'@nouwwieweet, zelfde dilemma hier. Ik denk niet dat WVA meesprint morgen, want is een smalle finish, dus risico op valpartijen. Bovendien een eenvoudige sprintaankomst, dus de treintjes van de sprintersploegen zullen zich melden, terwijl WVA het alleen mag doen. WVA krijgt zijn kans nog wel, maar dat zit 'm dan eerder in een etappe als vandaag dan die van morgen, schat ik zo in. Dus bij mij Alaphilippe ipv WVA. Gele trui + mogelijkheid dat Bennett wint, levert ook een mooi aantal puntjes op. Ook een sprinter als Venturini die hooguit net aan top 10 eindigt, neem ik dan liever voor de zekerheid mee dan WVA.
Andere opvattingen hoor ik ook graag. :-)
Dus... ik sta 7e overall (100% is dat schijnbaar) met 570 punten (MarinL, 243 punten vandaag), eens zien hoe we deze top-positie kunnen verpesten.
Morgen ga ik voor 7 sprinters+Stuyven+Alaphilippe.
Twijfel om te "gokken" met C. Bol als captain, maar ja misschien niet verstandig als ik al zo hoog sta ;-)
Tot nu toe een schamele 95%, maar het bergwerk moet nog komen!
Vandaag een finish met 5km praktisch rechtdoor, de laatste kilometers lichtjes vals plat en wind licht tegen. Kans bestaat dat de treintjes vroeg opgerookt worden en dat de winnaar op het laatste moment op power uit het wiel komt. Zou een typische Ewan aankomst zijn, maar hoe is zijn vorm?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.