

joern00

Ik zie DQS hier wel controleren voor Alaphillipe vandaag. En als die wegpoeft op dat laatste klimmetje zullen de klassementsmannen wel meegaan. Valverde en Higuita zullen er ook kort bij zijn.
En ben benieuwd naar de prestatie van Schachmann. Zou hier normaal ook moeten kunnen meedoen, maar hoeveel last heeft die nu van die schouder.

Treenert

Hmmm, da's wel vreemd. Er wordt gereageerd op mijn post die voor mezelf niet (meer) zichtbaar is na een edit

@Milan ik had je naam er bewust niet bijgezet, ik vond het gewoon grappig.

Laatst gewijzigd
Tjaanameistro

Broertje slaan

Milanjacks

DQS heeft niet een ploeg die volzit met klimtalent. Mocht het inderdaad zijn dat ze de koers controleren dan gaat het ook niet echt hard gemaakt worden. Op het moment dat Alaphillipe weggaat zitten mannen als Stuyven,Trentin,Sagan er ook nog bij voor de etappewinst. Lastig,lastig, lastig.

1 2 ... 150 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.