Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 155 ... 289 290
nouwieweet

99.6% hier alleen dilemma.

Morgen van Aert of Alaphilippe erin zetten? Gele trui punten + evt teampunten bennet opgeven voor een kans voor van Aert? Of lekker laten en Ala erin houden.

Platje

Mijn post is ook niet (meer) te zien, wellicht excuus voor de gedeeltelijk dubbele post

https://sporza.be/nl/2020/08/30/wout-van-aert-puzzel-viel-niet-echt-in-elkaar-voor-mij~1598813911253/

WvA mocht gister en vandaag voor eigen kans gaan..

Laatst gewijzigd
Platje

Mijn post is ook niet (meer) te zien, wellicht excuus voor de gedeeltelijk dubbele post..

Wellicht komt dat door de link maar artikel op Sporza waar WvA zegt dat hij gister en vandaag voor eigen kans mocht gaan.. dan zie ik niet in waarom hij morgen niet zou mogen meesprinten

nouwieweet

"Het belangrijkste is dat Tom snel weer vooraan was en op dat moment stopte mijn bijdrage en was ik niet bezig met persoonlijk succes. Ik ben ook blij dat ik niets overhoud aan die val van gisteren, de benen zijn nog altijd helemaal in orde."

Aldus Sporza

SurPlace

'@condor, lijkt me juiste keuze omdat pogacar wrs ook weer meesprint en miss nog paar bonuspuntjes scoort

prima

'@nouwwieweet, zelfde dilemma hier. Ik denk niet dat WVA meesprint morgen, want is een smalle finish, dus risico op valpartijen. Bovendien een eenvoudige sprintaankomst, dus de treintjes van de sprintersploegen zullen zich melden, terwijl WVA het alleen mag doen. WVA krijgt zijn kans nog wel, maar dat zit 'm dan eerder in een etappe als vandaag dan die van morgen, schat ik zo in. Dus bij mij Alaphilippe ipv WVA. Gele trui + mogelijkheid dat Bennett wint, levert ook een mooi aantal puntjes op. Ook een sprinter als Venturini die hooguit net aan top 10 eindigt, neem ik dan liever voor de zekerheid mee dan WVA.

Andere opvattingen hoor ik ook graag. :-)

kevinraar

ik heb voor morgen 11 man even kijken welke 2 ik er uit ga doen
benett
ewan
sagan
viviani
bol
venrurini
naesen
alaphlippe
jungels
van avermaet
pogacar

BrackenRidgeCycling

Jungles en gva eruit

kevinraar

jungels levert teamunten op voor alaphlippe en eventueel voor overwinning van benett

jungels 8 zekere punten dat is meer dan pogacer heeft 5 zekere punten

Platje

Dan heb je zelf al 1 antwoord, 1 to go

Berend

Dus... ik sta 7e overall (100% is dat schijnbaar) met 570 punten (MarinL, 243 punten vandaag), eens zien hoe we deze top-positie kunnen verpesten.

Morgen ga ik voor 7 sprinters+Stuyven+Alaphilippe.

Twijfel om te "gokken" met C. Bol als captain, maar ja misschien niet verstandig als ik al zo hoog sta ;-)

Laatst gewijzigd
KV

Ik laat WvA er ook uit denk ik. Blijkbaar inderdaad gevaarlijke laatste km’s. Mogelijks krijgt hij opnieuw een kans in rit 5. Wat denken jullie hiervan?

arjenzvob

'@Berend: leuk man! Hou vol, hou vast. Om te beginnen nog maar geen risico's nemen? Dus zekere captain, Bennett of Ewan.

Platje

'@KV ligt eraan wat je alternatief is. Ik denk nu met die finish dat de kans heel klein is dat hij mee gaat sprinten maar hoeveel zekere punten krijg je bij een ander?

KV

6 voor cosnefroy :-D

Jori

Ewan zeker? Komt gister als laatste binnen na vroeg te zijn gelost. Hoeft niks te betekenen, maar mis zelf daar nog het verhaaltje om hem een zekerheid te noemen.

mart1202

Sla om

gesink/dekker

Omslaan

Henk

omslaan

Jeffrey81

Kap nou eens met dat omslaan! Gewoon paginanummer aanpassen in je url....(1 lager maken, dus momenteel 157 maken van 158). En gefixt...

Laatst gewijzigd
Jori

Of stel je voor:
scroll naar boven -> overige wielerspellen -> tour de france -> klik dan niet op laatste pagina maar op pagina ervoor.

S. Dauert

Tot nu toe een schamele 95%, maar het bergwerk moet nog komen!
Vandaag een finish met 5km praktisch rechtdoor, de laatste kilometers lichtjes vals plat en wind licht tegen. Kans bestaat dat de treintjes vroeg opgerookt worden en dat de winnaar op het laatste moment op power uit het wiel komt. Zou een typische Ewan aankomst zijn, maar hoe is zijn vorm?

Hello France

Ik krijg niets te zien in deze topic, wel bij de andere topics

Pom titcock

dit mooie forum begint zijn charme wel te verliezen door al die losers die elke pagina 34x omslaan erop zetten, kinderachtig

mart1202

Bij mij is het hele veld inderdaad leeg. Ik krijg alleen een scherm te zien waarbij je een reactie kunt geven

1 2 ... 155 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.